قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
دا احنا شايفينهم بالعافية من الكمامة وانت شايف كل داارى في عيون المسؤولين المصريين : نشوة الانتصار وفرض الحضور بثقة الممسك بزمام الامور ..
وارى في عيون المسؤولين الاتراك : خوف وانكسار وعدم راحة ..
لا مش زعلان عليه بالعكس، اثبت لي انه ندل وبيتاجر بالقاضيا ولا يهمه المسلمين او دمهم،وبالتوفيق لمصر ضد تركياطبعا يا معاز انت زعلان علي قردو بس معلش هي الدنيا كدا يوم ليك ويوم عليك
لا ابدا انا مليش في لغة العيون انا ليا في لغة الافعاللا مش زعلان عليه بالعكس، اثبت لي انه ندل وبيتاجر بالقاضيا ولا يهمه المسلمين او دمهم،وبالتوفيق لمصر ضد تركيا
بس بذمتك مصدق الكلام اللي قاله الاخ صقر الامارات يعني عيونهم بالكمامة بتحكي كل دا
بس هقول اي ما انتو صقور زي بعض واكيد هتقول نفس كلامه![]()
لولا اننا في رمضان كنت نشرت صورة المدام ايفانكا إلى أهم من الأخ ده عملت شغل هايل الحقيقة كفاية حالة الأنبهار لدرجة انهم سرحو وتخطو المراسم البروتكوليهاكيد طبعا ، الرجال ده بيسلم عليك هههه
مشاهدة المرفق 380045