الجيش الأمريكي يسقط جسم مشبوه فوق ألاسكا

بصوا ٢٠٢٣ جاية تعلي اوي على ٢٠٢٢

يعني ابتدت بزلازل ... وشكلها كده فضائيين

وحسبي الله ونعم الوكيل

يا ولاد الكلب انا لسا ما اتجوزت جت على قرمط يعني

الفضائيين اكذوبه .. و اللي بيروج ليها في المنتدي زي واحد في الموضوع ده شكله الجن لابسه و بيهيئله افكار عبيطه.. هما هما نفس العبط اللي بيروجو للعلاقات مع صهيون.

وحسبي الله ونعم الوكيل

ههههههههه يا عم مش إنت بس

وحسبي الله ونعم الوكيل

زعلان على الجواز محسوبك مش عارف يجيب موبايل اساسا
بس بص الاوبكوليبس بيبقى فيها اكشن حلو برضه .. نعوض في الابوكليبس

الله أعلم ، لازم وقت عشان الموضوع يتوضح و نعرف تفاصيل أكثر
ما يثير الشكوك الحركة الزائدة في شمال امريكا من نوراد
مدام بايدن كلم تودرو و قوات الاتنين بيتعاونو و التصريحات فضفاضة يبقى في شئ و اشك ان كانو عرفو يسقطوه

ما يثير الشكوك الحركة الزائدة في شمال امريكا من نوراد
مدام بايدن كلم تودرو و قوات الاتنين بيتعاونو و التصريحات فضفاضة يبقى في شئ و اشك ان كانو عرفو يسقطوه
صحيح ، و الآن مع ظهور جسم آخر في الصين ، الأمور ضبابية صراحة ، كما قلت ، لازم وقت عشان تتفتح التفاصيل

ماذا لو كان الجسم الذي اسقطه الصينيون يعود لحظارة فضائية جد متطورة ؟
🤭

لدي شكوك ان توقف حركة الطيران في أمريكا قبل فترة كان له علاقه بهذه الظواهر المجهولة!

في وقتها اعلنو السبب كان مجرد خلل فني..

😜 اعتقد موسم الحصاد بدأ عند اصحاب المؤامرة ،التويتر و اليوتيوب و معه التيكتوك و ما تبقى من نوافذ التسفيه ستغرق بالاخبار الزائفة و سنتوه معهم نحن ايضا ،ما أراه هو استمرار لإستراتيجية الفوضى اللاخلاقة لتشتيت البوصلة تماما ،نكاد لا نلاحق الاحذاث من كوفيد ولغط التلاقيح لندخل مباشرة لحرب اوكرانيا و الان الزلزال و الاشباح الطائرة و التضخم و غلاء الاسعار ،فيا ترى ما هو الحذث السوريالي القادم ،انا شبه متأكد ان الأمريكيين قريبين من يخرجوا علينا ببيان عن اتصالهم بكائنات فضائية و ان حذث ذلك ما هو الا مسرحية زائفة أخرى و سيصدقها العوام كما صدقوا الهبوط على القمر و غزو الكواكب البعيدة ،هؤلاء الناس يدعون أشياء الوقائع تثبت انهم ليسوا اهلا لها ،يراقبون النجوم البعيدة و اكتشفوا ثقوب سوداء و لم يستطيعوا حتى حراسة اجواءهم .

امريكا بتغطي فشلها بالتعامل مع المنظاد الصيني ... وتشغل الرأي العام بموضوع اخر ...

عودة
أعلى