السعودية تدعم الاحتياطي النقدي المصري بـ5.3 مليار دولار

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
مافيه شرطة عسكرية تجلد اللي متهاوشين هنا !!
عموما بالتوفيق لمصر والسعودية أن شاء الله.

تقف مع الجميع حتي لو وقفو ضدها وتتزعم محاربه العدو المجوسي بالنيابه عن العرب وتسعي دائما للمصلحه العربيه
اكثر دوله تحترم في هذه المنطقه البائسه هي السعوديه تحيه وشكر مني كمصري للملكه العربيه السعوديه زعيمه العرب والعالم الإسلامي رغم بعض الاختلافات

من وجهه نضري مصر تستاهل دعمها , يستاهلون اخوننا بمصر , بس لو يبطلون نرجسيه شوي " البعض منهم "

لن أقول غير جزاها الله خيرا و حفظها من كل سوء .... بلدي الثاني الحبيب

❤❤❤

هوا ده العشم يا كبسة 😂👌

عقدة نقص وقلوب سوداء مليئة بالحسد والغل والحقد والكذب

الله يجيب الي فيع الخير مع انه اتمنى مثل ذي ‏الاموال للاسر المحتاجة داخل المملكة

المملكة العربية السعودية لها أيادي بيضاء على العديد من الدول العربية والاسلامية منذ عقود هي وباقي دول الخليج فبارك الله لها في شعبها وحكامها

تقف مع الجميع حتي لو وقفو ضدها وتتزعم محاربه العدو المجوسي بالنيابه عن العرب وتسعي دائما للمصلحه العربيه
اكثر دوله تحترم في هذه المنطقه البائسه هي السعوديه تحيه وشكر مني كمصري للملكه العربيه السعوديه زعيمه العرب والعالم الإسلامي رغم بعض الاختلافات
احبك وأنت احمد موسي في نفسك

عسى الله ينفع فيها ويبارك لهم
مصر تستحق كل خير

البعض هنا يحلل تحليل
اذكى من انشتاين
لما يشرح النظريه النسبيه
بسم الله ماشاء الله على العقول النيره

هذا السؤال يطرح على بعض الاعضاء المصريين للاسف وليس على الاخ حميد 707
طيب ما في اعضاء سعوديين بيغلطو بردو مينفعش نرد عليهم بالاساءة للسعودية و الشعب السعودي. مصر 102 مليون, مش عشرة و لا عشرين عضو ممكن يكونو مصريين يخلوك تاخد موقف عدائي من البلد كلها.

يا ابني انت ايه حكايتك مع مصر و المصريين عملولك ايه بس قول لي

ولا شيئ!!

بالعكس اتمنى لكم اضعاف ماتتمنوه لبلدي!!

مين هجايص؟ :kappa:

هذي الوديعة من ضمن تعهد قطعته المملكه على نفسها امام العالم بان تساعد الدول الاقل حظا على تجاوز ازمة كورونا. بشرط ان يتعهد المانحون الدوليين بمبالغ ايضا و تدار من قبل صندوق النقد.

بس هذه كل السالفه.

في باكستان طلبوا وديعة لترتيب دفاترهم قبل الاقتراض, و طلبوا محروقات مدعومه.
وفي مصر طلبوا وديعة لترتيب دفاترهم ايضا بغرض الاقتراض.

مش لما تدفعوا مرتبات الموظفين الاول .. انتو والله عايشين وهم كبير 😂

بص يا هجايص .. صندوق النقد بيدي قروض للدول .. حاليا خصص ٦٥٠ مليار دولار كقروض للدول بفايدة منخفضة بسبب كورونا .. كل الدول لها نصيب فيها بما فيهم مصر والسعودية .. مصر خدت حصتها .. والسعودية مش عايزة حصتها فمصر خدت جزء منها .. يعني دي فلوس من صندوق النقد الدولي وليست اموال سعودية .. انا مش هقعد ازيد واعيد في الكلام عشان انا عارف ان الفهم عندك بيكون صعب شويتين

مش لما تدفعوا مرتبات الموظفين الاول .. انتو والله عايشين وهم كبير 😂

بص يا هجايص .. صندوق النقد بيدي قروض للدول .. حاليا خصص ٦٥٠ مليار دولار كقروض للدول بفايدة منخفضة بسبب كورونا .. كل الدول لها نصيب فيها بما فيهم مصر والسعودية .. مصر خدت حصتها .. والسعودية مش عايزة حصتها فمصر خدت جزء منها .. يعني دي فلوس من صندوق النقد الدولي وليست اموال سعودية .. انا مش هقعد ازيد واعيد في الكلام عشان انا عارف ان الفهم عندك بيكون صعب شويتين

ندفع مرتبات !!

كانوا المدرسين عن بعد ويستلمون مرتبهم كامل
وكل الموظفين يستلمونها كل شهر كامل

مشكلتكم التحوير
على طووووووووووووووول ادفع وننظر في امرك

وبالاخير طلعت قرض و وديعه هههههههه

انا لحد دلوقتي مش فاهم لية المصريين و السعودين دائما في جدال

الناس خرجت هنا عن الموضوع و في حتي واحد حط اثيوبيا و سد النهضة في الموضوع!!!

سببه نقص في الادرينالين في الفترة الاخيرة. بعد مرور عشر سنوات اكشن وضرب وخبط وصراخ في المنطقة، اصبح الهدوء باعث للأشمئزاز ويخلي الواحد بيتخانق مع نفسه..

عموما خربشات المنتدى صحية، طالما ابتعدت عن الاعراض والإساءات الفردية...

قضايا ضحى فيها الملك فيصل بحياته قبل البترول اللي الاخ يقول نغرف منها ومن ورا الشباك
سؤال بس لماذا احتياطي الذهب السعودي قليل ؟
مع ان اغلب الدول تتجه للذهب كاحتياطي أمن

ندفع مرتبات !!

كانوا المدرسين عن بعد ويستلمون مرتبهم كامل
وكل الموظفين يستلمونها كل شهر كامل

مشكلتكم التحوير
على طووووووووووووووول ادفع وننظر في امرك

وبالاخير طلعت قرض و وديعه هههههههه
ليش في دول قطعت رواتب موظفيها بل كورونا٠🤔🤔🤔

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى