مصر الأسرع نمواً في المنطقة.. هذه توقعات اقتصادات الدول العربية في 2021

يعني الراجل بيتكلم عن مشروع ومستبشر بيه ومأمل عليه والمرحله الأولي بتاعته خلصت ولا من شاف ولا من دري🤣
بردة انا برد عليك دة مش المرحلة الأولي خالص دة كان قبل التوحة الرئاسي بتطوير القري

بردة انا برد عليك دة مش المرحلة الأولي خالص دة كان قبل التوحة الرئاسي بتطوير القري
المرحلة الأولي 1500 قرية وتقدر تخش علي النت وتشوفهم اخر السنة دية يكونو خلصو باذن الله

اكلت الكبسه في مطعم في كندا صاحبه باكستاني لم يعجبني
ان شاء الله لك زياره ننكبس انا وياك

حياك الله
وابركها من ساعه وتنورنا
بس شوف اذا مارضو المصريين عليك

ابكبسك في القدر 😂

هذا المشروع ضرب معاقل الطابور الإخواني التركي في الريف في مقتل
😍😍

بما انكم ذو توجهين مختلفين
ياليت تتناقشون بهدوء وبمنطق

بعيدا عن من يفرض رايه بالقوة والاسائات

عشان تستفيدو والكل يستفيد

ومنها تكسبون بعض ياحباب
اختلاف وجهات النظر
فريق يري ان بناء الابراج والمدن الجديده هو الامثل لمصر رغم كثره الديون وقله الدخل
وفريق يري ان تقليل الفقر وزياده الدخل وعدم الاعتماد علي الديون الخارجيه لانه في الاخير ستكثر الضرائب علي الناس ويزداد الفقراء

هو هو نفس المشروع طيب هات الجدول الزمني للمشروع بقا بعد تصريحاته
ياسيدي مش نفس المشروع المشروع الأول دة كان تبع صندوق تحيا مصر وكان تطوير بسيط جدا أنما مشروع حياة كريمة مشروع قومي

ياسيدي مش نفس المشروع المشروع الأول دة كان تبع صندوق تحيا مصر وكان تطوير بسيط جدا أنما مشروع حياة كريمة مشروع قومي
يا طولة بالك...يا عم اخوك التركي متعصب وبتشرحله ازاي..استنى لما يهدى ..وطبطب عليه ،😁😁

العضو يقول لك رئيسك وليس رئيسه لماذا تجادل معه من الأساس
دعنا نتحدث عن رئيسه قردوغان وإنجازاته علي سطح القمر
باقي من الزمن 562 يوم علي هبوط اول قرد تركي علي سطح القمر

المرحلة الأولي 1500 قرية وتقدر تخش علي النت وتشوفهم اخر السنة دية يكونو خلصو باذن الله
هذا المشروع ضرب معاقل الطابور الإخواني التركي في الريف في مقتل 😍😍

مشاهدة المرفق 359502
المرحله الثانيه هيا ال1500قريه زي ماهو مكتوب وسنه وسبحان الله انت كاتب نفس الرقم الي الانفوجرافيك بيتكلم عليه السؤال بقا هيا المرحله الأولي فين!!!!!!!!!!!!!

المرحله الثانيه هيا ال1500قريه زي ماهو مكتوب وسنه وسبحان الله انت كاتب نفس الرقم الي الانفوجرافيك بيتكلم عليه السؤال بقا هيا المرحله الأولي فين!!!!!!!!!!!!!
آخر السنة لو محصلش حاجة ابقي اتكلم وانا هوافق علي كلامك وبالنسبة القري المستهدفة خش علي النت وانتا هتعرفهم

معدل النمو يكون بالطبع للناتج المحلى الإجمالي (GDP) و تعريفه كالتالى:
إجمالي الناتج المحلي (GDP) هو القيمة السوقية لكل السلع النهائية والخدمات المعترف بها بشكل محلي والتي يتم إنتاجها في دولة ما خلال فترة زمنية محددة.
يعنى مالوش علاقة لا بضرايب و لا بقروض عشان الواحد شاف شوية هبد عالى المستوى الصراحة

عودة
أعلى