قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ربما بمساعدة الصين مثلا ! لكن رغم ذلك هي ليست مؤهلة للقتالطيب مش من الممكن يعدلو على امكانيات الطائره من دون تغيير الجسم الخارجي؟
الحمدلله على نعمة العقل
العالم وصل للجيل السادس
وايران وعشاقها فرحانين بطائرات F-4 F-5 الامريكية الصنع
ممكن الكترونات ورادارطيب مش من الممكن يعدلو على امكانيات الطائره من دون تغيير الجسم الخارجي؟
ممكن الكترونات ورادار
لكن مهما يعدلوا فيها قصاد اي طائره جيل 4 مش جيل 4++ حتي ستكون هدف سهل
لان تصميم البدن لا يسمح بتعديلات كثيره بالاضافه لقدره المحرك لتوليد طاقه التعديلات ستكون محدوده
بكل صراحه ايران دوله ذكيه ف شراء السلاح ودايما بيطلبوا نقل تقنيه حقيقيه وبيطوروا فيها بعلمائهمممكن هو اجراء مؤقت لحتى يرفعو حظر الاسلحه عن ايران ويشترو على كيفهم من الصين وروسيا
بكل صراحه ايران دوله ذكيه ف شراء السلاح ودايما بيطلبوا نقل تقنيه حقيقيه وبيطوروا فيها بعلمائهم
هتشوفهم لو اترفع عنهم السلاح مفيش صفقه هيعملوها الا وياخدوا نقل تقنيه كبير ودمج ذخائر محليه
لكن اللي بيعملوه ده اسمه هبل وميدخلش ععقل مواطنيهم اي شخص عنده نت هيعرف انها اف 5 مطليه من جديد
كان ممكن يقولوا تطوير محلي كانت هتتصدق لكن مقاتله مره واحده؟! طيب غير ف تصميم البدن حتي![]()