قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
المجزرة دي مينفعش تعدي كدهولاد مره وسخه
ساعات بعد قرار الجنائية بالابتعاد عن رفح و تصنيفهم الانروا انها منظمة ارهابية .. نيتهم القتل على الطاير بعد اللي حصل فيهم امبارح
اسود على المدنيين فقط ، قنابل جي بي يو على خيم يعني مباشرة على اجساد !
مش حتفرق كل اللي ممكن يتعمل بيتعملالمجزرة دي مينفعش تعدي كده
لازم يحصل عملية نوعية في تل ابيب نفسها
كده كتير
ولاد الهرمة بيحتفلوا .... مش ممكن ... دول هيجننونا
هيخلونا نقتل مدنيين زيهم
ايه المشكلة لما يتم استخدام الدرونز في اسلوب تصادمي مع المقاتلات كما يحصل مع الطيورمش حتفرق كل اللي ممكن يتعمل بيتعمل
اللي لازم يحصل الآن هوا حل للطيران الصهيوني لان كدا كتير و بقالها عقود الازمة دي
مش معقول ملهاش حل حقيقي