مناورات جوية سودانية مصرية نسور النيل -2

وتر الوقيعة بين مصر والامارات شوف غيرة
كارت محروق
بامانه رد هايف..
لان مصر والامارات مش قاعدين عالقهوة بنلعب دومينا وانا بالطريقه اخش اوقع بينهم ..
انا باعلق عاللي باسمعه..يا ريس

ولسه هياخدوه مغري وبالعرض
images (10).jpeg
هوب هوب...منتج يا باولو

ولو ضربنا اثيوبيا
هيعملو فيها شهدا ويقولو ضربونا واحنا معملناش حاجة
مسمعهومش وهما بيقولو المياة كلها ملكنا

كلهم لجان إخوانية وإثيوبين بيتكلموا عربي
هوا اي حد معارض لاي حاجة في الدنيا يبقى اخوان يا ايمن انت اكبر من كده
معظم السودانيين اللي بيعلقو مكايده في مصر مشحونين بالكراهية من اعلام نظام البشير عشان موضوع حلايب وكأن حلايب ارض من ذهب وعندما ستنضم للسودان ستجعلها سويسرا
الجزء الاخر هم شباب ثورة السودان الكارهيين للحكم العسكري في السودان حاليا ويرونه امتداد للحكم العسكري في مصر + الاخوان طبعا ولذلك سترى تعليقاتهم كيدية
الفئتين بأعلاه اعمتهم كراهيتهم من النظر الى المصلحة الاعم و الاشمل وان مصر و السودان حاليا في خندق واحد اما تهديد وجودي مشترك

معظم السودانيين اللي بيعلقو مكايده في مصر مشحونين بالكراهية من اعلام نظام البشير عشان موضوع حلايب وكأن حلايب ارض من ذهب وعندما ستنضم للسودان ستجعلها سويسرا
الجزء الاخر هم شباب ثورة السودان الكارهيين للحكم العسكري في السودان حاليا ويرونه امتداد للحكم العسكري في مصر + الاخوان طبعا ولذلك سترى تعليقاتهم كيدية
الفئتين بأعلاه اعمتهم كراهيتهم من النظر الى المصلحة الاعم و الاشمل وان مصر و السودان حاليا في خندق واحد اما تهديد وجودي مشترك
انا عارف انا قصدي علي الموجودين علي النت لان انا اعرف سودانين كتير محترمين جدا

كلامه حقيقي نعرف سودانيين كتير وناس معظمهم محترمين جدا ولو بصيت على الحسابات دي هتلاقيها اثيوبية فعلًا

عودة
أعلى