على خطى السعودية دول الخليج تتخذ اجراءات عقابية ضد لبنان

لاتعطونه وجه عشان لايبلشنا بتحليلات الفيس في المتتدى كفاية عيناته deter @deter

صدقت كدت أن أرد عليه ولكن رايت ردوده اللاحقة فاستخسرت الرد

تحتار عندما يفتي شخص بموضوع وهو لا يعي ولا يفهم الوضع جيدا

رد لمجرد زيادة المشاركات

يعني انت بتدي 70 مليار دولار لبلد ضدك من عشرين سنة!

الجيش اللبناني بيد الحكومة

فكرة اننا نساعد لبنان احنا شغالين علي خط الغاز العربي مافيش حد في مصر استاذنكم علي فكرة وبردوا ان مش شرط كلامي يكون نفس كلام حكومتي

يا اخي ابني وسيب غيرك يعيش انما المقاطعة نوع من الحصار تخيل اكون بمنع مصادر دخل ليك وبحرض ضدك وبطرد عمالتك وووو واجي اقولك وانا مالي هي لو الدولة وقعت هناك هايسبوك اللبنانيين هما اليمنيين سابوك لما تدخلت عندهم ! وعلشان خاطر ابناكم كفاية تورثهم احقاد وعدوات وفي النهاية لبنان تحديدا هايتوجدله حل انا معرفش اهمية البلد دة اية بس دوليا مش هايسبوة دة الواضح

ههههههههه

مش عارف أهمية لبنان وجالس من الصباح تفتي ليه

انت بتوهم نفسك انك وقفت قدام امريكا ومشيت كلامك عليها في دعم السيسي . .

انت مين عشان تتوهم انك تقدر تقف قدام امريكا وفي نقطه زي دي ؟

يا حبيبي امريكا لو كانت ضد اضطراب الاوضاع في مصر لكنها من البدايه الي النهايه مضطره للتعامل مع من يحكم مصر مهما كان توجهه . .

دورك كان دعم مصر علي المستوى الدولى للتسويق ان اللي حصل لم يكن انقلاب
لكن هل انت من حركت الامور ؟ هل السيسي كان علي وشك السقوط وانت من انقذته ؟
الامور كانت منتهيه ودورك كان لتسريع استقرار الامور ،

مصر دي مش بلد مبنيه علي شخص او اسره
مصر دوله مؤسسات وممكن تضحي باشخاص لن تتخيل حجم نفوذهم وسلطتهم عشان مصلحة البلد

انت مش مستوعب ان مفهوم الدوله ومقوماتها عندنا غير بلدكم تماما ..
احنا دوله دوله انتوا ربنا يعينكم

هههههه

فخامه الرئيس السيسي رجل السعودية القوي في مصر

تم الموافقه عليه من السعودية قبل أن يترشح

راجع تسريب الرز المشهور وتفهم كيف تدار الامور

هههههه

لو هاندخل في جو التسريبات هاجبلك كتاب النار والغضب وولي العهد السعودي بيقول لنسيب ترامب انا راجلكم في السعودية وهانجيب فضايح مش هانخلص منها السيسي رجل الجيش المصري مع وسواء اختلفت انا معاه او لا فالرجل وقف في 2016 وقال لا للسعودية وحصلت مشكلة في امدادات ارمكوا وموضوع مافيش داعي لفتحة وطالع هو قال مصر لن تركع وقال انا منسقتش مع حد برة مصر قبل 30 يونيو والمؤسسات هنا عارفة دة وبعدين انت مش عارف تثبت حد في اليمن ولا سورية ولا لبنان هايبقي ليك راجل في مصر!

هههههه

صورة قديمة للريس في السعودية

بدون عنوان.jpg

لو هاندخل في جو التسريبات هاجبلك كتاب النار والغضب وولي العهد السعودي بيقول لنسيب ترامب انا راجلكم في السعودية وهانجيب فضايح مش هانخلص منها السيسي رجل الجيش المصري مع وسواء اختلفت انا معاه او لا فالرجل وقف في 2016 وقال لا للسعودية وحصلت مشكلة في امدادات ارمكوا وموضوع مافيش داعي لفتحة وطالع هو قال مصر لن تركع وقال انا منسقتش مع حد برة مصر قبل 30 يونيو والمؤسسات هنا عارفة دة وبعدين انت مش عارف تثبت حد في اليمن ولا سورية ولا لبنان هايبقي ليك راجل في مصر!

الاشاعات لأتهم كلا يدعي مايريد ولكن صوت وصورة لن تستطيع انكارها مهما حاولت

انا اتحاشا أن اكشف كل الاوراق ولكن انتوا تضطرونا أن نتحدث

الاشاعات لأتهم كلا يدعي مايريد ولكن صوت وصورة لن تستطيع انكارها مهما حاولت

انا اتحاشا أن اكشف كل الاوراق ولكن انتوا تضطرونا أن نتحدث
انا ممكن اجبلك فيديزهات متفبكرة للسيسي صوت وصورة في برنامج جو تيوب صوت الرئيس فيديو ومتفبرك وتاني انتم تتوهمون انكم دولة عظمي وبتدفعو تمن التوهم دة من مواردكم ومن قواكم الناعة

انا ممكن اجبلك فيديزهات متفبكرة للسيسي صوت وصورة في برنامج جو تيوب صوت الرئيس فيديو ومتفبرك وتاني انتم تتوهمون انكم دولة عظمي وبتدفعو تمن التوهم دة من مواردكم ومن قواكم الناعة

ههههههه

اكتفي بهذه الابتسامه

لله يرحم ايام العريجاء
بطل كدب دي صورتة في مصر واللي معاه زوجتة واية اللي في صورة رجل محترم بيصرف من جيبة مش بيشتري لوحات ويخوت من فلوس شعبة راجل قايم علي دراعة مش بياخد مصروف من بابا وماما ولا ابوة بيقعدة علي الكرسي كانه في الملاهي

بطل كدب دي صورتة في مصر واللي معاه زوجتة واية اللي في صورة رجل محترم بيصرف من جيبة مش بيشتري لوحات ويخوت من فلوس شعبة راجل قايم علي دراعة مش بياخد مصروف من بابا وماما ولا ابوة بيقعدة علي الكرسي كانه في الملاهي

الصورة بمصر والديكور نجدي قبلي :rolleyes:

والديكور سيناوي ودبي وشرمي برضوا !!! ههههههه
يا عم راح السعودية اية الازمة وهو اشتغل هناك ملحق عسكري بص الصورة دي زوجتة اللي نشرتها اية دليل خيانة اجبلك ابن سلمان وهو في مصر ويبقي كدا راجل مصر! طيب هو راجل السعودية والجيش مش عارف ولا عارف وهو كمان جيش السعودية! وبعدين الرجل دة راجل مخبارات كان في يوم من الايام بيتقال علية راجل الاخوان وتركيا في مصر وفي الاخر عمل فيهم اية ؟ وبعدين انا بدات الموضوع عن لبنان وقولت السياسات اللي استخدمت ضدة فشلت في اماكن تانية وبس متهجمتش علي حد مرة انا مش مصري والتانية السيسي هاتطلعو مش مصري مرة ملناش دعوة باللي بيحصل حولينا والتانية انتم اللي تحكمو مصر والعالم العربي انتم ناس رايقين خالص

يا عم راح السعودية اية الازمة وهو اشتغل هناك ملحق عسكري بص الصورة دي زوجتة اللي نشرتها اية دليل خيانة اجبلك ابن سلمان وهو في مصر ويبقي كدا راجل مصر! طيب هو راجل السعودية والجيش مش عارف ولا عارف وهو كمان جيش السعودية! وبعدين الرجل دة راجل مخبارات كان في يوم من الايام بيتقال علية راجل الاخوان وتركيا في مصر وفي الاخر عمل فيهم اية ؟ وبعدين انا بدات الموضوع عن لبنان وقولت السياسات اللي استخدمت ضدة فشلت في اماكن تانية وبس متهجمتش علي حد مرة انا مش مصري والتانية السيسي هاتطلعو مش مصري مرة ملناش دعوة باللي بيحصل حولينا والتانية انتم اللي تحكمو مصر والعالم العربي انتم ناس رايقين خالص

كلامك عن لبنان وهو تنطيط من لبنان لسوريا للعراق لليمن !! هههههههههههههههههههه

وكلامك عن لبنان اتضح فيه جهلك
وانت تقول الجيش بيد الحكومة

معليش بس انت حافظ مش فاهم

السيسي كان رئيس الملحق العسكري في السفارة المصرية بالسعودية والعريجاء حي من احياء الرياض

بالراحة يبني بالراحة

اياااام كان السيسي رايح جاي على طريق المدينة بالبديعة وراكب e200 ومضلل

A @amr ng
البديعة حي من احياء الرياض
طريق المدينة يعني طريق
e200 يعني سيارة مرسيدس
مضلل يعني مكتم النوافذ

عودة
أعلى