قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ايدي غبي؟ايدي كوهين يخدم البروباغندا العربية وهو غبي يخدم في صورة المقاومة
لايوجد أي سبب اني اعملو شبى بالعكس أتركه واشجعه على العمل احسن ماياتي أو يحلبون شخص أذكى منه
بعض الخليجيين يساهمون في تلميع صورة أعدائهم بغباءاذا فل يقم الشرفاء بإنقاذها
لو مصر دول صغير بتمشى هل كلام بس مش على مصر اكبر دولة عربية بعدد السكان والجيش!هتقصف سيارات المساعدات اللي عايز يأمن دخول مساعداته يحيب قوات خاصة و دفاع جوى و رجاله يقودوا السيارات نرى العالم كله متكاتف مع إسرائيل ماديا و عسكريا ع الأرض لا بالكلام
تعالا مصر و تشرف علي العريش و أنا متأكد مصر ان مصر هتتعاون مع الجيوش العربية إن شاء الله
هو لسه بجد سؤال بجد الدول العربية لا تحشد قواتها ع الحدود و تيجى بالاساطيل حتى لو استعراض اى حاجة
اعتقد المفروض المناورات الحربية المشتركة بين الدول العربية تنشط الآن و التحرش بالحدود الجوية و البحرية و البرية
فيه ايه بجد
بلاش كلام اليهود
قَالُوا يَا مُوسَىٰ إِنَّا لَن نَّدْخُلَهَا أَبَدًا مَّا دَامُوا فِيهَا ۖ فَاذْهَبْ أَنتَ وَرَبُّكَ فَقَاتِلَا إِنَّا هَاهُنَا قَاعِدُونَ
لا يوجد من يكره القضية الفلسطينية الا بعض المتملقين فقطايدي غبي؟
اسرائيل نجحت في خمسين سنة في جعل الشعوب العربية غالبها تكره القضية الفلسطينية
انت منفصل عن الواقع
ادخل وانقذوها انتم أو اصمتو للأبد
لاترحنون ولاتتركون أي أحد يرحم
المشكل أنو الكثير يقع في فخهم ويدخل ويبدا يشتم في دولنا الخليجية