F16 مصرية مسلحة بالهاربون أكثر من طائرة نحتاج رأي الخبراء؟

Together with the 5th order, Egypt decided to modify older F-16C/D aircraft in-country through Engineering Change Proposals detailing requirements for the installation and integration of HARPOON and GBU-15 weapons capability, aircraft radar modifications and other related elements of program support. Principal contractors for the upgrade program will be McDonnell Douglas, St. Louis, Mo.; Rockwell International, Tactical Systems Division, Duluth, Ga. and the Westinghouse Electronic Systems Group, Baltimore, M.D.

All aircraft in the Block 15 and 32 series have been or will be upgraded with most Block 40/42 features, thus retaining the Pratt&Whitney F-100 engines and the small inlet ducts. As a consequence, every Egyptian F-16 (Block 15, 32 or 40) can accommodate the LANTIRN-system (they have been modified with the holographic HUD) giving them full autonomous laser weapon handling (i.e. GBU-15's, 's). Together with the 6th deal, a batch of AGM-88 missiles was also delivered for usage on the block 40 airframes

مشاهدة المرفق 354333

للمرة العاشرة يتم اثبات كذب وتدليس من يدعي انه خبير
مبروك عليك الخروج بهذا المنظر المحرج للمرة العاشرة
;) :)
يعني كل المصادر اللي ظهرت دي كانت فين قبل مينزل الفديو

يعني كل المصادر اللي ظهرت دي كانت فين قبل مينزل الفديو

١-المعلومه يتم ذكرها فيقوم اعضاء بعينهم في نفيها ويطالبوا بمصدر

٢-فتعطيهم مصدر موثوق
يقوموا بتكذيبه ويطلبوا صوره

٣- تعطيهم صوره يقولوا فوتوشوب ويطلبوا فيديو

٤-تعطيهم فيديو يقولوا دمي

فهي دائره مفرغه لان مشكلتهم مع مصر وليس مع السلاح كما قلت من قبل
;)

تخليوا بس لو تم تطوير ١٠٠ طيارة الي المعيار فايبر مع امرام كيف ستصبح القوات الجوية المصرية

الفيديو بالكامل يزيد عن 4 دقائق .

مشاهدة المرفق 354214
كنت استنى شوية جوكر كان بيعملهم عمليه تحطيم معنوى ههههههه
download

غير صحيح السعودية لا تمتلكها
دميه والصور المرفقه فوتوشوب
غلط كده لازم تغير حجم الخط وتحط * قبل اي حاجه حتي لو هبد مش مهم هي هتبين انك خبير وفاهم ولو طلعت غلط و جاهل مش مهم ادخل قول نفس الكلام بردو تاني وحتلاقي ناس تصدق , لو لقيت الموجه عليت اوي و مفيش مهرب خلاص اخلع اوعي تعتذر انت خبير مفيش خبير بيعتذر و استني موضوع تاني بقي و عليك خير , افهموا بقي عشان ربنا يكرمكوا و تبقو خبراء طيران اد الدنيا في المنتدي هنا.

انا اقدم اعتراضي واحتج على الحكومة المصرية من عهد قرنبيط الخمسطاعشر لحد دلوك
ازاي تتعاقدوا على صاروخ بدون ماتخذو موافقة الاعضاء بامضاء خطي انتم بتهزرو والا ايه
ثانيا ده مش صاروخ هاربون دي مسلة مصنوعه من الفجل الابيض اخذتوها ولمعتوها وصبغتوها ورنيش وقلتم انه صاروخ ده شغل هزار اوعو تعملوا كده ثاني يامصرين ياوحشين

انا اقدم اعتراضي واحتج على الحكومة المصرية من عهد قرنبيط الخمسطاعشر لحد دلوك
ازاي تتعاقدوا على صاروخ بدون ماتخذو موافقة الاعضاء بامضاء خطي انتم بتهزرو والا ايه
ثانيا ده مش صاروخ هاربون دي مسلة مصنوعه من الفجل الابيض اخذتوها ولمعتوها وصبغتوها ورنيش وقلتم انه صاروخ ده شغل هزار اوعو تعملوا كده ثاني يامصرين ياوحشين
طب تقترح اي الحل بدل ما الموضوع يوسع عن كده والمشكله تكبر عن كده :unsure:

كل الحب والتوفيق لمصر ولكن الهبل اللي صار من بعض الاعضاء
يشعرك بانك مو في المنتدى
بل وكانك في تعليقات اليوتيوب او تويتر وفيسبوك
اتمنى من الاداره عدم فتح المجال لمثل هذا الهبل وكلامي ينطبق على الفوتوشوب وعلى استنى انا كنت حعمل ومش حنزل الا لما يثبت انه فوتوشوب

بالتوفيق👍🏻

اتفق معك أخي الموضوع زاد عن حده كثيرا والمشكلة أنهم لا يأتون بمصادر عناوين فقط وتبدأ عمل مشكلة مع الأعضاء

ويؤدي الى حظر بعض الأعضاء من الاول يبقى في مرونة وعدم ترك الباب مفتوح هكذا الا بمصادر موثوقة أو عدم التكلم لعدم احراج النفس

يشعرك بانك مو في المنتدى
اتمنى من الاداره عدم فتح المجال لمثل هذا الهبل وكلامي ينطبق على الفوتوشوب وعلى استنى انا كنت حعمل ومش حنزل الا لما يثبت انه فوتوشوب

بالتوفيق👍🏻

يشعرك بانك مو في المنتدى

بالتوفيق👍🏻
ليه يا اخي يا محترم كلام هبل هو انا الي كذبت الصوره وقولت فوتوشوب ولا أنا الي عمال اقول لم تستلمها مصر أنا نزلت صوره والاخ قال فوتو شوب قلتله اثبت أنها فوتوشوب عادي اومال يدعني بالكذب ومحتاج مني اصفق له لو مش عجبك ما حدث أنا راضي به البينه علي من ادعي وكل واحد له رايه الخاص سواء معارض أو موافق اتفضل يامحترم

اتفق معك أخي الموضوع زاد عن حده كثيرا والمشكلة أنهم لا يأتون بمصادر عناوين فقط وتبدأ عمل مشكلة مع الأعضاء

ويؤدي الى حظر بعض الأعضاء من الاول يبقى في مرونة وعدم ترك الباب مفتوح هكذا الا بمصادر موثوقة أو عدم التكلم لعدم احراج النفس
والله يا استاذ عبد الرحمن لو كان الأمر وصل انك تتحظر أكثر من مره بسبب الموضوع ده وموضوع السكالب يبقي اعمل أكثر من ذلك أنا اي موضوع بتكلم بمصادر وانا منزل الموضوع بالصور والفيديوهات العنوان باين صوره الهاربون زي اي موضوع بينزل بصوره فقط وبتعمل عليه حفله وصفقه كمان بلاش الكلام ده بعد اذنكم انتو كده بتكرهو الواحد يعمل مواضيع تاني أو حتي يظهر الحق بعد معاناه

يا اخوه البينه علي من ادعي أنا عملت موضوع بقسم الصور والفيديوهات العسكريه وتم نقله لقسم سوال وجواب عادي زي مواضيع كثيره هنا بنفس الامر اي حد يكذب أو يدعي ان الصوره غير حقيقيه يثبت وانا ما طلبت غير اثبات فقط وكان معي الفيديو ولم أنزله اخذت منه ما احتاج فقط وانا اسف لو نزلت حاجه تاني واعتذاري للاعضاء بالمنتدي والمصريين أنا اسف

عودة
أعلى