مقاتلات مصرية طراز اف16بدعم التانكر الإماراتي A330-243MRTT بالاجواء الليبية

اعتقد بأن مرحلة التفاوض انتهت و العقد وقع
لا
الخبر هذا قبل ثلاث اسهر ومع كورونا اتوقع تم تاجيل الكثير من صفقات الطيران العسكري والتجاري

Hercules @Hercules

لو تم توقيع العقد كنا سنعلم لكن حتى السعودية تبحث التعاقد على اعداد اضافية لكن لا يزال حظر المانيا قائما على السعودية والامارات حتى نهاية العام رغم ان فرنسا المتعاقد الرئيسي

مرة اخرى كلامك غير صحيح
اتمنى ان تتوقف عن الكذب

ذراع التزود بالوقود جوا في الميراج 2000 قابل للإزالة ولم تخضع الميراج2000 المصرية الى اي عملية تطوير او تحديث او تعديل منذ استلامها في الثمانينات.

وهذا المصدر من شركة داسو المصنعة للميراج والرافال

Red Rocket @Red Rocket اتمنى ان تبتعد عن الكذب في مشاركاتك المقبلة ?

Hercules @Hercules ربنا يهديك لانى وضحت سبب مشاركتى ومش محتاج اكذب لانى مش هخاف منك ولا من غيرك....

تاكوڤيتش @TariqE77 ..... بصراحة مش عارف انت من طاقم الادارة ازاى بصراحة !!!!!!!!

Hercules @Hercules ربنا يهديك لانى وضحت سبب مشاركتى ومش محتاج اكذب لانى مش هخاف منك ولا من غيرك....

تاكوڤيتش @TariqE77 ..... بصراحة مش عارف انت من طاقم الادارة ازاى بصراحة !!!!!!!!
انت كذبت بشكل صريح عندما قلت ان الميراج 2000 المصرية تم تعديلها لكي تستطيع التزود بالوقود جوا وانا اوضحت لك كذبك وان مسبر التزود بالوقود جوا قابل للازالة وليس بحاجة الى تعديل او تطوير او تحديث خاصة ان الميراج 2000 المصرية لم تحصل على اي عملية تحديث او تطوير منذ دخولها الخدمة.

انت كذبت بشكل صريح عندما قلت ان الميراج 2000 المصرية تم تعديلها لكي تستطيع التزود بالوقود جوا وانا اوضحت لك كذبك وان مسبر التزود بالوقود جوا قابل للازالة وليس بحاجة الى تعديل او تطوير او تحديث خاصة ان الميراج 2000 المصرية لم تحصل على اي عملية تحديث او تطوير منذ دخولها الخدمة.

يا عم الحج انا كتبت كده لان كان واضح في الصور طائرات بدون الذراع ثم بالذراع ومعلومة ان الذراع بيتم إزالته انا مكنتش اعرفها للامانة ولكن في فرق كبير انك تصحح معلومة لحد وانك تتهمه بالكذب...... كلنا هنا بنتعلم من بعض ومحدش عنده ١٠٠% معلومات عن كل الاسلحة......
لكن اتهامى بالكذب او انى عايز اثبت معلومة غير حقيقية بسوء نية فده مش حقيقي وانا مش محتاج اثبت نيتى لحد.

عودة
أعلى