غارات جديدة تستهدف قاعدة الوطية الجوية غرب ليبيا

هل فشل الدفاع التركي مجدداً في التصدي للطيران المجهول ؟

• مجموع المصوتين
    79
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ياريت بس النقاش يكون بعقلانية و بدون اسائة كلنا اخوة و لا يشك أحد في أن الاخوة السعوديين داعمين لنا و يريدون لنا الخير

K @khalaf ألم يتم اضافة ارم نيوز الى المصادر المحظورة ؟

دلوقتي الخبر طلع صحيح أو فنكوووش
أو ايه الحكايه
أو خبر لما سوف يحدث في المستقبل أو تمنيات عوات أنها تحدث
انا سبت كل حاجه وقلبت القنوات مفيش خبر لا عن قصف ولا عن انفجارات في إيران
طب نصدق مين

ساشرح لك ... لكن اولا اعلم انني مسلم وعربي واحب مصر فجملة مصر قاسية على البعض حاول ان تتجنبها مع من ينتقد مصر لان ليس كل من ينتقد مصر يكرهها ... انا انتقد لاني احب ان ارى مصر تتمتع بمصير افضل .. نعود للموضوع ، نعم حصل اتصالات هاتفية بين الادارة الامريكية والقيادة المصرية فهل تنكر ذلك !!! لماذا لم نسمع عن خطوط السيسي الحمراء عندما دخلت قوات روسية الى ليبيا ؟؟
لماذا لم نسمع عنها عندما تواجدت ايطاليا في ليبيا ؟؟ لماذا لم يتم رسم خطوط حمراء لاثيوبيا التي تشكل خطر وجودي لمصر الان ويتم التفاوض معها ؟؟ التفكير خارج الصندوق فيد جدا اخي العزيز ، تقبل تحياتي ، والنقاش جميل معك

اسمح لي اتدخل بينكم اولا ولا ايطاليا ولا فرنسا بيشكلو خطر ع مصر دي ناس عاوزا تاكل عيش وكل هما استثماراتها وشركاتها تركيا وقطر من زمان بيدعمو الوفاق بردو ومصر متكلمتش وكان الموضوع ماشي حرب بالوكاله وكله متراضي
انا وجود قوات تركيه ع الارض وارسال مرتزقه فا دا خطر علينا ومش هشرح خطر ليه كل الناس عارفه

موضوع اثيوبيا فانت لسه في المسار السياسي اعلان الحرب مش بالساهل ولا تدمير السد بالساهل وانك تحارب الجوله الي عندها منابع النيل دا لازم يكون اخر حل لان مخاطرة ملهاش عدد السيسي مش واخد شيك ع بياض لو غلط وعك وضيع الميه صدقني محدش هيرحمه ولا حتي الاعضاء الي بيطبلو هنا هما بيطبلو ع حاسيين ان بلدهم بتتهاجم عمال ع بطال انما وسط صحابهم وفي حياتهم العاديه كلنا عندنا انتقادات

دلوقتي الخبر طلع صحيح أو فنكوووش
أو ايه الحكايه
أو خبر لما سوف يحدث في المستقبل أو تمنيات عوات أنها تحدث
انا سبت كل حاجه وقلبت القنوات مفيش خبر لا عن قصف ولا عن انفجارات في إيران
طب نصدق مين
مفيش قذف ولا حاجه العربيه مكانتش هتفوت خبر زي دا طالما الحدث والعربيه منشروش نبقي اشتغاله

لا يوجد اي موقع او قناة موثوقة اذاعت الخبر او اكدته؟؟
الرجاء التثبت قبل ان تصبح النشوة خيبة؟؟؟

اذا استمر حظر كل وسيله اعلاميه لا تناسب اذواقكم

اعتقد سوف نلجأ لحمام الزاجل في المستقبل

مغلق لحين توفر مصادر معتبره وشواهد تدعم الروايه ....
في حال توفر ذلك يرجى التواصل عبر البلاغ لأول مشاركة .....

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى