المناورة "قادر 2021"

انا اكتر حاجه مفرحاتى ومتأكد انها مش محطوطه حط هى صاروخ mdcn ممكن نشك فى موضوع المروحيات رغم ان كان فيه شرح للرئيس وضيوفه لكن ماشفناش لكن الشئون المعنويه مش حاطه فيديو بدون مراجعه

اسأل براحتك ياباشا احنا معاك م.ماحدش شاف هجصياص والا تلاقيه سافر قبل قرار المملكه بحظر السفر لاثيوبيا عنده مشروع قفص فراخ هناك عاوز يلحق يلم البيض قبل ماالتيجراى يستولوا عليه
هههههه بس يعم لا ده ميخشش مشاريع ليهجص ويبوظو زى ما بيعمل فى المنتدى هههههه

انا اكتر حاجه مفرحاتى ومتأكد انها مش محطوطه حط هى صاروخ mdcn ممكن نشك فى موضوع النروخيات رغم ان كان فيه شرح لكن ماشفناسدش لكن الشئون المعنويه نش حاطه فيديو بدون مراجعه
بعد ما شفت الفديو على صفحة المتحدث العسكرى انا متاكد انه موجود ...سلاح وجه عوزين نطور كروز خاص بينا بمدى 800

بعد ما شفت الفديو على صفحة المتحدث العسكرى انا متاكد انه موجود ...سلاح وجه عوزين نطور كروز خاص بينا بمدى 800
ان شاء الله مشروع مشترك مع باكستان او اليونان ربنا يسهل او لاتنين مع بعض واتوقع ده

الكلمة اللى اتقالت من القوات المسلحه احنا مش مركزين عليها رغم انها محتاجه كلام كتير واعتقد مكانها موضوع سد النهضه لانها تحمل رسالة لشعب مصر ولرسالة لاعداء مصر

الكلمة اللى اتقالت من القوات المسلحه احنا مش مركزين عليها رغم انها محتاجه كلام كتير واعتقد مكانها موضوع سد النهضه لانها تحمل رسالة لشعب مصر ولرسالة لاعداء مصر
الى هوه ممكن توضح اصدك على كلامه على القصيده

الكلام واضح جدا و معناه ان اكيد فيه ضرب و مش اي ضرب..ان شاء الله حقنا متصان وكل الكلاب و الهتيفة و الشمامين هينتهوا من الوجود

الى هوه ممكن توضح اصدك على كلامه على القصيده
اه .بس ان شاء الله اكيد مع دخول الظلام واشتعال الحديث فى ملف سد النهضه هتلاقى الكلام والتحليل من الاساتذه بدأ لان الكلمه تحمل دلالات كتير وعدم كلام السيسى وكان وشه باين عليه حاجات كتير

اللى يعرف تركيبة النظام الامنى فى مصر فاهم كويس جدا حدود كل واحد سواء السلطه السياسيه والجيش والمجلس الامنى لمصر او مايطلق عليه الدوله العميقه يفهم كويس دلالات ومفردات الكلمه هنشوف تحليلات الناس ايه انا منتظر وانا زيك مش عارف ههههه

الكلام واضح جدا و معناه ان اكيد فيه ضرب و مش اي ضرب..ان شاء الله حقنا متصان وكل الكلاب و الهتيفة و الشمامين هينتهوا من الوجود
والله استاذ شكرى انا شايف انها مش رسالة لمشكلة السد فقط ولكن دلالات للاصدقاء قبل الاعداء .

اه .بس ان شاء الله اكيد مع دخول الظلام واشتعال الحديث فى ملف سد النهضه هتلاقى الكلام والتحليل من الاساتذه بدأ لان الكلمه تحمل دلالات كتير وعدم كلام السيسى وكان وشه باين عليه حاجات كتير

اللى يعرف تركيبة النظام الامنى فى مصر فاهم كويس جدا حدود كل واحد سواء السلطه السياسيه والجيش والمجلس الامنى لمصر او مايطلق عليه الدوله العميقه يفهم كويس دلالات ومفردات الكلمه هنشوف تحليلات الناس ايه انا منتظر وانا زيك مش عارف ههههه
شفت بتمشى حلو وفى الاخر بترمينى البحر ...بيعشمنى بيه وغضر بيا ههههههه.....انت مش فاهم طب ازاى ..هل الدوله العميثه فى مصر الجيش ام المخابرات ....وننتظر انك تفهمنا المزيد اعتبر نفسك بتحلل لينا وقول واحنا هنصدق بس قول 👃 👃 :cautious:

ص
شفت بتمشى حلو وفى الاخر بترمينى البحر ...بيعشمنى بيه وغضر بيا ههههههه.....انت مش فاهم طب ازاى ..هل الدوله العميثه فى مصر الجيش ام المخابرات ....وننتظر انك تفهمنا المزيد اعتبر نفسك بتحلل لينا وقول واحنا هنصدق بس قول 👃 👃 :cautious:
صدقنى انا زيك بحاول افتح موضوعات لان بصراحه فيه شباب واعى جدا فانا بس بنكشهم عشان اعرف زيك .

بالنسبه لتدريب sea breeze مصر مشاركه كمراقب انا شوفت الخبر وليس بقطع بحريه الحمد لله انا مش بقول كده غشان الروس عشان مش حابب مشاركة مع اسرائيل وكنت نستغرب جدا من الخبر لكن نروح نراقب تدريبات وتكتيكات مشارك فيها العدو مافيش مشكله شكرا قواتنا المسلحه

ص

صدقنى انا زيك بحاول افتح موضوعات لان بصراحه فيه شيدباب واعى جدا فانا بس بنكشهم عشان اعرف زيك .
خلاص انقشك انا واهو رزقى على الله يمكن نطلع بمعلومه هههه....هقول على رئى انا مش مقتنع بيه اوى بس احتمال يكون صح هل ممكن الامارات ومصر يكون فيه تنسيق بينهم للدرجه دى وهل ممكن تكون لعبه الاثنين مشتركين فيه الامارات دخلت اثيوبيا افضل من ان دوله عوه لمصر هل احتمال يكون صح

خلاص انقشك انا واهو رزقى على الله يمكن نطلع بمعلومه هههه....هقول على رئى انا مش مقتنع بيه اوى بس احتمال يكون صح هل ممكن الامارات ومصر يكون فيه تنسيق بينهم للدرجه دى وهل ممكن تكون لعبه الاثنين مشتركين فيه الامارات دخلت اثيوبيا افضل من ان دوله عوه لمصر هل احتمال يكون صح
لا مافيش لعبه .ولو حد غير سلوكه عشان هو خسر تدبيره انا متأكد من كده وعلى فكره انا من محبى للشيخ زايد الله يرحمه .يدبس لو لاقيت اى ود فى المستقبل ده عشان فشل للمخططات مش اكتر.انت عاوز توقعنا ياعم انت فهحوم وياريت بتدافع بتهرب هههه

عودة
أعلى