صفقة رادارت ادارة المعارك Longbow للأباتشي المغربية و الاماراتية

معلش يعني سؤال شخصي كده ليك يا نسر ...
هو انت اسكندراني ..!! او زورت اسكندريه قبل كده.
ساعات كتير بالاقيك كاتب بالمصري حاجات يعني صعبه يعرفها حد مش مصري ..!!
جبتها منين احيه ديه يا معلم يعني ؟؟؟

المغاربة بيعرفوا بلاوي زرقه، ولايهمك يباشا .

يا جماعة يا ريت نرتقي شوية
صفقة لبلد شقيق نقول ألف مليون مبروك بدون همز ولمز ومقارنات

المغاربة بيعرفوا بلاوي زرقه، ولايهمك يباشا .
ههههه. ياعم ماشي. مهما برضه حبايبنا واخوتنا والله. ومع ان هناك مناكفات كثيره ولكني باستشعر كثيرا جدا حب المغاربه لمصر واللهجه المصريه. فمعظمكم بيتحدث بالمصري بطلاقه...... هههههههعع

ههههه البركة في افلامكم من عشاقها ثم لدي اصدقاء مصريين :مخ:

ههههه. ياعم ماشي. مهما برضه حبايبنا واخوتنا والله. ومع ان هناك مناكفات كثيره ولكني باستشعر كثيرا جدا حب المغاربه لمصر واللهجه المصريه. فمعظمكم بيتحدث بالمصري بطلاقه...... هههههههعع
ههه ايوه وعادي كمان انا ليا حبايب فدمياط كنت سويت معاهم شغل موبيليا لوز اللوز ، والحياة زبادي فالخلاط، و بحكم عملي فالميدان السياحي لديا معارف كتر مصريين مستقرين بالمغرب و يشتغلون بالقطاع السياحي.

ههه ايوه وعادي كمان انا ليا حبايب فدمياط كنت سويت معاهم شغل موبيليا لوز اللوز ، والحياة زبادي فالخلاط، و بحكم عملي فالميدان السياحي لديا معارف كتر مصريين مستقرين بالمغرب و يشتغلون بالقطاع السياحي.
لوز اللوز ...!! و كمان زبادي في الخلاط..!!
بقولك ايه انت شكلك اصلا من الجيزه وعامل فيه مغربي من كذابلانكا.... فوكك بقي من الحوارات ديه وهات من الاخر.
منين يا برنس من مصر

انا شخصيا و عن قناعة اقرب البلدان العربية الى قلبي هي مصر لعدة اعتبارات ولكنني احبها

تتفوق 😂😂😂😂😂😂😂
احلم الحلم ببلاش الفأرة التي تسقط لوحدها تتفوق في مخيلتك لااكثر مروحية جد عادي بنسخة مخصصة للتصدير
ومن تكلم عن بلدك لا اقارن الاباتشي Guardian ب فأرة تصديرية مقلدة لا مجال للمقارنة من أساسه.
الاباتشي سقطت بحوادث بسيطة اكتر من مره.

ههههه البركة في افلامكم من عشاقها ثم لدي اصدقاء مصريين :مخ:
لا يا راجل. بتحب الافلام بتاعتنا !!! طيب كويس والله. انا قولت خلاص مبقاش حد بيفرج علي الافلام المصري.
لا بس بجد انا باستشعر ساعات كتير جدا انكم فعلا يعني بتحبه الحاجات المصريه..... امال مالكم ياعم مش بتبطلو مناكفه فينا ليه يا حج!!؟؟
طيب عشان خاطر. احمد السقا وله احمد عز وله كريم عبد العزيز. وله حتي عشان محمد رمضان.
شوف مين فيهم بيعجبك اكتر وانا اجيهولكم واسطه ... ههههههعع

انا شخصيا و عن قناعة اقرب البلدان العربية الى قلبي هي مصر لعدة اعتبارات ولكنني احبها
حابيبي. وربنا يديم المحبه يا سيدي بينا وبين جميع الاخوه. ومحبتك ديه علي راسنا من فوق والله. انت وكل الاخوه المغاربه.

آمين
بارك الله فيك اخي
حابيبي. وربنا يديم المحبه يا سيدي بينا وبين جميع الاخوه. ومحبتك ديه علي راسنا من فوق والله. انت وكل الاخوه المغاربه.

و بالموازاة مع ذالك سجل قتالي لا يستهان به
طبيعي مفروض يكون ليها سجل قتالي سواء في العراق او افغانستان و التحديثات اللي عدت عليها بسبب خبراتها في تلك الحروب... بس سقوطها عادي زي اي هيلكوبتر و الحادثه ديه ليها في البانيا , سقوطها في التمارين

لوز اللوز ...!! و كمان زبادي في الخلاط..!!
بقولك ايه انت شكلك اصلا من الجيزه وعامل فيه مغربي من كذابلانكا.... فوكك بقي من الحوارات ديه وهات من الاخر.
منين يا برنس من مصر
مصر هي قلب العرب النابض بعيدا عن المهاترات التي تقع .
انا محب لمصر و لترات مصر و شعبها الطيب الذي عرفته عن قرب..

طبيعي مفروض يكون ليها سجل قتالي سواء في العراق او افغانستان و التحديثات اللي عدت عليها بسبب خبراتها في تلك الحروب... بس سقوطها عادي زي اي هيلكوبتر و الحادثه ديه ليها في البانيا , سقوطها في التمارين

أنت جلبت حادثة سقوط من العصر الحجري و لدي 100000 صورة لسقوط المروحيات الروسية

لا يا راجل. بتحب الافلام بتاعتنا !!! طيب كويس والله. انا قولت خلاص مبقاش حد بيفرج علي الافلام المصري.
لا بس بجد انا باستشعر ساعات كتير جدا انكم فعلا يعني بتحبه الحاجات المصريه..... امال مالكم ياعم مش بتبطلو مناكفه فينا ليه يا حج!!؟؟
طيب عشان خاطر. احمد السقا وله احمد عز وله كريم عبد العزيز. وله حتي عشان محمد رمضان.
شوف مين فيهم بيعجبك اكتر وانا اجيهولكم واسطه ... ههههههعع
هههههه المشكل كل المذكورين ههههه اكثرهم الزعيم بالرغم من المشاحنات لكن المشكل فيمن يحاول الاصطياد في المياه العكرة وفي كثير من الاحيان تجد نفسك مضطرا للرد رغما عنك بعد التطاولات المستمرة هذا هو السبب

الاباتشي سقطت بحوادث بسيطة اكتر من مره.
وهل يوجد شيئ يطير لا يسقط؟؟
لا توجد مروحية قتالية خاضت حروب مثل الاباتشي و النسخة v6 مجهزة بنظام فريد من نوعه HUMS
Health&Usage Monitoring System سيساعد بشكل مباشر في تفادي اي اخفاق يؤدي للسقوط

عودة
أعلى