الرئيس عبد الفتاح السيسي يعلن عن تقديم مصر مبلغ 500 مليون دولار كمبادرة مصرية لصالح عملية اعمار غزة

حماس ترفض عرضا للوفد الأمني المصري بعقد صفقة لتبادل الأسري مع الكيان اللقيط يشمل ١٠٠ أسير نجح الوفد المصري في اقناع الكيان اللقيط برفع عددهم إلى ٥٠٠ أسير واعتبرت حماس هذا العرض مساومة على اعادة اعمار غزة
يعاني يساومون قبول مبادلة الاسرى بالحصول على اموال اعادة الاعمار

واااو مستوى جديد من الحقارة

الجماعه يبغون كاش ما يبغون اعادة اعمار..

كالعادة من قناة العبرية السعودية تزييف الاخبار.. حماس فقط لا تريد ملف اعادة الاعمار بيد سلطة عباس

والله اخشى ان تتهم مصر عند دخولها الى القطاع بأنها تتجس لصالح اسرائيل كما حدث مع الامارات قبل بضعة اعوام ارسلت سيارات الاسعاف باطقمها للقطاع لمساعدة الجرحى وتقديم خدمات الاسعاف والعلاج فاتهمت بأنها ارسلت تلك الاطقم بغرض التجسس على حماس

كالعادة من قناة العبرية السعودية تزييف الاخبار.. حماس فقط لا تريد ملف اعادة الاعمار بيد سلطة عباس
لا تريده بيد عباس تريده بيدها.. صبه رده

وقال متحدث باسم "كتائب القسام" الجناح العسكري لـ"حماس" خلال حفل تأبين للضحايا بملعب اليروموك في غزة وبحضور يحيى السنوار قائد "حماس" بغزة :"أفعالنا تسبق أقوالنا وصواريخنا في مرابضها جاهزة تنتظر القرار".
يعني اجتمع ابوعبيدة و السنوار ثاني وثالث اكبر هدف لاسرائيل في منطقة واحدة معروفة ومكشوفة ومتمش قصفهم!!!

والله اخشى ان تتهم مصر عند دخولها الى القطاع بأنها تتجس لصالح اسرائيل كما حدث مع الامارات قبل بضعة اعوام ارسلت سيارات الاسعاف باطقمها للقطاع لمساعدة الجرحى وتقديم خدمات الاسعاف والعلاج فاتهمت بأنها ارسلت تلك الاطقم بغرض التجسس على حماس
يعنى هيا مصر لو عاوزة تعمل جواسيس فى غزة مش هتعرف مهم رايحين جاين فى كل حتة فى مصر وفى الجامعات وفى عائلات مشتركة بين البلدين ومنهم بيتعاونو مع الجيش فى رفح يعنى احنا مستنين عربية اسعاف علشان نعرف معلومات عناصر حماس بتدخل تتعالج فى مستشفيات مصر لو عاوزين يعرفو حاجة هيبعتوهم مقر امن الدولة وهيحكو تاريخ حياتهم من ساعة ما اتولدو 🤣

وقال متحدث باسم "كتائب القسام" الجناح العسكري لـ"حماس" خلال حفل تأبين للضحايا بملعب اليروموك في غزة وبحضور يحيى السنوار قائد "حماس" بغزة :"أفعالنا تسبق أقوالنا وصواريخنا في مرابضها جاهزة تنتظر القرار".
يعني اجتمع ابوعبيدة و السنوار ثاني وثالث اكبر هدف لاسرائيل في منطقة واحدة معروفة ومكشوفة ومتمش قصفهم!!!
لان اليهود رغم نكثهم للعهود صاروا يلتزمون بالعهود والهدن اكثر من الاخونجية

يعنى هيا مصر لو عاوزة تعمل جواسيس فى غزة مش هتعرف مهم رايحين جاين فى كل حتة فى مصر وفى الجامعات وفى عائلات مشتركة بين البلدين ومنهم بيتعاونو مع الجيش فى رفح يعنى احنا مستنين عربية اسعاف علشان نعرف معلومات عناصر حماس بتدخل تتعالج فى مستشفيات مصر لو عاوزين يعرفو حاجة هيبعتوهم مقر امن الدولة وهيحكو تريخ حياتهم من ساعة ما اتولدو 🤣
اسمع صابر مشهور وش يقول :ROFLMAO:

اسمع صابر مشهور وش يقول :ROFLMAO:

عاوز اقلك القنوات دى لو اتحجبت عن المغرب والجزائر مش هتجيب ولا مشاهدة ليا صديقه محترمه من الجزائر كل لما تتكلم معايا تقولى على مصايب فى مصر اقلها يابنتى مفيش الكلام ده شوفتيها فين تقلى على قناة الشرق او مكملين او عند صابر مشهور 🤣المشكلة انها لا ليها فى السياسة ولا نيله بس هما ولاد الجنيه بيعرفو يدخلو لدول المغرب العربي ازاى علشان يجيبو مشاهدات لكن قليل لما تلاقى مصرين بيتابعو الناس دول كان الصعايده فى سوهاج بيتابعوهم علشان الاخوان عندها قاعدة شعبية محترمة هناك نظرا لنقص الخدمات فى الصعيد من الدولة فا كانو بيلعبو على هموم الناس لكن قاعدتهم ابتدت تتلاشى فى محافظات مصر علشان ضغطو على دماغ الناس بطاقات سلبيه قوى وبسبب غبائهم خلوهم احجمو على السياسة اغبياء مبيعرفوش يلعبو بذكاء ساعت الثورة فى 25يناير ربنا وفقهم علشان ساعتها شباب الثورة هما الى كانو بيفكرو لهم مش قياداتهم 😂

عاوز اقلك القنوات دى لو اتحجبت عن المغرب والجزائر مش هتجيب ولا مشاهدة ليا صديقه محترمه من الجزائر كل لما تتكلم معايا تقولى على مصايب فى مصر اقلها يابنتى مفيش الكلام ده شوفتيها فين تقلى على قناة الشرق او مكملين او عند صابر مشهور 🤣المشكلة انها لا ليها فى السياسة ولا نيله بس هما ولاد الجنيه بيعرفو يدخلو لدول المغرب العربي ازاى علشان يجيبو مشاهدات لكن قليل لما تلاقى مصرين بيتابعو الناس دول كان الصعايده فى سوهاج بيتابعوهم علشان الاخوان عندها قاعدة شعبية محترمة هناك نظرا لنقص الخدمات فى الصعيد من الدولة فا كانو بيلعبو على هموم الناس لكن قاعدتهم ابتدت تتلاشى فى محافظات مصر علشان ضغطو على دماغ الناس بطاقات سلبيه قوى وبسبب غبائهم خلوهم احجمو على السياسة اغبياء مبيعرفوش يلعبو بذكاء ساعت الثورة فى 25يناير ربنا وفقهم علشان ساعتها شباب الثورة هما الى كانو بيفكرو لهم مش قياداتهم 😂
انا احيانا اسمع لصابر مشهور على شان اوسع صدري واضحك على الكم الهائل من الغباء الذي يحاول ترويجه

انا احيانا اسمع لصابر مشهور على شان اوسع صدري واضحك على الكم الهائل من الغباء الذي يحاول ترويجه
لا أصل انا فاهم دماغهم جدا لأنى فى فترة من حياتى اتنقلت لمدرسة خاصة كان اصحابها من الإخوان المسلمين كنت قبلها وانا صغير فى مدرسة لغات ووصلت لمرحلة انى مبقتش اعرف اكتب عربي جدى الله يسامحه قال لا ده لازم يتعلم يكتب عربي لغه بلده فا ودونى المدرسه دى علشان مناهجهم كانت بالعربي وهناك كان اغلب الأطفال الى معايا اولاد مذيعين من قناة الجزيرة وقيادات اخوان يعنى شوفت الموضوع من بدرى ومن زمان قوى 😂 وقعدت فى المدرسة دى سنتين بيتعملى غسيل مخ فى كل حاجة وفى أمور دينية لكن لحسن حظى ان خالى كان دكتور أزهري وكنت حاسس ان فيه حاجه غلط فا كل لما اروح اسئله عن حاجة من الى هما بيقولوها يجاوبنى بالصح ويعرفنى الغلط وبروح المدرسة اكشفهم قدام الطلبة مشاغب من يومى 😅وبقت تحصل مشاحنات ومشاكل بينى وبين المدرسين واهلى لما فهمو الموضوع ونقلونى على مدرسة طبيعيه فا طلعت محبش حجتين الحكم المتغطى بغطاء دينى والحكم المتغطى بغطاء عسكرى لأنى اشتغلت مع الجيش فى فترات من حياتى لو كلمت ده هيقلك انت عدو الدين ولو كلمت ده هيقلك انت عدو الوطن انا رئيس جمهورية نفسي 🤣 والحمد الله دلوقت بقيت حمار فى العربي والإنجليزي 😁

التعديل الأخير:

Meh..

لا أصل انا فاهم دماغهم جدا لأنى فى فترة من حياتى اتنقلت لمدرسة خاصة كان اصحابها من الإخوان المسلمين كنت قبلها وانا صغير فى مدرسة لغات ووصلت لمرحلة انى مبقتش اعرف اكتب عربي جدى الله يسامحه قال لا ده لازم يتعلم يكتب عربي لغه بلده فا ودونى المدرسه دى علشان مناهجهم كانت بالعربي وهناك كان اغلب الاطفال الى معايا اولاد مذيعين من قناة الجزيرة وقيادات اخوان يعنى شوفت الموضوع من بدرى ومن زمان قوى 😂 وقعدت فى المدرسة دى سنتين بيتعملى غسيل مخ فى كل حاجة وفى أمور دينية لكن لحسن حظى ان خالى كان دكتور أزهري وكن حاسس ان فيه حاجه غلط فا كل لما اروح اسئله عن حاجة من الى هما بيقولوها يجاوبنى بالصح ويعرفنى الغلط وبروح المدرسة اكشفهم قدام الطلبة مشاغب من يومى 😅وبقت تحصل مشاحنات ومشاكل بينى وبين المدرسين واهلى لما فهمو الموضوع ونقلونى على مدرسة طبيعيه فا طلعت محبش حجتين الحكم المتغطى بغطاء دينى والحكم المتغطى بغطاء عسكرى لأنى اشتغلت مع الجيش فى فترات من حياتى لو كلمت ده هيقلك انت عدو الدين ولو كلمت ده هيقلك انت عدو الوطن انا رئيس جمهورية نفسي 🤣 والحمد الله دلوقت بقيت حمار فى العربي والإنجليزي 😁
لا لا ابدا محشوم الحمار اللي يتأثر بدجلهم وينضم للقطيع التابع لهم :ROFLMAO: وانت نجوت من ذلك :ROFLMAO:

عودة
أعلى