حال حكام العرب و المسلمين و المطبعين
إعمل نفسك ميت
و مش بس كده شجع كمان على التطبيع مع المجرمين و قول عليهم ناس كيوت و شالوم و الدين الابراهيمى و إنسا ولاد بلدك اللى اتقتلو بدم بارد و انسا أرض فلسطين
اتعامل معاهم علشان مصالح إقتصاديه و أمنيه و رضا واشنطن
لكن عن نفسى لو طبع الجميع معهم و مهما كانو أمر واقع
لن أوافق و لن أنسا
أما عن أهلنا فى فلسطين
و إن كنت غير قادر على مساعدتهم فأكيد قادر على الدعاء لهم و عدم موالاة عدوهم