مقتل عسكريين امريكيين في تحطم مروحية بلاك هوك

شوف يا عمنا انا رديت على شخص
كتب كلام رديت عليه
الكلام يزعلك يرضيك ده ردي عليه ومش راح اغيره
ما قلت غير ردك وهذا رأيك و انت حر فيه
لكن احنا في منتدى و من حقي الرد

ما قلت غير ردك وهذا رأيك و انت حر فيه
لكن احنا في منتدى و من حقي الرد
رد على الموضوع
وبعدين احنا في مصر بنمتلك اعداد من هذه الطائره يعني معانا منها في الجيش
بس صاحبك دمه خفيف نعمل ايه

رد على الموضوع
وبعدين احنا في مصر بنمتلك اعداد من هذه الطائره يعني معانا منها في الجيش
بس صاحبك دمه خفيف نعمل ايه

لو رجعت لما كتبت لعرفت بأن مايصنع من الخردة الامريكية نسخ غير قابلة للتصدير مخصصة لروسيا فقط اما النسخ التصديريه فهي تصنع من خردة الخردة اي من الخرد الروسية المحطمة يعاد تدويرها وتصدر فلا تدعي ما لاتملك ياخفه ...

لو رجعت لما كتبت لعرفت بأن مايصنع من الخردة الامريكية نسخ غير قابلة للتصدير مخصصة لروسيا فقط اما النسخ التصديريه فهي تصنع من خردة الخردة اي من الخرد الروسية المحطمة يعاد تدويرها وتصدر فلا تدعي ما لاتملك ياخفه ...
طب انتا زعلان ليه احنا بنحب الخرده الروسيه وبنشتريها كمان
زعلان ليه وقاهر نفسك

دحنا بنخطط نزيد من إعداد الخرده الروسيه عجبانا يا اخي مش عجباك خليك في الفرز الاول بتاعك ومتخفش معانا منه كمان بس مش عجبنا وبنغيره بفرز تاني روسي خرده على رئيك

حاليا اي دولة تريد أن يكون ليها حرية التصرف خارج إرادة أمريكا بتتجه للروسي طالما معندهاش تصنيع.
اللي معاه أحدث تسليح أمريكي و فاكر انه حيهدد بيه دولة في اوروبا او الناتو او اسرائيل يبقي بيحلم.
اخره إيران او يضرب في اخوه.

امريكا لا تتفوق علي روسيا غير في تكنولوجيا الطيران فقط المدفعية الروسية والراجمات والدفاعات الجوية والمضادات للدروع كل دول روسيا تتفوق فيهم ع امريكا

امريكا لا تتفوق علي روسيا غير في تكنولوجيا الطيران فقط المدفعية الروسية والراجمات والدفاعات الجوية والمضادات للدروع كل دول روسيا تتفوق فيهم ع امريكا
سبوووووووه سبووه

وما سبب التحطم؟

طلب الرحمة ليس هو الاستغفار. يجوز طلب الرحمة ولا يجوز طلب الاستغفار.

رٍسِـــلآنٍ @رٍسِـــلآنٍ

حاليا اي دولة تريد أن يكون ليها حرية التصرف خارج إرادة أمريكا بتتجه للروسي طالما معندهاش تصنيع.
اللي معاه أحدث تسليح أمريكي و فاكر انه حيهدد بيه دولة في اوروبا او الناتو او اسرائيل يبقي بيحلم.
اخره إيران او يضرب في اخوه.

يعني تاعب نفسك ورد من خمس اسطر على شان تقول يضرب ايران او يضرب في اخوه .
طيب متزعلش اذا اخوه وحش مش حيضربة بس حيربية يئرص له ودنه . بص حضرتك اثويبيا لما حست ان الكبير اوي اعلامياً في افريقيا حيتمادى ملت السد والبحيره دا مش ضرب دي ارصت ودن لكن الأم......ت بالطيران المجهول لما حست ان الاتراك تمادوا ضربت مضادات الطيران ومبنى القياده والسيطره في ليبيا دا يسمى ضرب مش أرصة ودن عرفت الفرق ...

امريكيين مش داخلين الحرب يموت منهم جنود و ويسقط لهم الطائرات اف 35 اف 22 وووو

طلب الرحمة ليس هو الاستغفار. يجوز طلب الرحمة ولا يجوز طلب الاستغفار.

رٍسِـــلآنٍ @رٍسِـــلآنٍ

انت كل مره تثبت لي انك جايب العيد في امور الدين

الزبده وبختصار شديد كلامك لا يمت لدين بصله وهذا فيه اجماع للمذاهب الاربعه وعموم المسلمين بعدم جواز الرحمه على الكافر الميت

اما اللي يجوز طلب الرحمه لهم هم الاحياء من الكفار بدخولهم للاسلام ويمكن هذا اللي لبس عليك حكم جواز الرحمه للكافر الحي في حكم الميت

ياليت تبحث بالموضوع شوي قبل تفتي هالفتوى

حتى بالمبدا اللي بنيت عليه كلامك غلط لان الاستغفار مرتبط بالرحمه اصلا

الزبده الجدال بالواضحات والامور المحسومه في الدين مضيعه وقت

الزبده وبختصار شديد كلامك لا يمت لدين بصله وهذا فيه اجماع للمذاهب الاربعه وعموم المسلمين بعدم جواز الرحمه على الكافر الميت

اما اللي يجوز طلب الرحمه لهم هم الاحياء من الكفار بدخولهم للاسلام ويمكن هذا اللي لبس عليك حكم جواز الرحمه للكافر الحي في حكم الميت

والله يابني انا بقولك انت ما بتسمعش. انت تخلط موية وزيت في كل الامور و عندك مشكلة في اللغة العربية تدخل المفردات ومعانيها كلها مع بعض الاستغفار شي والرحمة شي اخر.

يعني مايصير ادعي لهم حتى انهم يدخلون الجنة؟ 🤭
Hercules @Hercules انا تُهت

عودة
أعلى