اجتماع أمني مصري بسبب سد النهضة"الدفاع والخارجيه والمخابرات العامه والموارد المائيه"

القوات دي حتوصل هناك منين
اقصد بدل الضربه الجويه لانها ممكن لا تأثر علي السد لضخامة حجمة نعمل انزال جوي للمعدات والجنود علي ارتفاع شاهق لاحتلال منطقه السد وتأمينها لحين تلغيمه .... حتي لو خسرنا ١٠٠٠ جندي في المهمه دي هيكن اهون من تعطيش ١٠٠ مليون

اقصد بدل الضربه الجويه لانها ممكن لا تأثر علي السد لضخامة حجمة نعمل انزال جوي للمعدات والجنود علي ارتفاع شاهق لاحتلال منطقه السد وتأمينها لحين تلغيمه .... حتي لو خسرنا ١٠٠٠ جندي في المهمه دي هيكن اهون من تعطيش ١٠٠ مليون
اعتقد ان ده كان حل مصر العسكري ضد اي سد يبني علي النيل بسبب طول المسافة وعدم وجود إمكانية التزود بالوقود في القوات الجوية في ذلك الوقت ، حتي ملس زيناوي كان دائم الشكوى عن وجود وتدريبات قوات خاصة مصريا في الأدغال و المستنقعات رغم ان مصر دولة صحراوية وان المقصود في التدريبات هي إثيوبيا

المنتد دي اصبح ممل يتكلم في الخيال حكومه مصر ليست غبيه تقوم بهجوم علي اثيوبيا حتي تكون حرب ستنزف مثل دول اضف من اثيوبيا اقل حجي سد بسد غير تكيف الحرب مصر فقير عدد سكانه ١١٠مليون

معلش انت كده مش فاهم حاجه عمرهم يافندم ماكانو هيقعدو اكثر من 4سنين ولا حد هيسمحلهم واولهم الجيش كدا الجيش دلوقتي والسيسي هما الي مش هيرحلو ولو بعد 100سنه
انت مشفتش عاملين ايه في غزة
وبعدين مين قالك انهم ما كاناش هياسسوا ميليشيات زي الحرس الثوري الايراني لكي تكون في مواجهة الجيش
الناس دي مش بتلعب الناس دي عندها اجندة وكانت هتنفذها

المنتد دي اصبح ممل يتكلم في الخيال حكومه مصر ليست غبيه تقوم بهجوم علي اثيوبيا حتي تكون حرب ستنزف مثل دول اضف من اثيوبيا اقل حجي سد بسد غير تكيف الحرب مصر فقير عدد سكانه ١١٠مليون
لغتك مش مريحاني يا ابن عمي
مصر فقير تيجي ازاي دي

معروف مين الي أذاعه ((المخابرات)) بص انا معاك في حجات كثير بس متضحكش علي نفسك ياصديقي تحياتي
اللي اذاع وامر بعرضها على الهواء مستشارة مرسي اسمها الدكتور باكينام الشرقاوي
انت اللي مش متابع

ليه مش عايزين تفهمو ان مليش علاقه بيهم!!!!!!!
انا التمست لك العذر لاني لم اكن قد وصلت الى مشاركتك مع صديقنا Golden Fingers @Golden Fingers لذلك التمست لك العذر وطالبت بقية الاعضاء ان يلتمسوا لك العذر طالما انت قولت ذلك
وقلت لهم انني كنت قاسي في ردودي عليك ولكن الحقيقة انت اولا لم تحترم اراءنا لذلك كنت قاسي معك
اعذرني مرة اخرى

والله لو كان معارض حقيقي فحقه بصراحة يكره السيسي واللي وراه بسبب طريقتك يا باشا

الراجل بيقول لسة مبتدئ وبيتعلم وانت شغال نازل عليه بالكرباج وشايف منك منتهى التسلط على الراجل...

معلش يعني هو ماجاش على حد من قرايبك عشان تعمل فيه كدة
بس يا باشا
انا اوضحت في تعليقي انني لم ارى مشاركته التي كتبها مع العضو العزيز Golden Fingers @Golden Fingers وبعدما وجدت هذه المشاركة عدلت كلامي ووالتمست له العذر وطلبت ايضا من بقية الاعضاء ان يعطوا له فرصة اخرى وان يلتمسوا له العذر وهم احرار طبعا في قرارهم
اما سيادتك داخل تنظر عليا ده كان احد اسباب ردي القاسي على حُذَيفة بن اليَمَانِ @Hozaifa Block72 انه لم يحترم راي واراء بعض الزملاء لذلك كان ردي قاسي عليه
اما سيادتك بقى داخل تنظر عليا وتقول اي كلام فابقى اقرى انت كمان تعليقاتي كلها للنهاية وانت كنت هتعرف السبب
اما لو انت قرات تعليقاتي للنهاية ولم تفهم او تعلم اني التمست له العذر فهذه مشكلتك انت
ويارت لو انت عايز تنصح احد فيه اسلوب ارقى من كدا تبقى تتكلم به

ومتبقاش تزعل اوي كدا تاني احسن يحصلك حاجة البلد في احتياج ليك

انت مشفتش عاملين ايه في غزة
وبعدين مين قالك انهم ما كاناش هياسسوا ميليشيات زي الحرس الثوري الايراني لكي تكون في مواجهة الجيش
الناس دي مش بتلعب الناس دي عندها اجندة وكانت هتنفذها
الغير شرعي وقاعد بعد انتهاء مدته هو محمود عباس

لغتك مش مريحاني يا ابن عمي
مصر فقير تيجي ازاي دي

هي جت بس على مصر فقير...... التعليق كله لغته ضعيفه كأنه ترجمه قوقل

علي رأيك ،،،، مهو يا اما ولاد العم معانا هنا يا اما في اعضاء اطفال ،،، وفي كلتا الحالتين لازم الاداره التقنية تتدخل

العضو عمره 13 عام ذكر ذلك في ثاني مشاركة له بالمنتدي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا شباب انا اتبعكم ١٣ سنه

وهو حتما ليس مصري ......فالمصريين لا يقولوا "مو" يقولوا "مش" "في الاغلب من دولة خليجية"

ايران تندلع علي أمريكا و ترمب ببوس رجال ايران مو علشان الانتخابات علشان سوسو

وهو حتما ليس مصري ......فالمصريين لا يقولوا "مو" يقولوا "مش" "في الاغلب من دولة خليجية"
طب ما كل واحد يحط علم بلده بدل اللخبطه دي... و وأؤكد لازم الاداره تتدخل لحل هذه الاشكاليه

لا هو قصده انه متابع المنتدي منذ ١٣ سنةً بس اللغة غربية شوية

قول والله والله والله مقرب من ميه النيل
ايه طلعت بتكذب عليا
انا اسف ياجماعه طلع بيكدب علينا وخياخد ميه النيل
ايه لو مش عاجبني اشرب من البحر عشان النيل جف?
وده ملخص الي حصل واتمنى يجي اليوم الي نحاسب السؤال عن الكارثه دي

عودة
أعلى