قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
يا راجل مش فارقه كتيرلا أهلاً و لا سهلاً .. هيتم تنجيس كل قطعة تراب هيمشي عليها , و نتمني غسلها بالكلور و مية النار بعد ما يغور في ستين داهية .. داهية تاخده و تاخد قومه كلهم.
اعتقادي مثل ما تفضلت الاتفاق النووي وعدم وجود السعودية لان هناك وجود اسرائيلي والامارات ومصر يكفون وزيادة لكن باعتقادي هناك امور اخرى حاليا دول العالم كله تفاهمات جديدة مع دول الجار لتجنب الحروب قدر المستطاع مع الازمات الاقتصادية والطاقة وغيرهالأساس من وجهة نظرى أن الأتفاق الأيراني الغربي قد تم عقده وبالتالي اعتقد ان هذه الجلسة على كيفية رد الفعل على الأتفاق الجديد خاصة ان امريكا قد تخلت عن حلفاؤها بنزع الحرس الثوري من قائمة المنظمات الأرهابية
اسرائيل مستاءة من ممارسات امريكا مع ايران اكتر من العرباعتقادي مثل ما تفضلت الاتفاق النووي وعدم وجود السعودية لان هناك وجود اسرائيلي والامارات ومصر يكفون وزيادة لكن باعتقادي هناك امور اخرى حاليا دول العالم كله تفاهمات جديدة مع دول الجار لتجنب الحروب قدر المستطاع مع الازمات الاقتصادية والطاقة وغيره
من الاخر اشم ريحة غاز بالموضوع يوصل لاوروبا
لو غاز مش هتكون الإمارات موجودةاعتقادي مثل ما تفضلت الاتفاق النووي وعدم وجود السعودية لان هناك وجود اسرائيلي والامارات ومصر يكفون وزيادة لكن باعتقادي هناك امور اخرى حاليا دول العالم كله تفاهمات جديدة مع دول الجار لتجنب الحروب قدر المستطاع مع الازمات الاقتصادية والطاقة وغيره
من الاخر اشم ريحة غاز بالموضوع يوصل لاوروبا
انتو لو يعملها حد بتعارضوه بتكون خيانة و و و لكن لما يعملها السيسي او اي حد بتايدوه بتكون سياسة ومصالح دولة.!!وايه الفايدة خلي السياسيين يشوفه شغلهم
لكن كشعب مستحيل فيوم هنصفالهم
في شالوم بين الحكومة المصرية واليهود وأكيد له انعكاس شعبي ولا ايهوايه الفايدة خلي السياسيين يشوفه شغلهم
لكن كشعب مستحيل فيوم هنصفالهم
الصورة كانها تركيب ؟