كورونا الصين ، انتشار سريع و هلع كبير !

لا انت مخطئ الجيش لم يتدخل حتى الان و لم يتم حتى نصب مستشفى ميداني
هذه صور خلال زيارة قائد الاركان الجيش للفوج 52 الصحي الكائن بالبويرة و تفقده
و الصور هي عرض خطة و نموذج مصغر للمستشفى ميداني للتدخل للمكافحة الوباء عند استدعاء الجيش
ارجو تعديل مشاركتك و نشر اخبار دقيقة

كنت اتابع موقف المعارضين الاتراك ايام حملة ادلب رغم كرههم لاردوغان حتى العظم واقامتهم في الخارج لكن كانوا مصطفين مع الحملة العسكرية التركية لانها تمثل امن تركيا.. لكن هالحثالة ما تقدر توصفها باي وصف.. الاخونج ختموا صفات المنافقبن كلها واهمها اذا خاصم فجر.

الدرس المستفاد ان الدول الصغيرة ما تقدر تعيش في زمن الازمات بدون تكتلات لذلك الكويت قبل يومين طلبت انشاء مركز للتبادل الغذائي في دول الخليج ما اتوقع يرى النور لانه ببساطة ماحد راح يسلف سكينه في يوم النحر..
مع ذلك فتحت السعودية خطوط الامداد مع الحدود الكويتية لتخفيف الازمة.. بس المصيبة القادمة بتكون في قطر

بالفعل ..... التكتلات الإقتصاديه والسياسية والعسكرية وقت الرخاء تنفع في وقت الشده.

زير الخارجية الإيطالي لويجي دي مايو في بث مباشر عبر صفحته: للتو، هبوط طائرة مصرية تحمل مستلزمات طبية لإيطاليا

للامانه من كلام السفير الامريكي بالسعوديه
تستنتج ان الوضع خرج عن السيطره بامريكا والشئ الثاني الوباء مارح ينتهي قريب والله اعلم

كنت اتابع موقف المعارضين الاتراك ايام حملة ادلب رغم كرههم لاردوغان حتى العظم واقامتهم في الخارج لكن كانوا مصطفين مع الحملة العسكرية التركية لانها تمثل امن تركيا.. لكن هالحثالة ما تقدر توصفها باي وصف.. الاخونج ختموا صفات المنافقبن كلها واهمها اذا خاصم فجر.
كان امامهم الاكبر اردوغان مراهن ان الاخوان هيرجعو خلال ثلاث سنوات فانهارو ياعيني
التسريب ده جديد النهارده

حمار كبير
اعتقد انك اعطيته اهتمام اكبر من حجمه اخي
علي فكره في ناس اتقبض عليهم في مصر بيحملو نفس الفكر اللاخوان نفس ولايه الفقيه في ايران لو جالهم تكليفات بينفذوه بدون نقاش

مع إحترامي لك بس مفيش الكلام ده كورونا انتشر في العالم كله بما فيهم قطر وتركيا الاخوانيه ومعتقدش أن الإخوان ليهم مصلحه في نشر المرض في تركيا مش لازم كل حاجه نقول اخوان ولو كل حاجه بتتعمل عندنا غلط بسبب الإخوان فيبقى ده ضعف مننا لعدم قدرتنا على مواجهتهم وتحجيمهم فأنا شايف إتهام الإخوان بحاجة زي كده اسائه لينا وضعف مننا اصلا لأنهم كده اصبحو سوبر مان بيتلاعبو بينا زي ما هما عايزين واحنا عاجزين عن ايقافهم
جبت فيديوهات ليهم والامن قبض علي ناس جايلها تكليفات بكده

عودة
أعلى