ترامب: مصر تحصل على ١.٣ مليار مساعدات ثم تشتري اسلحة روسية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

على اساس امريكا مانحة مصر جميع مالذ وطاب من الأسلحة ؟

معليش يابو حنان.. المصريين عالم مفترية... قلبك ابيض وخد باب البيت الابيض معاك وانت مروح 😂😂😂

التعديل الأخير:

كلام كبير للامانه

مهما رأينا فيه من الحماقه والسذاجه الا انه في الحقيقة رجل شعب ويقدم مصلحة شعبه على الاخرين

وفعلا امريكا غير ملزمة بتوزيع الاعانات والمنح للشعوب الاخرى والشعب الامريكي اولى بها

ك tax payer لا يجب ان تصرف اموالي على الاسماك في خليج المكسيك وعلى تحسين العملية الديموقراطية في باكستان وتسليح مصر وووو الخ !!

كلام كبير للامانه

مهما رأينا فيه من الحماقه والسذاجه الا انه في الحقيقة رجل شعب ويقدم مصلحة شعبه على الاخرين

وفعلا امريكا غير ملزمة بتوزيع الاعانات والمنح للشعوب الاخرى والشعب الامريكي اولى بها
لا إعانة ولا منحة
مش عاجبه يلغيها و يلغى معاها الإتفاقية
إسرائيل مش ناقصة جبهه كمان تتفتح عليها...

كلام كبير للامانه

ك tax payer لا يجب ان تصرف اموالي على الاسماك في خليج المكسيك وعلى تحسين العملية الديموقراطية في باكستان وتسليح مصر وووو الخ !!

ما رفع ضغطي الا ال 25 مليون لل democracy and gender program لباكستان

لا إعانة ولا منحة
مش عاجبه يلغيها و يلغى معاها الإتفاقية
إسرائيل مش ناقصة جبهه كمان تتفتح عليها...

نعم يفترض ذلك حقيقه لمصلحة الشعب الامريكي

هل لو الغاء الاتفاقية ستهاجم مصر اسرائيل ؟؟

هل تستطيع مصر اصلا ان تخوض حربا مع اسرائيل النووية !!

يا رجل بالاتفاقيات ولا من دونها الرجال يطلق رصاصه على اسرائيل وامنعونا من التستر خلف الاتفاقيات

نعم يفترض ذلك حقيقه لمصلحة الشعب الامريكي

هل لو الغاء الاتفاقية ستهاجم مصر اسرائيل ؟؟

هل تستطيع مصر اصلا ان تخوض حربا مع اسرائيل النووية !!

يا رجل بالاتفاقيات ولا من دونها الرجال يطلق رصاصه على اسرائيل وامنعونا من التستر خلف الاتفاقيات
ونحاربهم احنا ليه اصلا انت فهمتنى غلط خالص !
عندك الي يحاربهم بس مُكلفين شوية

ودي اعرف وش سالفتها ذي شكلها بتاع الالوان....

المساواة بين الجنسين... لكن انا ادفع ضرائب عشان تروح لبرامج المساواة بين الذكر والانثى وفي باكستان كمان!!!!! يا اخي عمرهم لا تساو انا مالي

ونحاربهم احنا ليه اصلا انت فهمتنى غلط خالص !
عندك الي يحاربهم بس مُكلفين شوية

اذا اتفاقية كامب ديفيد لم يعد لها داعي والتي على اثرها يتم منح دول مليارات الدولارات كهدر لاموال دافعي الضرائب الامريكية !!

وعليه فأن كلام البرتقالي صحيح ولا خطأ فيه ولديه كامل الحق

اذا اتفاقية كامب ديفيد لم يعد لها داعي والتي على اثرها يتم منح دول مليارات الدولارات كهدر لاموال دافعي الضرائب الامريكية !!

وعليه فأن كلام البرتقالي صحيح ولا خطأ فيه ولديه كامل الحق
انا بقولك ده فى حالة الإلغاء مش أكتر..

أنا لو أمريكى و بدفع ضرائب هعترض فمش هلوم حد يعترض على الفلوس الى بتدفع و أمريكا ملهاش علاقة أصلا بكل ده

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى