قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
اصبر تاخد شغل علي نضيفالقوة القوة لا بارك الله في الضعف
اصبر خليهم يغلطوا كمان وكمان عشان مافي احد يقدر يفتح فمه بعدهايبقى هما اللى اختاروا.
ضرب السد بعد التطورات الاخيرة اصبح مسألة وقت ان لم يتدخل الامريكان ويفرضوا كلمتهم على الاثيوبيين.
اقسم بالله هذا هو الوضع الحالي بين مصر واثيوبيا ...............
هتموت من الضحك اقسم بالله ?
باذن الله ليهم المعول والمرزبه وهنخلي السد حفنة ترابلازملهم الجزمة كما تقولون
دا انتصار سياسي لمصرعشنا وشفنا اثيوبيا تهدد مصر
برافو عليكيتحدثون كما نستدرجهم بالظبط ضرب السد لن يكون له اى عقوبات لدوله تلوح بالحرب
خليهم يغلطوا فى الكلام عشان لما نأدبهم يبقى رد فعل على المعتدى ..الكلام مش بفلوس و ربنا ييسر نشوف مصر مخبيالهم ايهزمن عجيب اثيوبيا تهدد مصر !!
يجب ان يتحدث الاخوة المصريين معهم من منطلق قوة وتحذير لكي يعرفوا حجمهم الحقيقي