المركزى المصرى: نعمل على انجاز مؤشر للجنية مقابل العملات والذهب

احد لاحظ الهتافات بجنازة فريد الديب

:unsure:

الناس تلتف حول جمال مبارك وتهتف باسمه.

مع انه مدني وعاد لصفوف الشعب إلا أنه يحمل هيبة ابوه ويسهل ملاحظة الفرق بينه وبين غيره من ناحية الرزانة والهيبة + محبة الجماهير لشخصه وهتافهم باسمه.

الناس تلتف حول جمال مبارك وتهتف باسمه.

مع انه مدني وعاد لصفوف الشعب إلا أنه يحمل هيبة ابوه ويسهل ملاحظة الفرق بينه وبين غيره من ناحية الرزانة والهيبة + محبة الجماهير لشخصه وهتافهم باسمه.

يا رجل اتق الله كيف نحسد مصر ونحن نرسل لها مساعدات مالية ونفطية بل حتى وصلت للبطاطين الدافئة والمساعدات الغذائية لاطعام المصريين وكسوتهم.

هل هذا السلوك حسد؟

راجع نفسك.

ثواني بس

انت لية عامل فيها سعودي او خليجي

يا عزيزي انت لبناني والله >.. والله لبناني وانت قايل كدة بلسانك

لية كل موضوع يخص مصر تخش تعمل جو مش لطيف وكلام خبيث وتلبس لبس مش بتاعك ! ؟ انت مش بتستحي ؟

انا اللي باقولك اتق الله وفوق وبص في مرايتك انت لبناني وان شاء الله ربنا يكرمكوا وترجعوا دولة تاني وبنتمنى دة من قلبنا فعلاً بجد مش زي ما ناس بتدعي

لما اخويا يقرصه الجوع واقوم مديله لقمة يبقى باحسده؟

لما اخويا يرجف من البرد اقوم ملبسه بطانية ومدفيه ابقى باحسده؟
طب ازاي؟؟

والله مظلومين في التعاطي معانا.
ربنا يشفيك بجد

احد لاحظ الهتافات بجنازة فريد الديب

:unsure:
الناس تلتف حول جمال مبارك و تهتف باسمه و كذلك الاخوان فى منصاتهم بما فيها القناتين الجداد

مع انه حرامى و كان واخد احكام بس عاوز يعمل نفسه من صفوف الشعب اللى هو و ابوه وصلوه لهذا الحال من فسادهم و احداث 2008 اللى كانو هما السبب فيها....المصيبة ان الناس بتنسى و التغييب الاعلامى زى مابنقول فى مصر"شغال على ودنه" و عند التفاف المعارضين و من بعدهم القنوات الاخونية فى الخارج اللى بتعتبر المحرك الرئيسى ليهم و بعد الساق جميع ازمات مصر بصورة الحكومة و السيسى بصورة خاصة و فى نفس الوقت لا يتطرقون الى مشاكل البلاد المتواجدين فيها اللى برضه تضررو من الازمات العالمية مثل كورونا و الفدرالى الامريكى و الحرب الروسية/الاوكرانيه و فى نفس الوقت محاولتهم المليون فى انجاح اى شخص فقط "للاغاظة" مع تمنياتهم بسقوط نظام السيسى قد يرى البعض ان "جمال" اللى مايفرقش عن ابوه فى حاجة فى الهيبة و الرزانة اللى كان بيتمتع بيها مبارك فى "بدايته" قدر يجعلى ينسى ما فعللى هذا النظام طوال ال30 سنة الماضية من تهميل و سرقة مثلة مثل ابوه و هما بالفعل طالعين تلميع فى جمال زى ما لمعو فى طنطاوى و محمد على زى ما هيفضلو يلمعو فى اى حد "بيشاركهم هدفهم"

الناس تلتف حول جمال مبارك و تهتف باسمه و كذلك الاخوان فى منصاتهم بما فيها القناتين الجداد

مع انه حرامى و كان واخد احكام بس عاوز يعمل نفسه من صفوف الشعب اللى هو و ابوه وصلوه لهذا الحال من فسادهم و احداث 2008 اللى كانو هما السبب فيها....المصيبة ان الناس بتنسى و التغييب الاعلامى زى مابنقول فى مصر"شغال على ودنه" و عند التفاف المعارضين و من بعدهم القنوات الاخونية فى الخارج اللى بتعتبر المحرك الرئيسى ليهم و بعد الساق جميع ازمات مصر بصورة الحكومة و السيسى بصورة خاصة و فى نفس الوقت لا يتطرقون الى مشاكل البلاد المتواجدين فيها اللى برضه تضررو من الازمات العالمية مثل كورونا و الفدرالى الامريكى و الحرب الروسية/الاوكرانيه و فى نفس الوقت محاولتهم المليون فى انجاح اى شخص فقط "للاغاظة" مع تمنياتهم بسقوط نظام السيسى قد يرى البعض ان "جمال" اللى مايفرقش عن ابوه فى حاجة فى الهيبة و الرزانة اللى كان بيتمتع بيها مبارك فى "بدايته" قدر يجعلى ينسى ما فعللى هذا النظام طوال ال30 سنة الماضية من تهميل و سرقة مثلة مثل ابوه و هما بالفعل طالعين تلميع فى جمال زى ما لمعو فى طنطاوى و محمد على زى ما هيفضلو يلمعو فى اى حد "بيشاركهم هدفهم"

لو نزل حظوظه كبيرة رغم اللي صار بالماضي

معليش خذ الكلام من الاخر وبدن رتوش. لا يوجد مصري اليوم على قيد الحياة لديه القدرة على منافسة السيسي.

السيسي رئيس مصر للخمسة وعشرين سنة القادمة او بقية حياته أيهما أقصر.

لا تصدق حرف من الميديا التي تقول ان هناك ثورات عليه. لا تصدق حرف من الميديا اللي تقول ان الشعب بعموم مش راضي عنه.

السيسي هو رئيس مصر، وهو من سيبقى رئيس مصر مهما حدث.

تحية،

معليش خذ الكلام من الاخر وبدن رتوش. لا يوجد مصري اليوم على قيد الحياة لديه القدرة على منافسة السيسي.

السيسي رئيس مصر للخمسة وعشرين سنة القادمة او بقية حياته أيهما أقصر.

لا تصدق حرف من الميديا التي تقول ان هناك ثورات عليه. لا تصدق حرف من الميديا اللي تقول ان الشعب بعموم مش راضي عنه.

السيسي هو رئيس مصر، وهو من سيبقى رئيس مصر مهما حدث.

تحية،

كلامك صحيح

بس يمكن ما وضحت كلامي اكثر
اقصد من المنافسين الاخرين مثل صباحي وغيره بيكون حظة الاكبر بينهم والله اعلم

خدوها كاش

مفيش حد هييجي من خارج المؤسسة العسكرية

مبارك نفسة حاول ومعرفش

امريكا حاولت ومعرفتش

الاخوان حاولوا ومقدروش يكملوا لأسباب معروفة

باقول الحقيقة بصرف النظر انا عايزها ولا لاة

انا على اما اتذكر لديه احكام :unsure:

اه لو نزل هياخد اصوات(المنتفعين/الاخوان/انا مش اخوان بس بحبهم+اللى هيروحو عشان ياخد زيت و سكر زى زمن الاخوان و اللى كانو بياخدو 200 جنيه و بطاطين فى عهد ابوه/اليساريين و الصحوة/الاشتراكيين/الناس اللى عاوزا قطعة من التورته/و طبعا اخواتنا اللى don't know better)

بس(حزب الكنبة/المتضريين من الاخوان/الناس اللى شافت ايه اللى بيعملو الفوضه فى السنين اللى فاتت و الناس اللى فاهما يعنى ايه "دولة") هيصوتو للسيسى مش حبا فيه ولكن لتعلمهم من اخطاء الاخريين و اخطائنا

و طبعا الاخوه اللى اصلا بيحبوه

الاسماء متغيرة و لكن الهدف واحد: عمل ما حدث فى اسرائيل لما اجتمعت الاحزاب المعارضة لنتينياهو رغم اختلافهم مع بعض و كلن كانو عاوزين يتخلصو منه دول يا راجل اتعاونو مع جماعة ما يسمى بالتيار الاسلامى فى اسرائيل بتوع جماعة منصور عباس

مصر مش هترجع للزمن ده تانى مهما حاولو ومهما تحالفو مع مين
انا شايف ان السيسى متساهل جدا مع بعض التحديات و انا مختلف معاه فى قضايا كتيرة بس
المفروض ان الواحد بيتطور للاحسن مش للاوحش
عشان انا معارض للسيسى اروح اجيب اخوان و فلول و عملاء لبريطانيا؟؟ قمة الهبل السياسى

لا حبيبي وقت الحظر بتاع الحكم خلص خلاص

بس ممكن يطلع اي حاجة تانية في اي وقت عادي
ماذا عن الاموال اللى كل فتره بتظهر ليه هو و اخوه؟؟ مينفعش محاكمتهم؟؟ الاموال ده فى الاول و فى الاخر بتاعتنا

خدوها كاش

مبارك نفسة حاول ومعرفش

امريكا حاولت ومعرفتش

ولا هيحصل حاجه نفس دعوة 11/11 تمت فى عام 2016 بس اللعب دلوقتى على غضب الناس من ارتفاع تكاليف المعيشة

كاميرات لا اعتقد لان سامسونع اساسا تستخدم حساسات سوني
على حد علمي فقط شاشات ما تستخدمه ابل من صنع سامسونغ
سامسونج لاتستخدم منتجات من سوني سامسونج ثاني مصدر للشرائح الالكترونية بالعالم بعد مصنع تايوان و هي اول من صنعت شرائح ال 3 نانو ميتر و بالفعل اجهزة ابل تحتوي علي قطع كثيرة من سامسونج وصل لحد ان سامسونج كانت اطلقت حملة دعائية قديما تعلن بها ان 70 من هاتف ابل مصنوع بالشركة و حتي الان الشاشات لاي شركة ما عادي هواوي حاليا تاتي اما من سامسنج او ال جي لا مصدر اخر لها سامسونج كيان صناعي يصنع حرفيا من الابرة للصاروخ مدنيا وعسكريا

خدوها كاش

مبارك نفسة حاول ومعرفش

امريكا حاولت ومعرفتش

بنلف فى دواير و الدنيا تلف بينا
دايما ننتهى لمطرح ما ابتدينا

انا على اما اتذكر لديه احكام :unsure:

اه لو نزل هياخد اصوات(المنتفعين/الاخوان/انا مش اخوان بس بحبهم+اللى هيروحو عشان ياخد زيت و سكر زى زمن الاخوان و اللى كانو بياخدو 200 جنيه و بطاطين فى عهد ابوه/اليساريين و الصحوة/الاشتراكيين/الناس اللى عاوزا قطعة من التورته/و طبعا اخواتنا اللى don't know better)

بس(حزب الكنبة/المتضريين من الاخوان/الناس اللى شافت ايه اللى بيعملو الفوضه فى السنين اللى فاتت و الناس اللى فاهما يعنى ايه "دولة") هيصوتو للسيسى مش حبا فيه ولكن لتعلمهم من اخطاء الاخريين و اخطائنا

و طبعا الاخوه اللى اصلا بيحبوه

الاسماء متغيرة و لكن الهدف واحد: عمل ما حدث فى اسرائيل لما اجتمعت الاحزاب المعارضة لنتينياهو رغم اختلافهم مع بعض و كلن كانو عاوزين يتخلصو منه دول يا راجل اتعاونو مع جماعة ما يسمى بالتيار الاسلامى فى اسرائيل بتوع جماعة منصور عباس

مصر مش هترجع للزمن ده تانى مهما حاولو ومهما تحالفو مع مين
انا شايف ان السيسى متساهل جدا مع بعض التحديات و انا مختلف معاه فى قضايا كتيرة بس
المفروض ان الواحد بيتطور للاحسن مش للاوحش
عشان انا معارض للسيسى اروح اجيب اخوان و فلول و عملاء لبريطانيا؟؟ قمة الهبل السياسى
حب مصر يا لؤي مصر باقيا والاشخاص زائلون

ماذا عن الاموال اللى كل فتره بتظهر ليه هو و اخوه؟؟ مينفعش محاكمتهم؟؟ الاموال ده فى الاول و فى الاخر بتاعتنا
كل دة خلص خلاص وباوراق رسمية وهو كان عامل بيان بكدة من شهرين تقريباً

هو جمال نفسة اقل بكتير من انة يحكم مصر بس المجموعة اللي كانت معاة وحوالية ناجحة جداً

صبرك شوية في مفاجأت هتحصل وتسريبات هتطلع :cool:

عودة
أعلى