الدعم الإداري

مقتل ضابطين بالموساد بابوظبي وايران تتبنى

فين الرد الصهيوني ؟ ايه التهريج دا 😂

عقبال مايولعوا في بعض ان شاء الله
 
الخطأ الأكبر علي الأمارات أن تجعل بلدها ساحه لتصفيه الحسابات بين الطرفين

الأن الايرانيين سيستهدفون الإسرائيليين في الأمارات وستصنف كبلد غير أمن
 
عودة
أعلى