كورونا الصين ، انتشار سريع و هلع كبير !

أكثر من نصف الحالات الجديدة الـ99 التي أبلغت عنها الصين كانت على متن طائرة سافرت من روسيا إلى شنغهاي !!

الناطق باسم الحكومة الفلسطينية: تسجيل (19) إصابة جديدة بفيروس #كورونا في منطقة سلوان -وادي حلوة- بالقدس المحتلة.

هناك "ما لا يقل عن ثمانية لقاحات محتملة لـ Covid-19" قيد التطوير ولكن هناك حاجة إلى ملياري دولار إضافية إذا تم تسليمها في غضون 18 شهرًا !!

فى ناس قعدت في البيوت من غير مرتبات وهى معاها اقامه وحالتهم كرب مش معنى انه معاه اقامه انى اسيبه
والله المشكله ان انتا بتتكلم في اعداد كبيره ممكن تقدر بالملايين او علي الاقل مئات الالاف عشان ترجعهم مره واحده حيمثلو ضغط رهيب عليك
حتوفر طائرات قد ايه و حتعزلهم فين وتوفر اطقم طبيه ليهم قد ايه
الناس دي لو حتيجي تيجي علي دفع مش مره واحده

تقريبا غالبيتنا بدون رواتب الفترة دي بس مش لازم يكون تفكيرنا النزول وخلاص اصلا التجمعات علشان النزول ممكن تعمل اصابات .
الحل زي ما احنا دلوقتي عزل منزلي والاقتصاد في المصاريف بقدر المستطاع
الله يرضي عليك الموضوع مش هوجه
ومعلش لو زنقت الامور ممكن اهله في مصر يبعتلو ليه فلوس يمشي بيها حاله
وزي حضرتك ماقولت الاقتصاد في المصاريف برضه
لان في ناس للاسف الموضوع بالنسبالهم نزول لمجرد النزول وخلاص طالما ان مفيش شغل عشان ميغرمش فلوس علي الفاضي
وعادي عنده يعمل فيديوهات ويشرد الدنيا والمصريين العالقين في ازمه والجو ده

الله يرضي عليك الموضوع مش هوجه
ومعلش لو زنقت الامور ممكن اهله في مصر يبعتلو ليه فلوس يمشي بيها حاله
وزي حضرتك ماقولت الاقتصاد في المصاريف برضه
لان في ناس للاسف الموضوع بالنسبالهم نزول لمجرد النزول وخلاص طالما ان مفيش شغل عشان ميغرمش فلوس علي الفاضي
وعادي عنده يعمل فيديوهات ويشرد الدنيا والمصريين العالقين في ازمه والجو ده
تقريبا الدولة بعتت لهم عبارة بس أنا واثق ان غالبيتهم مكنش ناوي ينزل اصلا في الوقت دة لو الظروف كانت عادية . أنا واحد كنت نخرج نهائي وانزل في رمضان ولكن خلاص قاعد في البيت لحد ما الامور تتحسن هنا وهناك

عودة
أعلى