" الجلالة " اول بيرغماني مصرية

ماهي المواصفات النهائيه حسب المتطلبات المصريه للفرقاطه؟

بما.انه لاتوجد اجابه اذن لا احد يعلم بشكل مؤكد واللي وده يجاوب اذا لم تكن اجابته مؤكده لايهبد من راسه،😎 مع الشكر

التعديل الأخير:
سوف نري ما هي الأجزاء التي تم نزعها واستبدالها الخارجيه
والله شخصيا اتمنى ان تكون الأجزء افضل من المنزوعه ولكن رأي وتحليلي لايمكن ان يمنحو دوله مجاوره لإسرائيل الأفضل

والله شخصيا اتمنى ان تكون الأجزء افضل من المنزوعه ولكن رأي وتحليلي لايمكن ان يمنحو دوله مجاوره لإسرائيل الأفضل
اخر صوره اخي ما تم نزعه وصلات بينات لينك22 ومحطه الاتصال بالاقمار الصناعيه غير كده مفيش حاجه تاني ظهرت ومنظومه التشويش أيضا الخاصه بالناتو

ان شاء الله نصبر ونرى ونفرح بإذن الله

ابسط اجابة اغلب المنشور تكنهات
انا عارف انها مجرد تكهنات بس كنت اتمنى يجي عضو يتفلسف ويهبد من راسه شوي بس ماشاء الله الأعضاء اغلبهم كلامهم متناسق وواحد مافي شي اكيد الصراحه دائما يقولون عني اجامل الأخوه المصريين وانا صادق في ارائي قلت بدور ضحيه يتفلسف واقلب عليه علشان اقول تشوفون انا ما اجامل بس حظي شين

انا عارف انها مجرد تكهنات بس كنت اتمنى يجي عضو يتفلسف ويهبد من راسه شوي بس ماشاء الله الأعضاء اغلبهم كلامهم متناسق وواحد مافي شي اكيد الصراحه دائما يقولون عني اجامل الأخوه المصريين وانا صادق في ارائي قلت بدور ضحيه يتفلسف واقلب عليه علشان اقول تشوفون انا ما اجامل بس حظي شين
يا راجل دا انا حاسسهم مش واخدين بالهم دول حتى معملوش موضوع منفصل نظيط فيه
ونتخانق مع بعض محدش بقا فيه طاقة لحاجة
images (8).jpeg

ايه يا مصرين فين ايام زمان

:ROFLMAO: :ROFLMAO:

يا عمي انت جالي بعد الفجر واصوم تقولي اتفلسف تعالى قبل

اللهم اني صائم 😅 😅 😅 😅

مع الخبرين تبع اكتمال تسليم اخر كورفيت جوويند و اول فرقاطة فريم باقي خبرين حلوين نسمعهم قريب وهو تسليم اول فرقاطة ميكو و نعرف مكونات الصفقة اللي اخدنا ليها تمويل ايطالي 6 مليار يورو

عودة
أعلى