مصر تعلق مباحثاتها مع تركيا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اقصد النظام الدولي

الخليفة ربنا يطول بعمره اكبر من لقاب وانظمة يكفيه ان من سلالة امان يالللي النادرة
اغلب الدول او الناس الكارهين لتركيا نابع فقط من الحسد والغل .فهم لايبالون لو تقدمت اسرائيل اوالهند او الصين لدلك قال الامام الشافعي رحمه الله
كلُّ العداوةِ قد تُرْجى مَوَدَّتُهَا إلاَّ عداوةَ من عَادَاكَ عن حَسَدِ

اغلب الدول او الناس الكارهين لتركيا نابع فقط من الحسد والغل .فهم لايبالون لو تقدمت اسرائيل اوالهند او الصين لدلك قال الامام الشافعي رحمه الله
كلُّ العداوةِ قد تُرْجى مَوَدَّتُهَا إلاَّ عداوةَ من عَادَاكَ عن حَسَدِ

امس منافق واليوم حاسد
وكيف عرفت اني حاسد !

انا اعادي تركيا مثل عدائي للنظام الايراني

مانا ممكن احكيله علي مرشد الخرفان وهو لابس نقاب هاتبقي اشيك واحلي :ROFLMAO:
ولا هاتتقمص
انصحك بهاته الحركة .تسمى تنظيف المخ
Hot Shots Idiot GIF

في المدارس الابتدائية تلاقي عيال شياطين يعلقوا ذيل ورق في (ظهر) المدرس البايخ
كل الفصل يضحك عليه وهو لا يفهم ايه اللي بيحصل
عمرك قد ايه يابني؟؟
يلا على النوم

Sleepy Good Night GIF by Pokémon

طالما انت صاحي بقا.. اتفرج علي دا..

قلبه عامر بالإيمان لدرجة انه بيحث النساء علي ارتداء النقاب و لم يكتفي بذلك قط، بل بدأ بنفسه أيضا.

طالما انت صاحي بقا.. اتفرج علي دا..

احمد موسى أوجز فأنجز بيقول هو الاخوان المسلمين بيهاجموك ليه ؟ ما علشان انت لبستهم الطرحة
لذلك الحوار مع هؤلاء لا يكون الا من باب التهريج زي ما بقف اتفرج علي قرد بيتنطط في قفص في جنينة الحيوانات بالجيزة

المهم نتمنى يكون الاخوان لبسوا الطرحة عن اقتناع مش نتيجة القوة الغاشمة لمصر ومؤسساتها

والله لو انت شوت عنوان الفيديو اللي انا باعته هتعرف انه دخل رابعه بالنقاب مش اتقبض عليه بيه.. موضوع انك مش بتعرف تقرأ دي مشكلة انت مش مشكلتي انا..

والله لو انت شوفت عنوان الفيديو اللي انا باعته هتعرف انه دخل رابعه بالنقاب مش اتقبض عليه بيه.. موضوع انك مش بتعرف تقرأ دي مشكلة انت مش مشكلتي انا..

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى