هل وقع المصريين مع الروس عقد تصنيع دبابات T-90MS، أم أن الخبر كالعادة !!!

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أحد الأخوة أرسل لي على الخاص وقال لي خف عليهم !!!

أقرأ ما كتبت جيدا في الأعلى وأنا أعلم بما كتبت !!!! المشكلة في ممارسة الأكاذيب والصفقات الوهمية !!!

هاهو ما كتبت شاهد عليك.

انته اللي بتعلق على صفحات هواة وبتخلق كذبتك
ومع هذا خبر ال T-90 ومصر وصل لحاد تصريح من مدير مصنع 200 بقدرة الدخول في عملية انتاج ... من روسيا اليوم
مش هي روسيا اليوم ...؟؟ اسمها مصدر برضك

انته بتوجع دماغك بس

ماتقلقش احنا مركزين في موضوع ليبيا برضك

روسيا اليوم نقلت عن صفحة الوزير اللي بدروها نقلت عن مجموعة 73 !!!! يعني كله بيخبص في بعض !!!!

هاهو ما كتبت شاهد عليك.

أنا ذكرت في الأعلى أن الصفقة لم تتم لأسباب مجهولة !!! أعد قراءة ما كتبت بالأعلى !!!

سنفترض أن الصفحة وهمية أو لمحبي السيد الوزير،، للمرة العاشرة أسألك ، أين هو مصدر خبر صفقة الدبابات T-90MS ؟
يا حبيبي واحد قالها في الشارع
انته بتكلمني ليه كأني انا اللي ناشر
ما عندك اللي بيقول ال F-35 جايه جايه واللي بيقول ال S-400 واللي بيقول احنا هنجيب صفقة طيران وغواصات واللي بيقول وبيقول
خلصت حساب دول وجاي تتكلم معانا

ثم ثانيا مش محتاجه أكتر من رد لحضرتك تفند فيه الكلام في موضوع من مواضيع التي 90 في المنتدى واعتقد لك واحد منهم

مش تفصل موضوع لمصر

اهدى كده مش عارف ايه اللي جرالك

نخرقلك عروسة ورق..؟

أستاذ أنور أتذكر جيدا أنك أنت نفسك قمت بعمل موضوع عن تعاقد مصر علي T90 فهل كان ذلك من قبيل الخداع والتزييف ؟
واثنى على اختيار مصر للـــT90MS
هدور لك على مشاركته
المهم ان الاوامر دلوقتى اتغيرت

هل هذا ردك على سؤال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! أين هو المصدر على عقد الصفقة ؟؟
انهي صفقة
انته جبت خبر صفقة وتقول مصدر
هو انا لا قدر الله قلتلك تي 90 ام اس فبتفند كلامي

اهدى الله يصلح حالك
السؤال لك انته ... مصدرك ده ماقريتهوش كويس ليه

هل سيتم وضع ال ٥٠٠ t90 على الاتجاه الشرقى ؟

يعني الصفقة كلها و الاعداد من كيس صفحة وهمية و تناقلت عليها وسائل اعلام روسية و عربية.

أرد الرد السهل

Egypt Reportedly Signs Contract for 500 Russian T-90MS Tanks

ده حته صغيرة مش بتاع كامل الوزير وبتاريخ 29/6

انهي صفقة
انته جبت خبر صفقة وتقول مصدر
هو انا لا قدر الله قلتلك تي 90 ام اس فبتفند كلامي

اهدى الله يصلح حالك
السؤال لك انته ... مصدرك ده ماقريتهوش كويس ليه

يعني هناك على الأقل ثلاثة مواضيع بالمنتدى حول مضمون الصفقة ومئات المشاركات على أمر وهمي لم يحدث، والي يقولك نحط الدبابات على الميرستال والي يقولك نركب عليها منظومة قتل صعب !!!! ناقشت جميع الجنسيات العربية في المنتديات، أنتم حاجة ثانية خالص والله !!!!!

مصدر غير معروف, العنوان مخالف ايضا.

مغلق

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى