الآن الضيف يعلن بدء عملية طوفان الاقصى

ما هو مستقبل الحرب الفلسطينية الاسرائيلية

• يستمر نتياهو في حكومة اسرائيل وتستمر الحرب

الأصوات: 150 55.4%
  • تنتهي الحرب وتعترف اسرائيل بالهزيمة بعدم القضاء على حماس

الأصوات: 121 44.6%

• مجموع المصوتين
    271
ايران بتتكلم بثقة اوي كأن معاها نووي او قنابل قذرة

مش موضوعنا لكن مسلم

يبنى متغلبش الواحد ما المعبر مش مغلق وصرحنا بكده 100 مره هى شغلانه انت بعت عربيات وقوات وقلنا لا مش هنديكم مساعدات ؟؟؟ ولا اى كلام وعاوزنا نوصلك المساعدات لحد رجلك فى دوله تانيه مش حدودى ؟؟ لانك مش مسيطر على الجو بتاك والطريق اسرائيل كل شويه تضربه لما تسيطر ابقا عرفنا واحنا ندخلك المساعدات انما انت تستخبى وتقلى ابعتلى مساعدات داخل حدودك مشفتهاشى تانى احنا دولتين... بالنسبه للاسمنت على شان النزوح البشريه وليس المساعدات ..

جندى عدى الحدود فى بلد اخرى وقتل ناس بينا معاهده كانت كفيله باعلان الحرب علينا لكن هما معملوش كده واحنا كمثل وبالمنسبه محدش مات من عندى

بالنسبه للدعم فى انا كنت فتحها ليكم وبدعمك انتو صنتو الامانه ولا اول حاجه عملتوها خنتونى ؟؟ واستغليتو الانفاق الى بتساعدكم لقتل جنودى ؟ اسعدك وافتح الانفاق ليك ازاى دلوقتى افتح وانتظر تقتلنى تانى لا يلدغ المؤمن من جرح مرتين

اثيوبيا حفظت اسرائيل عكس ما فعلت حماس
انت داخل لاستفزاز وستسمع ما لا يرضيك
الناس تباد و الجرحي يموتون والمعبر مغلق ورئيسكم يقول لن نسمح لاحد بلخروج من غزة وانت هنا تحكي عن مسرحيات داعش
اي قلب بارد عندك

ومين قال انت الي توصل المساعدات متقعدش تحور بالكلام انت بس افتحو وخلاص مش جاي تعد شاحنات عالمعبر .
يا اخي احنا العرب بالمجمل نحب نمشي بالإتفاقيات أما عدونا يخرقها مليون مره عادي منو لله .

اما اسطوانة خنتوني وذبحتوني هذه خليها للإعلام المصري الي عندك الي فضايحو جايبه القطب الشمالي واي حد عايز محتوى كوميدي يروح يشوف الإعلام المصري بيقول إيه .انت تحاول ترمي عجزك علي أنا ما ينفع والله .

هههه أثيوبيا حفظت إسرائيل وإنت حفظتها مع السلامه 👍
لا تضيع وقتك معه

من كان ينفخ في اندفاع حماس بطلب من إيران
ويعتقد أن بإمكان إيران تغيير الوضع فهو واهم
العرب ليسوا أغبياء
جاءت الفرصة لنرى إيران و أسلحة إيران و إسلام إيران و جهاد إيران و تضامن إيران و بأس إيران ......

بالمختصر المفيد : إيران ولعتها إذن تطفيها أو تحرقها - جاء وقت الامتحان ياملالي الشعارات -
غباء من العرب تحمل العواقب و إلا فهم قطعان حرفيا - تضحك على الشعوب ممكن لكن الأنظمة لا أعتقد -

اليوم يومكي يا إيران ويا دول المماتعة و الضجيج الفارغ

ههههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه هههه ههههه

مشاهدة المرفق 635395

محاولة رفع معنويات الجندي🇮🇱 البغل

صحيح شعب الكيبورد و جهاد الكيبورد

من يسأل متى يدخل حزب ايران في لبنان الحرب بشكل فعلي ...

اذا لم يكن هناك اجتياح بري فلن يدخل الحرب وسيكتفي فقط بالمناوشات دخوله مشروط بقيام الاحتلال بالاجتياح هنا سيدخل الحرب مضطر لانه سيصبح امام واقع يعلمه جيدا وتعلمه امه ايران اكثر منه اذا تخلى عن دعم المقاومة في غزة وتركها لمصيرها فالدور القادم سيكون عليه
والكيان الصهيوني يعمل على ذلك الان يريد تأمين الجنوب بانهاء غزة وبعدها يتفرغ لشمال لحزب ايران
الكل فاهم اللعبة والكل يحسب حساباته وينتظر الطرف الاخر .

حزب الله لن يتدخل، من يتابع الازمة السياسية والاقتصادية والدينية في لبنان يعرف لماذا؟ لبنان في الحضيض فلماذا سيسمحون لحزب الله للادخالهم في حرب لا ناقة لهم (كميسيحي لبنان على الاقل) فيها ولا جمل..

الا اذا أرادوا ان يعودوا الى الحرب الاهلية اللبنانية ، وبعدما نسمع اغاني ياه ياه ياه ياشوارع بيروت الحرب اليومية .. 😏

اقسم بالله راس بني ادم يحبس مع الناس اللي معولة على حزب الله حزب تبياع الكلام

عودة
أعلى