اعتداءات الاتراك ضد العرب

٤٠٠ مليار دولار علشان لاجئين؟! :kappa:😂
و اكتر كمان .. ايه المشكلة ده ابتزاز علي حدود اوروبا (اليونان و بلغاريا) يعني دخول ملايين من البشر سواء سوريين او افغان او افارقة الخ.

ده عشان قضية اللاجئيين، غير كده تركيا غير مرحب بيها في الاتحاد الاوروبي .. يعني يدخلوو اوكرانيا المنهارة و لا يدخلو تركيا.
المبالغ اللي استلموها الاتراك شيء ثاني خارج الحسبة ,, نتكلم عن سيولة تم ضخها في النظام المالي التركي على شكل اما مشاريع او قروض

مسالة الانضمام للاتحاد الاوروبي مختلفة ,, الاتراك سيهيمنون على مجلس الاتحاد الاوروبي باكبر عدد ممثلين لكونهم الاكثر سكانا

هذا شيء لن تسمح به الدول الاوروبية خاصة من دولة ديانتها مختلفة وخلفيتها مختلفة ,, الموضوع مو شخصي زي منت متخيل

و اكتر كمان .. ايه المشكلة ده ابتزاز علي حدود اوروبا (اليونان و بلغاريا) يعني دخول ملايين من البشر سواء سوريين او افغان او افارقة الخ.
هذا اسمه اتجار بالبشر
عموما الاوربيين بعد تحصين حدودهم وقفوا السيولة عن الاتراك والان الاتراك ورطانين مضطرين يتعاملون مع الوضع اما بالترحيل او رمي اللاجئين في البحر

الاعتداءات المتكررة
بدون ردع
انا كان لي تجربة مع الاتراك، التجربة مع العلمانيين الاتراك و دول ناس معظمهم زي الخره، بيحبو العرق الابيض و بيتمنو دخول تركيا الاتحاد الاوروبي و كمان ممكن تلاقي عنصرية منهم ضد بقية العرقيات التركية في تركمنستان او كازاخستان الخ.

و فيه المتدينين الاتراك (مش كلهم) لكن تجربتي معاهم انهم محترمين ممكن يكونو مش متقبلينك لكن مش هيقولوها صراحة يعني هيرفضوك بطريقة مهذبة.

اللي بيحصل للعرب في تركيا ديه حملات علمانيين و برضو مش هيطولو الاتحاد الاوروبي.

هذا اسمه اتجار بالبشر
عموما الاوربيين بعد تحصين حدودهم وقفوا السيولة عن الاتراك والان الاتراك ورطانين مضطرين يتعاملون مع الوضع اما بالترحيل او رمي اللاجئين في البحر
مفيش تحصين بين تركيا و بلغاريا و تركيا و اليونان.
البحر او المياه بين تركيا و اليونان مساحتها صغيرة و مليانه جزر يعني لو نزلت تعوم هتوصل في دقائق.

و انا تابعت علي مواقع معينة مهربين مختصين بيهربو من تركيا لليونان.

في الحقيقة اوروبا في ورطه بين اللاجئيين مت شمال افريقيا و تركيا هههه

انا كان لي تجربة مع الاتراك، التجربة مع العلمانيين الاتراك و دول ناس معظمهم زي الخره، بيحبو العرق الابيض و بيتمنو دخول تركيا الاتحاد الاوروبي و كمان ممكن تلاقي عنصرية منهم ضد بقية العرقيات التركية في تركمنستان او كازاخستان الخ.

و فيه المتدينين الاتراك (مش كلهم) لكن تجربتي معاهم انهم محترمين ممكن يكونو مش متقبلينك لكن مش هيقولوها صراحة يعني هيرفضوك بطريقة مهذبة.

اللي بيحصل للعرب في تركيا ديه حملات علمانيين و برضو مش هيطولو الاتحاد الاوروبي.

اشك انهم علمانيين او التهمة هذي

محلات تجارية وفنادق ومطاعم ومطارات الخ وبرضوا بدون ردع للظاهرة

أنظر إلى النساء في المقطع...
بالذات أم شعر أحمر

هذه نتيجة قرون من الزنا و الاغتصاب و الجنس مع الأمم المحيطة بهم مثل البلغار و اليونان و الارمن و الفرس إلخ إلخ

أغلب شعب الكباب هم أخطاء جينية و تشوهات عرقية
9/10 من أمة الحلاقين لا يمكن معرفة جدته الرابعة

لا اعلم من هو الاداري ذو الهوى التركي اللذي وضع الموضوع في قسم استراحة محارب لكي لايرى الموضوع الزوار او الاعضاء ، اتمنى من الادارة ادراج الموضوع في قسم الاخبار ذلك ان الموضوع ليس متنفس للاعضاء لكي يوضع في قسم استراحة الاعضاء

@آل قطبي الحسني
@Alucard
@Medic
typhon99 @typhon99
deter @deter
@طسم
@سعودي والعز عنواني

تلاقيه رٍسِـــلآنٍ @رٍسِـــلآنٍ الاخونجي التعبان :cmonBruh:

اشك انهم علمانيين او التهمة هذي

محلات تجارية وفنادق ومطاعم ومطارات الخ وبرضوا بدون ردع للظاهرة
عموما، وزارات السياحة في الخليج مفروض يكون ليها دور اكبر بالتعاون مع الخارجية ، بنشر توعيات بالدول اللي بيزورها الخليجين و المخاطر اللي ممكن يقابلوها.

و انا نصيحتي عند الزيارة بعدم لبس اللبس التقليدي العربي سواء الغترة و العقال او العباية، لانهم هيعرفو من اول نظرة انكم عرب و بنسبة كبيرة يا تتعرض للضرب او للنصب و السرقة.

عموما، وزارات السياحة في الخليج مفروض يكون ليها دور اكبر بالتعاون مع الخارجية ، بنشر توعيات بالدول اللي بيزورها الخليجين و المخاطر اللي ممكن يقابلوها.

و انا نصيحتي عند الزيارة بعدم لبس اللبس التقليدي العربي سواء الغترة و العقال او العباية، لانهم هيعرفو من اول نظرة انكم عرب و بنسبة كبيرة يا تتعرض للضرب او للنصب و السرقة.

قليل وقليل جدا جدا من يلبس ملابس عربية

انت ممكن تناقش صاحب محل على فاتورة تلاقيه هو وصبيانه يضربونك

طيب وايه اللي حصل !
خلونا نشوف الحسابات العربية اللي تمدح تركيا او ترقع الوضع يحطون خبر القبض

ناقص دولة ولا اثنين ويصيرون علموا على جامعة الدول العربية :ROFLMAO:

خل مواطن عربي يمسح الارض بمواطن تركي وبشكل مهين ومتصور
وانت تشوف الوجه الاخر لهم سوا حكومة او غيرهم

قليل وقليل جدا جدا من يلبس ملابس عربية

انت ممكن تناقش صاحب محل على فاتورة تلاقيه هو وصبيانه يضربونك

طيب وايه اللي حصل !
خلونا نشوف الحسابات العربية اللي تمدح تركيا او ترقع الوضع يحطون خبر القبض

ناقص دولة ولا اثنين ويصيرون علموا على جامعة الدول العربية :ROFLMAO:

خل مواطن عربي يمسح الارض بمواطن تركي وبشكل مهين ومتصور
وانت تشوف الوجه الاخر لهم سوا حكومة او غيرهم
طالما الوضع بالسوء ده يبقي بلاش سياحة لتركيا.
انزلو البانيا 🤓

الاعتداءات المتكررة
بدون ردع

فيه صحفي اسمه ابراهيم هاكاناوغلو بنشر بشكل يومي عن الجرائم داخل تركيا عن عرب و اتراك بين بعضهم . جرايم قتل و اغتصاب و سرقة معظمهم بطلعوا من السجن . قبل فترة شفت فيديو لإثنين اتراك هجموا على واحد بقال تركي و قتلوه عيني عينك . انحبسوا و طلعوا .

ما بكذب عليك بس فعلا مافي قانون داخل تركيا

عندي إقتراح لأهل المنتدى ، ليه ما نعمل موضوع خاص بتوصيات السياحة لدول العالم و عن تجارب الأعضاء . بس لازم يكون شرطين :

١- ممنوع السفر لتركيا و اي اعلان لتركيا ياخذ بان .

٢- الي راح تركيا ياخذ بان على حسب كم يوم قعد في تركيا .

اتمنى نبدا هاي الحملة ع الاقل في المنتدى هون و نساهم بشيء ولو كان صغير

اتمنى من تويتر العربي انهم يعملوا حملة تشهير عربية ضد اي شخص يسافر تركيا . يعني لو واحد سافر لتركيا يكون فيه حساب مخصص يشهر فيه و باسمه و شغله و صورته و يصير ترند . حتى يرتدع اي واحد يسافر هناك

طالما الوضع بالسوء ده يبقي بلاش سياحة لتركيا.
انزلو البانيا 🤓

تركت السفر من زمان

الاحسن منها تجهز نفسك من دلوقتي للرحلات البرية الشتوية والنوم بالبر بعيد عن الناس والازعاج ويكون معك اصحاب
متعاونين وفرفشة 😇 بما ان السعودية فيها عدة اماكن جغرافية متنوعة وطقس متنوع

تجهيز سيارات المطبخ وسيارة الخيام وسيارة الطاقة .. الخ
وخذ لك اجازة عن الناس اسبوع ولا عشر ايام

ههههههههههههههه

طيب اتمنى نخلي اتاتورك تريند و نحط صورة قرد او اشي شاذ لأن المعروف ان أتاتورك كان تاع ولاد .

لو 100 مليون تغريدة منا يعني 100 مليون قضية . بعد ما يخسروا نرفع 100 مليون قضية ضدهم بتهمة التبلي و هيك بنكسب من تركيا فلوس 200 مليون قضية و نفلسهم

.

عودة
أعلى