الامم المتحدة تسجل اتفاقية الترسيم الليبية / التركية

اي انضول واي الي ناقل منو جبتلك سبوتنيك وفرانس 24 والانضول الي مش عاجباك اخبارها موثقة مش زي مصادر درجة ثالثة
ناقلين عن الاناضول الكذابة عيب عليك
العب غيرها الاتفاقية لم يتم تسجيلها والمعارضة التركية فضحت الخليفة اللي البعض بيطبل له ليل ونهار ولا انت هتعرف اكتر من الاتراك انفسهم
حاول مرة تانية قلتلك

ناقلين عن الاناضول الكذابة عيب عليك
العب غيرها الاتفاقية لم يتم تسجيلها والمعارضة التركية فضحت الخليفة اللي البعض بيطبل له ليل ونهار ولا انت هتعرف اكتر من الاتراك انفسهم
حاول مرة تانية قلتلك
ذاكر كويس نصيحة من اخوك

مفيش حاجة هو انا قولت انو اتفاقية مصر اليونان لم تسجل شكلك متعرفش عربي ههههههههههه
هههههههه
بطل لف ودوران

هاتلي مصدر من الامم المتحدة زي اللي انا ارفقته لك بخصوص اعتماد الاتفاقية بين اردوغان والسراج في الامم المتحدة.......غير كدا انت شكلك وحش اوي بصراحة وانت بتحاول تجمل صورة الخليفة وللاسف مش عارف انت بتورطه على فكرة وبتطلع منظره وحش اوي

مرة اخيرة هات رابط من الامم المتحدة زي ما انا ارفقت لك رابط من الامم المتحددة بخصوص الاتفاقية بين مصر واليونان ولا ده صعب عليك

ودي عل بيعة كمان خذ و ذاكر كويس
هات رابط من الامم المتحدة ولا ده صعب عليك
انا عارف انك هتهرب ومش هتعرف تجيب رابط يوضح تسجيل الاتفاقية في الامم المتحدة لانه لم يحدث

ما حدث كما قال الدبلوماسي والسفير التركي السابق:
السفير المتقاعد والبرلماني عن حزب الشعب الجمهوري المعارض، أونال تشافيزوز، أوضح أن الوثيقة التي نشرها وزير الخارجية جاويش أوغلو ما هي إلا “وثيقة استلام مستندات”.

ولا انت هتعرف اكثر من السفير.......عيب عليك كفاية احراج لحبيبك التركي شكلك وشكله وحش اوي

هات رابط من الامم المتحدة ولا ده صعب عليك
انا عارف انك هتهرب ومش هتعرف تجيب رابط يوضح تسجيل الاتفاقية في الامم المتحدة لانه لم يحدث

ما حدث كما قال الدبلوماسي والسقير التركي السابق:
السفير المتقاعد والبرلماني عن حزب الشعب الجمهوري المعارض، أونال تشافيزوز، أوضح أن الوثيقة التي نشرها وزير الخارجية جاويش أوغلو ما هي إلا “وثيقة استلام مستندات”.

ولا انت هتعرف اكثر من السفير.......عيب عليك كفاية احراج لحبيبك التركي شكلك وشكله وحش اوي
ذاكر كويس قلتلك مية مرات

عودة
أعلى