استعراض عسكري للحوثيين 2023

انت تستغبي؟

انت عطيتنا تعريف الانتصار وقلنا لك حسب تعريفك بالانتصار السعودية منتصرة في اليمن

تقدر تشرحلنا كيف الحوثي انتصر؟
انا بتكلم باحترام اتكلم باحترام

ما انا قلت فين الشرعية لم تدخل العاصمة فين تقليم أظافر ايران او الحوثي الحوثي اقوي من الاول نكمل ولا تمام

انا بتكلم باحترام اتكلم باحترام

ما انا قلت فين الشرعية لم تدخل العاصمة فين تقليم أظافر ايران او الحوثي الحوثي اقوي من الاول نكمل ولا تمام
مدامه اقوى من اول ليش يخش المفاوضات

في سرادق عزاء
لا بصراحه قمه الاعجاز العلمي

امريكا اللي جيشها اقوى مننا كلنا مجتمعين وبينا وبينها سنوات ضوئية تقع في الاخطاء
اما نيران صديقة او قصف خطا

الفرق ان السعودية و امريكا تعترف ويفتحون تحقيق
عكس منيقتل الاطفال ويجحد

يعني علشان يتفاوض يبقى أضعف امال البينسحب يبقى ايه
حنا هدفنا واضح التنظيم الأرهابي فيه قبايل و فيه عوائل مؤيده لهم وكلهم من المجتمع اليمني الهدف انهم يتركون السلاح و يندمجون في المجتمع

انا من إسكندرية 🤣

مش مكسوف لما تمطر تقول بتشتي !!
والجنية جني
والاصبع صوبع !!

فيه ايه

نفس الوضع مع بدايات عاصفة الحزم ماكان يقدر يتنفس وكل مكان يتم ضربه
لان العمليات على مدار الساعة

مشكلتنا عمليات إعادة الامل ولا الحوثي لولا الغرب انتهى هو والجمهوريين
في حالة ارادت السعودية اعادة عاصفة الحزم مرة اخرى سوف تحتاج تحالف اضخم لتخفيف الظغط الدولي لان الخسائر البشرية ستكون هائلة خصوصا عند الطرف اليمني بسبب حتمية الاعتماد على القصف الجوي...
كما ان باب المندب وكل التجارة التي تمر به سوف تتوقف وسوف تصبح رؤية 2030 مهددة ...
صرآحة الحوثي مشكلة عويصة

في حالة ارادت السعودية اعادة عاصفة الحزم مرة اخرى سوف تحتاج تحالف اضخم لتخفيف الظغط الدولي لان الخسائر البشرية ستكون هائلة خصوصا عند الطرف اليمني بسبب حتمية الاعتماد على القصف الجوي...
كما ان باب المندب وكل التجارة التي تمر به سوف تتوقف وسوف تصبح رؤية 2030 مهددة ...
صرآحة الحوثي مشكلة عويصة

غير صحيح التحالف لوضع شرعية ولان القرار من الجامعة الخ

الحمل كله كان على السعودية بشكل اكبر ومن بعدها الامارات

والبقية شاركوا ومشكورين طبعاً لكن مافيه مقارنة

اخيرا واحد بيكلم في الموضوع فعلا شكرا ليك اخي الكريم❤️
بداية شكراً على الاطراء لكن
هنالك من هم أعلم مني واكثر خبرة وانا لست الا ناقل للصور ولهذا اشير للزميل Rooster @Rooster في مشاركاتي حتى اذا كان لديه تعليق أو معلومة حتى نستفيد

مش مكسوف لما تمطر تقول بتشتي !!
والجنية جني
والاصبع صوبع !!

فيه ايه

مشاهدة المرفق 623437
انا عاوز اقول اني بحب اتناقش معاك و مش بزعل منك انت بذات اقسم بالله حتى لو مختلف معاك في الرأي متكنش زعلان من وجهت نظري انا بحب المملكة فعلا و بتمنا ليكم الخير و انا مش مجبر اني اقول الكلام ده بس حبيت أوضح ليك انت و الأخ القائد شان كونغ الحكيم @القائد شان كونغ الحكيم لانه بيقول حجات بتفصلني ضحك

انت عارف كلام المتحدث العسكري انها تدريبات مجرد اشتغاله
وانت عارف الاشتغال من الغفير لحد الوزير
زيها زي اشتغالة بعض الاعضاء عن الطيران المجهول في السودان

والضحية الناس

حميدتي كان يحذر من القوات المصرية اللي وصلت قبلها باسبوع يمكن وبعد ما وصلت حاصرها اسبوع
دمر ما دمر واسر من اسر وصور اللي قدر يصوره
ولم تاخذ منه حتى رباط البسطار الا لما اخذ منك تصريح رسمي علانية

التصريحات كلها كانت واضحة لذالك استجابت الرياسة للامر الواقع

بعد محادثات الخارجية السعودية الامريكية بخصوص السودان اتصل شكري علينا يعرف ايه الاخبار
بعدها اجتمع الرئيس بالمجلس العسكري او اي كان اسمه الاجتماع

بعدها خارج التصريح ان مايحدث في السودان شأن داخلي وهاتوا ولادنا
برضه المصدر ديتر افندي
شكري اتصل عليك طب والله كويس
وقالك ايه كمان
طيب انا مش حصدق المسئولين عندنا واصدق ديتر
ياجماعه ضيفوا ديتر للمصادر الموثوقه في المنتدي

في صور لجنود سعوديين في اليمن لو عرضتها حتتشال على طول

قلي حرب دولتك انتصرت فيها ال حوثي مكانه واجمد من الاول ايران ن ضلش ليها معركة ولا حاجة لبنان في ايد حزب الله بعد فشل الراجل بتعكم الكنتوا حاجزين مش عارف ليه غير و غير و غير مفيش حد كبير علي الفشل الفار نفس انه اكبر من انه يفشل يبقى فشل قبل ما يبتدي
قصدك صور القفز الحر
يااخي لا ان الله حليم ستار
الله لا يبلانا

عودة
أعلى