إدارة بايدن ستقترح وقف ⁧‫إيران‬⁩ تخصيب اليورانيوم بنسبة 20% مقابل تخفيف عقوبات اقتصادية

انتظرو لسعة الافعى
الامريكان لا يلعبون عندما تهدد إسرائيل و لو بنسبة 1 في المئة
امريكان مش قادرين ان يلعبوا مع ايران و لا ايران يلعب معاهم

على الرغم لكرهي للشيعة
لكن الإيرانيين فعلا انهم رجال
وخاصة عندما نقارنهم ببعض الدول الأخرى
يتحدون أمريكا بوقاحة
استغرب لو دولة عربية فعلت ١٠٪ من الذي تفعله إيران مذا كانت امريكا فعلت بها
الصين في ضهرهم هذا الحليف الشرقي الي تعتمد عليه مو الحليف الغربي الي يغث حياتك

⁧‫#عاجل البيت الأبيض: الإنبطاح أفضل طريق لمنع إيران من الحصول على سلاح نووي.

العراق يحارب بحجة السلاح النووي ، وايران تحاور وهي ستنتج السلاح النووي ... هزلت ، واللعنة على الامريكان.

يالي سخرية القدر
ايران تجتهد و تخصب اليورانيوم وتصنع صواريخ متحدية امريكا
و العرب ينتضرون ويستيشرون ويترجون ان تقوم امريكا بأقاف ايران او قصفها
:مخ:

نعم ونملك مفاعلين نوويين و برامج نووية صغيرة :sneaky:
أنا أعرف ناس فالجزائر حقيقيين محترمين جدا وكلامهم متزن وعادي زي بقيت الخلق
مش عارف ليه بلاقيهم على النت عاملين سمعه زي الزفت لبلدهم دا أنا لو عايز أشوهكم مكنتش عملت كدة

مش عارف ليه بلاقيهم على النت عاملين سمعه زي الزفت لبلدهم دا أنا لو عايز أشوهكم مكنتش عملت كدة
خدتها من على طرف لساني

زفت ايه يابتاع الزفت موش مصدق ان الجزائر تمتلك مفاعلين نووين ولا ايه

انا مش عارف بايدن دا عايز ايه طري مع كل اعداء العرب و شديد علينا يوقف سلاخ للامارات و يسحب صواريخ دفاع جوي من المملك و هي حليف مهم و هو شايف الصواريخ عليها كل يوم و يبعت لمصر رسايل مبطنة بعدم موافقتة علي ضرب السد و باحت مبعوث ناقص يوية ويعمل علم اثيوبيا وشم علي صدرة و بيعادي تركيا برضو العبيط دا عايز يوقع امريكا اقسك بالله بيضعف حلفائة بطريقة غريبة الصين بداتها باتفاقية مع ايران ودلوقتي بتحازل تعمل نظام مالي بكتيرة سنتين وهيشوف النور هيخلي عقوبات امريكا علي اي دولة كلام علي ورق و روسيا بتتمدد في سوريا واكرنيا و الصين هيدخل نفوزها بحرالهرب و الخليج الله يرحم امريكا زمان كانت ممكن تقوم حرب عالمية في حركات اقل من دي اوروبا اضعف من انها تدافع عن نفسها اساسا لو فعلا في تحالف مش بايم بين روسيا و الصين ايران دي اول عسكري حركتة الصين في رقعة الشطرنج برة نفوزها القديم غي المقابل امريكا بتضعفالجيوش الكبيرة الحليفه ليها وبتمنع عنها تجنولوجيا زي تركيا مصر السعودية المناي و فرنسا بيتخنقو مين بيسرق من مين تكنولوجيا وبيدارو علي بعض و بيقللوي احتياطي سلحهم وجيوشهم انجلترا بقت في خبر كان احنا شكلنا دخلين علي حملات مغولية جديدة منالشرق تاني و ايران طول عمرها مطية ليهم و التريخ يشهد كانو بيحكمو ويسيرو جيوشهم منها الصين لو كبرت خطر عاينا بمراحل اسرائيل دي الي عمللنا صداع مينفعش تتحط علي مقياس ماوي عشان اقول نسبة خطر الصين اكبر منها بمعدل كام اساسا هي نفسها لو ضعف الغرب هاتتلاشي فرق القدرو التسليحية بينها وبين النيلشيات مش الجيوش بيقل انا اسف بس الي شايفة اننا نبلع تركيا منغير مية احسن ما تكون هي كمان في المعسكر التاني و للاسف الاوربيين الهبل مش فهمين ان دا اخر جيش بنهم وبين روسيا انا مش عارف بصراحة اية الي ممكن يحصل لو بايدن دا كمل 8 سنين هتكون كارثة عايالعالم كلة و الصين مش هاترحم حد

عودة
أعلى