الانتخابات المصرية 2024 🇪🇬 (متابعة مستمرة)

من برأيك المرشح الأبرز للفوز بانتخابات مصر 2024؟

• مجموع المصوتين
    193
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
مش بقول مستفيدين من وجود السيسي و الفلوس و المنح ليه و نظامه مش لمصر او الشعب المصري

😁 حنا نستفيد من الكل سواء السيسي موجود او لا راح نستفيد وهذي سياسة جميع القطاع الخاص يقتنص الفرص

مو مشكلتي ان اسئت ادارتك الماليه انت بعت وانا اشتريت بناء على تقييم ذاتي داخل الصندوق لكل شركه مطروحه للبيع وليس عشوائي

😁 حنا نستفيد من الكل سواء السيسي موجود او لا راح نستفيد وهذي سياسة جميع القطاع الخاص يقتنص الفرص

مو مشكلتي ان اسئت ادارتك الماليه انت بعت وانا اشتريت بناء على تقييم ذاتي داخل الصندوق لكل شركه مطروحه للبيع وليس عشوائي
الايام دواره و ان غدا لناظره قريب

على فكره في مقطع صوتي منشور لمسؤول مصري اعتقد اداره تعليميه يطلب من مدراء المدارس (الثانويه) باجبار المعلمين على عمل توكيلات للسيسي 😂

شغل عبدالناصر

في الثانية ال ١٢ .. حركة احمد الطيب بوشه، كان هاين عليه يشخر للسيسي

ولا اللي قال نزرعها ياريس ههههههه

نفس ملاحظتك الحركة _ طريقة التنفس بعدها مباشرة :kappa:

الايام دواره و ان غدا لناظره قريب

🙃 امرك يثير العجب انا تاجر ولست جمعيه خيريه مادمت لا ترد المال فمن حقي اعرض عليك شراء مشروع مقابل اعطائك الاموال وبدل ان تقترض وتلعب باموالي لماذا لا تبيعني بيتك وتلعب باموالك كما تشاء ! هذا ما تم تطبيقه على الحكومة المصريه

🙃 امرك يثير العجب انا تاجر ولست جمعيه خيريه مادمت لا ترد المال فمن حقي اعرض عليك شراء مشروع مقابل اعطائك الاموال وبدل ان تقترض وتلعب باموالي لماذا لا تبيعني بيتك وتلعب باموالك كما تشاء ! هذا ما تم تطبيقه على الحكومة المصريه

ياخي غريب انت مرة تبي تضم فلسطين للسعودية مرة تبي تشتري اسلحة تعتبر استراتيجية في دولها :ROFLMAO:

ولا اللي قال نزرعها ياريس ههههههه

نفس ملاحظتك الحركة _ طريقة التنفس بعدها مباشرة :kappa:
الطيب ضد السيسي علانية بس السيسي ميقدرش يلمسه لسببين
اولهم مكانته في الازهر
ثانيهم عائلة و قبيلة الطيب كبيرة جدا و مسلحة

الطيب ضد السيسي علانية بس السيسي ميقدرش يلمسه لسببين
اولهم مكانته في الازهر
ثانيهم عائلة و قبيلة الطيب كبيرة جدا و مسلحة

استغرب البعض التنبيش بإسم التراث الديني الخ

عشان ابو حملات وبقية الشلة

طبعاً معروف من بالخلف

ياخي غريب انت مرة تبي تضم فلسطين للسعودية مرة تبي تشتري اسلحة تعتبر استراتيجية في دولها :ROFLMAO:
لازم الضم 😁 عشان نحصد وحدنا خطوط التجاره العالميه

وهو اتناقش معه فيما يخص الشركات اللي شريناها وصداع اللي بيخرج لنا من وراء طنطاوي وحزومه بس غريب حمدين صباحي مو في الصوره

واحد فيهم يجيب سيرة الخليج وجزر راح يكسب الانتخابات 😂

استغرب البعض التنبيش بإسم التراث الديني الخ

عشان ابو حملات وبقية الشلة

طبعاً معروف من بالخلف
التنبيش بدعم من طرفين
اولهم الصوفيين لضرب خطوط الامداد السلفية او السلفيبن عموما
ثانيهم النصاري و هما متحالفين مع الصوفيين و ده شيء مش اي حد يقدر يلاحظه.

و الاتنين بدعم رئاسي لان السيسي صوفي اساسا و بيحاول يمكن المتصوفه من مصر من امثال اسامة الازهري او طائفة البهرة الخ

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى