فايز السراج يعلن استقالته وتسليم السلطة نهاية أكتوبر

حينما قرأت خبر الاستقالة
وقبل ان اقرأ الردود

قلت في نفسي
يا رب لا يتحدثوا عن "الخط الأحمر"

:sick:

هل انت انسان طبيعي ؟ كلمة السيسي كانت يوم 20/6
اعلان القاهره كان يوم 6/6 وكل العالم من ساعتها عرفو ان مصر هتفرض امر واقع فقالوك نجيبها في الروس عاوز تثبت صحه كلامك اثبته بمصدر قبل 6 يونيو

سبب استقالة السراج ليست خط احمر ولا بطيخ
هنالك مسار سياسي مدعم من قبل قوى سياسية مؤثرة و سيسير عليه الجميع

يحاول يدلس بين اعلان القاهرة الذي يطلب السلامة وعدم فشخ حفتر كليا وبين تصريح الخط الوردي 20 يونيو .
فين المصدر بتاع 3/6؟ اولا
ثانيا الخط الاحمر اترسم يوم 6/6 باعلان القاهره اي حد بيفهم كان متوقع ان مصر هتثبت الوضع الحالي عاوز تثبت العكس اوك حات مصدر واحد قبل 6/6 بيكلم علي ان الخط الاحمر روسي وانا ابصملك بالعشره

اعلان القاهره كان يوم 6/6 وكل العالم من ساعتها عرفو ان مصر هتفرض امر واقع فقالوك نجيبها في الروس عاوز تثبت صحه كلامك اثبته بمصدر قبل 6 يونيو
ماعلاقتنا بإعلان القاهرة ؟ تصريح معيتيق كان يوم 7 يونيو وتصريح الخط الوردي يوم 20 يونيو الله يهديك 😴

سبب استقالة السراج ليست خط احمر ولا بطيخ
هنالك مسار سياسي مدعم من قبل قوى سياسية مؤثرة و سيسير عليه الجميع
هي الصدمه كانت كبيره كده لدرجه تسبب هلاوث هههههههههه الخط الاحمر مسبب الصدمات

🤣🤣🤣 حريم السلطان فرحانين بأستقالة الدمية السراج عديم السيادة لظروفه الصحية و محاولة اظهاره بمظهر البطل!!!!!

مادام هناك لقذارة اخونج نفوذ في ليبيا يعني لايزال هناك وجود تركي يعني خطر علي الجيران و العرب يعني عدم استقرار و مشاكل في ليبيا!!!!

ارجوا ان يفهم قاصري النظر الذين ينظرون علينا هنا بحجة المعرفة و الحيادية و (الاشراف) نحن نعرف مواقفهم جيدا لمن يميلون!!!!

الموضوع أكبر من خلاف مناصب و صراع سياسي، الموضوع صراع إقليمي بين دول لديها أدوات علي الأرض!!!!

بصراحة لم اتوقع ان تنتهي مشكلة ليبيا بأستقالة السراج و حفتر أو غيره،، والعمل علي قدم و ساق علي تجهيز القواعد العسكرية بالعتاد و المقاتلين الأجانب !!!!!

حماقة!!!!

ماعلاقتنا بإعلان القاهرة ؟ تصريح معيتيق كان يوم 7 يونيو وتصريح الخط الوردي يوم 20 يونيو الله يهديك 😴
اعلان القاهره كان يوم 6 يونيو ينتهي يوم 8 الساعه600 العالم كله ساعتها عرف ان مصر هتثبت الوضع الحالي فبتوع الوفاق بيضحكو عليكم وقالو روسيا اثبت كلامي باي مصدر قبل 6/6

🤣🤣🤣 حريم السلطان فرحانين بأستقالة الدمية السراج عديم السيادة لظروفه الصحية و محاولة اظهاره بمظهر البطل!!!!!

مادام هناك لقذارة اخونج نفوذ في ليبيا يعني لايزال هناك وجود تركي يعني خطر علي الجيران و العرب يعني عدم استقرار و مشاكل في ليبيا!!!!

ارجوا ان يفهم قاصري النظر الذين ينظرون علينا هنا بحجة المعرفة و الحيادية و (الاشراف) نحن نعرف مواقفهم جيدا لمن يميلون!!!!

الموضوع أكبر من خلاف مناصب و صراع سياسي، الموضوع صراع إقليمي بين دول لديها أدوات علي الأرض!!!!

بصراحة لم اتوقع ان تنتهي مشكلة ليبيا بأستقالة السراج و حفتر أو غيره،، والعمل علي قدم و ساق علي تجهيز القواعد العسكرية بالعتاد و المقاتلين الأجانب !!!!!

حماقة!!!!
وكان فيه جهود لاستبعاد حفتر مع السراج ومصر رفضتها والمرتزقه السوريين بداؤء في الرجوع

فين المصدر بتاع 3/6؟ اولا
ثانيا الخط الاحمر اترسم يوم 6/6 باعلان القاهره اي حد بيفهم كان متوقع ان مصر هتثبت الوضع الحالي عاوز تثبت العكس اوك حات مصدر واحد قبل 6/6 بيكلم علي ان الخط الاحمر روسي وانا ابصملك بالعشره

قفزك من مكان لآخر لايغير وقائع الميدان وصار 20 يوم 6 سبحان الله .
أرجع لموضوع الساحة الليبيه ممكن ترجع لك الذاكره .
قاعد وراء أكتاف الروس ويقول أنا بطل 😉

قفزك من مكان لآخر لايغير وقائع الميدان وصار 20 يوم 6 سبحان الله .
أرجع لموضوع الساحة الليبيه ممكن ترجع لك الذاكره .
قاعد وراء أكتاف الروس ويقول أنا بطل 😉
ههههههههههههههه فين المصدر بتاع يوم 3/6 مكنتش اعرف ان الصدمه كبيره كده حراق ياسييسي والله

حماقة!!!!

انا عارف ان الصدمه كانت كبيره عليكم معلش ههههههههههههههههههههههه
بالفعل
لازلنا نرتعش من الخط الاحمر و الصدمة القوية التي احدثها
الرئيس المصري عبد الفتاح السيسي

صدمة قوية

:تمام: ::Lamo::

بالفعل
لازلنا نرتعش من الخط الاحمر و الصدمة القوية التي احدثها
الرئيس المصري عبد الفتاح السيسي

صدمة قوية

:تمام: ::Lamo::
ههههههههههههههههههه ياعيني الواحد لما يتاثر بصدمه اكبر من ادراكه بيهلوث ويصاب بعقده انكار مكنتش اعرف ان الصدمه كانت قويه كدههههههههههههههههههههههههههههههه عافنا الله

عودة
أعلى