السيسي
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
یالهوی یرگالا، طب بص الموضوع مفتوح بناء علی هلوسات اعلام استحماری
ولیس الاول بعد قصف القاعده' من طرف دوله' غیر مصر
مع كل الاحترام والتقدير لشخصك ولمصر الغالية علينا جميعا يا ريت ما نعطي نفسنا حجم اكبر من حجمنا الحقيقي اعرف هالكلام راح يزعل كثير من اخوانا هنا ، لكن مصر رسمت خط اعلامي وليس ميداني والدليل ان الامريكيين تدخلو مباشرة بعد التهديدات المصرية ، من يتدخل بشكل مباشر الان في ليبيا اطراف اوروبية معروفة ، ولا انكر التنسيق المصري مع تلك الجهات ، لا تزعل من كلامي وتقبل تحياتي ،
خلينا نتغاضي عن مين الي ضرب الضربة و نركز في انه اردوغاز المهزا ( اللقب ده اخده بعد ما ترمب هزاه ) اضرب علي قفاة تاني في نفس المكان ..باااااااس انا عندي الحل .. شوف لك كنيسة حلوة كده و انت عارف هتعمل ايه
جدع
موضوع زيارة برنارد ليفي ده ورد فعل الوفاق عليها بتفكرني بنكتة ابيحة عن واحده بتخون جوزها مع واحد تاني ولما جوزها طب عليها فجاه قامت تصرخ وتشاور ع الراجل الي كان معاها وتقول مين ده ومين الي دخله جوه هنا)
)
ايه الي انت لابسه ده يا صندوق هو شغال في البلدية بعد الضهر ولا ايه ؟ بيحسن دخله
المهم استمرار تقديم الاهانات لتركياعشان الموالي لها يلطمون اكثر والعنتريات التركيه الكذابه تقف عند حدها
المره دى مش ينفع يطلع بيان غير باعلان الحرب لو فى ضربه حصلت فعلا
الموضوع طلع اوت المرة ديه بس لا مانع نكمل حفلة علي القرد عادي
المره دى مش ينفع يطلع بيان غير باعلان الحرب لو فى ضربه حصلت فعلا
فى حاجه اسمها كرامه المفروض عندهم منها اسماء فقط حتى الان
لو تم التاكيد لازم يعلن التحرك تجاه سرتلازم يطلع نفي او تأكيد خصوصا ان الخبر اتنشر علي صحف ومواقع وصفحات سياسيين
لو تم التاكيد لازم يعلن التحرك تجاه سرت
غير كده يبقى فشل
انما لو مفيش ضربه يبقى يظل الوضع على ما هو عليه مع النفى