ترتيبات لقمة مصرية سورية بعد عيد الفطر

هي سوريا لها كل هالقيمة حتى يسرعون ويهرولون لها البعض طالبين عودة العلاقة
دي بلد فاشل محكوم بلمليشيات ومفلس ويعيش على المخدرات وتحت الاحتلال التركي الروسي والايراني
بلد فاشل لم يبقى احد يسكن فيه سوى بعض المغلفين والحمقى من جماعة الاسد وصبيانو

مصر تعمل علاقات مع العراق ينطلق الصياح من السعودين، مصر تعمل علاقات مع سوريا ينطلق الصياح من السعودين🥴

ماذا يحدث بحق الجحيم 😂

الكل رايح يعمل علاقات مع سوريا عاجلا ام اجلا و مصر لها مصالح مع سوريا بسبب خط الغاز الي لبنان او قصة شرق المتوسط ككل

نفس القصة مع العراق و عمليات الاعمار و تصدير الكهرباء و الطاقة و استيراد النفط الخام لتكريره!!

لا اعلم لماذا يشغل السعودين بالهم بتحركات مصر، فهي ليس لها علاقة بالسعودية من قريب او بعيد،

و السعودية الان اصبحت علي علاقات مع ايران و قريبا سوريا

ما يصيح ويولول في كل موضوع غيرك ولا اذا انت كفو وعندك قرار سيادي خاص فيك ليه انتظرت كل السنوات هذا عشان تحسن العلاقات مع سوريا وايران والعراق انت ببساطه كنت تنتظر ضوء اخضر من سيد وكبير المنطقة..

ما يصيح ويولول في كل موضوع غيرك ولا اذا انت كفو وعندك قرار سيادي خاص فيك ليه انتظرت كل السنوات هذا عشان تحسن العلاقات مع سوريا وايران والعراق انت ببساطه كنت تنتظر ضوء اخضر من سيد وكبير المنطقة..
يابني انا لسا مكلم امبارح

لا حول ولا قوة الا بالله

طيب نمشي على كلامك الطفولي

ليه قولتوا قبل كده كصر بتلعب مع السعودية بورقة ايران

والسعودية الان قطعت هذا و السيسي جي عشان عرف انه مهزوم

اصدق مين انا دلوقتي ..

أصدق اللي قال السيسي كان بيلعب.... وكان بيعمل حجات تضر الممكلة و علاقته مع ايران و العراق وسوريا

ولا اصدق انكم كبير المنطقة و هوا جي ياخد الاذن

ولا اصدق انه العلاقة كويسة ببن الاثنين وبينسقوا مع بعض في كافة الامور بين البلدين

وان السيسي ما خان السعودية وانتظر حتى تصلح ايران علاقاتها مع الخليج كما قال في حديث له في العربية ٢٠١٤

اصدق مين انا دلوقتي

ولا انتوا كل شوية بكلمة

عرفتوا انكم مش عارفين حاجة

وشغالين مناكفات صبيانية بس

الله يهديكم

يابني انا لسا مكلم امبارح

لا حول ولا قوة الا بالله

طيب نمشي على كلامك الطفولي

ليه قولتوا قبل كده كصر بتلعب مع السعودية بورقة ايران

والسعودية الان قطعت هذا و السيسي جي عشان عرف انه مهزوم

اصدق مين انا دلوقتي ..

أصدق اللي قال السيسي كان بيلعب.... وكان بيعمل حجات تضر الممكلة و علاقته مع ايران و العراق وسوريا

ولا اصدق انكم كبير المنطقة و هوا جي ياخد الاذن

ولا اصدق انه العلاقة كويسة ببن الاثنين وبينسقوا مع بعض في كافة الامور بين البلدين

وان السيسي ما خان السعودية وانتظر حتى تصلح ايران علاقاتها مع الخليج كما قال في حديث له في العربية ٢٠١٤

اصدق مين انا دلوقتي

ولا انتوا كل شوية بكلمة

عرفتوا انكم مش عارفين حاجة

وشغالين مناكفات صبيانية بس

الله يهديكم
لو كنت صادق لرديت على ابن بلدك الذي بدء في الاساءة يعني هو ترضى يسب ويسخر لكن اذا احد رد عليه تجي وقتها تقتبس الرد وتكتب مليون سطر تخلط فيها بين المثاليه والدين والادب على اساس انت وهم طبقتوا منها ولو 1% قبل ان تحاظر علينا ابدء بنفسك وابناء بلدك قبل ان تنتقد الغير عند رد الفعل او الدفاع عن النفس خاصة انا نذكر حقائق امام اكاذيبهم

لو كنت صادق لرديت على ابن بلدك الذي بدء في الاساءة يعني هو ترضى يسب ويسخر لكن اذا احد رد عليه تجي وقتها تقتبس الرد وتكتب مليون سطر تخلط فيها بين المثاليه والدين والادب على اساس انت وهم طبقتوا منها ولو 1% قبل ان تحاظر علينا ابدء بنفسك وابناء بلدك قبل ان تنتقد الغير عند رد الفعل او الدفاع عن النفس خاصة انا نذكر حقائق امام اكاذيبهم
ما يبني من نفس رد الفعل

هوا بينطلق من نفس كده

هل تعلم ذلك القول

ومن اعمالكم سلط عليكم

تريد ان تفعل ما تريد وتزعل

قول اسف ومفيش حد هيعمل معاك حاجة

وبعدين ثواني هوا قال صياح زي ما بتقول

هوا سبك ازاي ... اللي اعرفه ان السب يا كذا يا كذا او يا ابن كذا

اشر لي على الكلمة التي قالها بذلك

وانا اقسم لك هرد عليه رد صعب

لعلى لم ارى رده جيدا

نقطة اخرة مهمة

وريني الحقائق دي عشان من غير شغل عيال ولا تلقيح نساء

عشان مشوف اذا كانت حقائق ولا هبد

انت قليل ادب ولا تربيت ولا اشوفك تقتبس لي
عرفت انك عيل ومعندكش حاجة

يلا روح ربنا يصلحك

فين اللي عمله المصري من قلة ادب عشان ارد عليه

بس الطفل ساعات حساس قليلا ... استوعب شعورك

يبقى مرة تانية ما تروح تعمل حركات عيال عشان هتلاقيني هناك

وصدقني مش هكون رؤوف زي المرة دي برده

يلا روح اقرأ قران احسن وخليني مع كتاب الله شوية ... عشان ضيعت وقت الجميع بمناكفاتك

متعيطش ...تمام

واحلى تجاهل ... بس اوعى اشوفك في المواضيع المصرية تهبد وتعمل الحركات دي

بلاش هبد يا هبيد انا عارف و انت عارف انك هبيد بلاش هبد

بالا كبير منطقة بالا بتاع

متعيطش ...تمام

واحلى تجاهل ... بس اوعى اشوفك في المواضيع المصرية تهبد وتعمل الحركات دي
سيبك منه ده هبيد و انا عارفه كل كلامه فاضي من مجموعة الهبيده اياها

و لا حيعرف يرد سيبك

غير صحيح, ليبيا كلها 7 مليون و مليون موجود بمصر؟ هههههههه عموما كيف اصلا تصنف ان الليبين لاجئين في مصر؟ فهم لا يتلقون مساعدات من الدولة المصرية ولا من الامم المتحدة وموجودين في مصر بحر مالهم واغلب شغلهم خارج مصر, المشاريع التابعة لمواطنين ليبيين تعد ع اصابع اليد ويقولك لاجئين

مكتوب مهاجرين و ليس لاجئين و الارقام من منظمة الهجرة الدولية

شخصيا التقيت باشخاص ليبين محترمين مثل حضرتك في مصر ❤️ و ناس محترمين جدا

شخصيا وجدت ليبين يأتون للعلاج في مصر

مازالت منتظر تبرير عضب السعودين و كلامهم في موضوع عن قمة دبلوماسية بين مصر و سوريا!!!

و حديثهم عن الاقتصاد المصري و سعر صرف الجنية في السوق السوداء و كلام جانبي ملوش علاقة نهائيا بالموضوع!!

حتي دخول شخص مثلك في الموضوع و الكلام بقصص جانبية

اما انا ياللي بتقول عني بولول 😂 من بداية الموضوع اتحدث عن الملفات المشتركة بين مصر و سوريا و احول معرفة المفيد لمصر خضوصا في ملف خط الغاز و طلب مصر استثناء العقوبات عليها في تمرير خط الغاز من سوريا

مازالت منتظر تبرير عضب السعودين و كلامهم في موضوع عن قمة دبلوماسية بين مصر و سوريا!!!

و حديثهم عن الاقتصاد المصري و سعر صرف الجنية في السوق السوداء و كلام جانبي ملوش علاقة نهائيا بالموضوع!!

حتي دخول شخص مثلك في الموضوع و الكلام بقصص جانبية

اما انا ياللي بتقول عني بولول 😂 من بداية الموضوع اتحدث عن الملفات المشتركة بين مصر و سوريا و احول معرفة المفيد لمصر خضوصا في ملف خط الغاز و طلب مصر استثناء العقوبات عليها في تمرير خط الغاز من سوريا
اه ده من الهبيدا الكبار و كل موضوع عن مصر تلقيه َيعمل نفس الحكاية يفتح مواضيع جانبيه يناكف في المصريين تزنقه يقولك هات انت مصدر او يسكت ميردش بعد ميكون الموضوع اتخرب

عودة
أعلى