بدء معركة تحرير طرابلس

مجرد صوت

نفس اللي يصورون على انهم ضباط مصريين منشقين وهم ملثمين
اي واحد ممكن يقلد اي لهجة وادعاء انه ضابط
انت مصدق إن ده ظابط مخابرات مصرى :ROFLMAO:
قناة فبراير مصدر موثوق و هي من سربت مقاطع الروس
لها مصادرها الخاصة

التعديل الأخير:
و له مصادره الخاصة
ده على اساس ان المقاطع إلى نشرتها عن الروس حقيقية اصلا انتو بتكدبو الكذبه وتصدقوها يعني نرد على كذبكم بخصوص ضابط المخابرات المصري تقوم تستشهد على كلامك بالكدبه الاولي

الوفد المصري جاء فقط لواجب العزاء , و من يقول انه جاء من اجل المسألة الليبية فهو يحلم
الجزائر كانت في حداد وطني , و لا يعقل ان يأتي لك احد من دولة اخرى يتحدث عن حرب او عن مصالحه و انت مازلت لم تدفن المتوفي
و ايضا من كان عليه التحدث عن القضية الليبية هو الرئيس , و هذا الاخير لم يقابل اي وفد اتناء الجنازة
اما باقي كلامك من قبيل قد اعذر من انذر و انذرناكم و استعمالك مصطلحات لتبين ان بلدك دولة عظمى و باقي الدول الاخرى دول موز فلن اجيب عليه
هذه طباعكم في الاستعلاء و نحن نعرفها منذ القدم و لا ننجر من ورائها
تكلموا كما تشاؤون , و ان شايف نفسك تقدر تأذي الجزائر , فتقدم
بقولك ايه يا اخ. نعم انت لك الحق في ان لا تتقبل تعليق اخونا المصري و كلماته. ولكن بالنسبه لنقطه الاستعلاء التي تقولها.
فاسمحلي يعني. الاستعلاء ان تتكبر علي الآخرين و تستبيحهم في كل شيء علي أساس انك أميز منهم. وتستبيح حقوقهم و ثرواتهم غالباً. و تستخوز عليها.
فأعلمني ؟؟ متي كانت مصر مستعليه في الارض. وعلي أشقاءها ؟؟
انت كأخ جزائري هل راءيت اي شر من مصر ؟ هل قراءت في تاريخك عن اي شر قدم من مصر؟؟
الم تري منها خير ابداً !!؟؟

حفتر مغرور وومتعجرف وبسبب لسانو اصبح مكروها في شمال افريقيا
ولكن هذا لايعني دعم اي فريق واعتقد انو تبون سيتئبى هالسياسة كما تبناه سعيد في تونس
ياعيني واردوقان لسانه بينقط عسل صح
قاتل الله الحزبيه

لها مصادرها الخاصة

يعني لو قنوات حفتر طلعت تسجيل صوتي معاكس لضابط اعجمي تركي نصدقها !!

الاشياء هذي ماتمشي
سهل ان الواحد يسويها

لها مصادرها الخاصة
بوص انا هقولك حاجه. أولا بلاش تجازف في تعليقاتك حتي تضر مصداقيتك. فبالنسبة للتسجيل طلعاً هو مضروب وغالبا انت من داخلك مقتنع بهذا.
تاني حاجه لو فعلا في عمليه تسريب او تنسط او تسجيل لظابط مخابرات في بلاد الفيل. لن تكون بهذه الجوده وهذا الوضوح. فإذا كان ضابط مخابرات يتحدث عن عمله ومن داخل مكان عمله او حتي من تليفون شخصي. فكده كده الاتصال موءمن وهيبقي فيه تشويش عالي جدا.
لكن ده ان بسمع فيلم أمريكي. عالي في جوده الصوت.

ح
يعني لو قنوات حفتر طلعت تسجيل صوتي معاكس لضابط اعجمي تركي نصدقها !!

الاشياء هذي ماتمشي
سهل ان الواحد يسويها
حسابات التويتر عمالين تشيىروا فيها بقالكم تسع شهور عن أنهم دخلوا طرابلس وكلها بروباجاندا وأخبار كذب وانتوا اخذينها مصدر ومصدقينها عادي

ح

حسابات التويتر عمالين تشيىروا فيها بقالكم تسع شهور عن أنهم دخلوا طرابلس وكلها بروباجاندا وأخبار كذب وانتوا اخذينها مصدر ومصدقينها عادي

كذبت

ما اذكر اني جبت حسابات تويتر غير اخبار العربية

انت تكذب تلك الاخبار وتصدق خبر الصوت !!
هذا شأنك
لكن التسجيلات هذي ممكن اي واحد يسويها وينسبها

وراح اكذبها واشك فيها لو الصوت من قنوات حفتر ما اصدق اي شي انا

المقاطع واضحة جدا
و من الكاذب اوضح
يا جماعة محدش يكلموا سبوه اللي يأخذ قربة مخرومة تخر عليه عادي ما في حاجة كل واحد وليه توجهاته ...... دي حاجة

الحاجة التانية بقا تعرف ان أنا في الجامعة وبعض زمايلي في الجامعة بنحب نعمل الحجات دي كتير لدرجة ان احنا أخدنا صوت الدكتور وركبنا عليه كلام من هوانا ورحنا ورناه عادي جدا أي حد في حاسبات ومعلومات أو هندسة برمجيات أو معهد نظم معلومات ليه الصوتيات والحرافيك وما الى ذلك
يقد يعملها عادي جدا

يا راجل خش شوف موقع freelancer وتلاقي في طلبات بالطريقة دي واحد عاوز كلام ومتركب على صوت معين عاوزه بلاش كلام فارغ بقا الواحد من كتر ما يضحك على كلامكم زهق

ما في حد هنا يا جماعة مبرمج كده محنك يفهمه أو حتي فاهم في الصوتيات في ايه

امنية حياته حد فى مصر يعبره ويرد عليه

الاتفاقية دي جات لمصر و للبرلمان الليبي و الجيش الليبي من السما فعلا ،الناس دي "أردوغان و السراج" كشفت كل أوراقها و نواياها للعالم كله.

السراج ضرب اخر مسمار في نعش شرعيته و الاعتراف الدولى تقريبا سقط عنه العالم كله تركه وترك المجال مفتوح عكس السابق أمام الجيش الليبي للتخلص منه .

اردوغان كشف كل نوايا تركيا التوسعية في المتوسط و دوله و كشف قد ايه هما دولة قرصنة حقوق ،فتحت علي نفسها جبهة مع اليونان بما اان مذكرة التفاهم تعدت علي حقوقهم البحرية و وحدت كل دول حوض المتوسط ضدهم و كشفت دور الترك في سوريا و سيطرتها عالميليشات لدرجة أنها تحركهم من سوريا لطرابلس بمقابل ٢٠٠٠ دولار المقاتل.

من حكمة ربنا أنه رزقنا بعدو غبي مفضوح و علي فكرة كلهم كده حتى حبايبهم اللي كانوا في مصر ،اساتذه ف حرق نفسهم بنفسهم.

المهم يتقال مش كلام فارغ بعد اذنكم

المهم وصول حفتر الى مصر ....

هل يعني ذلك مبدأيا يمكن عمل اتفاقية مماثلة لاتفاقية السراج وأردوغان في مجال الدفاع ولأ

كل الصور و الفيديوهات التي خرجت تتحدث عن مقاتلين سوريين وصلوا ليبيا كلها كذب و محاولات رغم اني كنت اتمنى ذلك للأسف

بعض منها

هل تعتقد بجد ان تركيا ستجاري الجيش المصري في ليبيا !!!!!؟؟؟؟؟
طيب انا هسءلك سوءال. لو كانت تركيا علي الحدود مع مصر. وقامت بينهم حرب. ماذا في اعتقادك كان سيحدث ولمن كانت ستكون الغلبه؟؟
والصراحه ولا اخفي عليك. انا شديد الاستغراب الصراحه. فهل تركيا فعلا تريد مواجه مصر من خلال قاعده او قواعد في ليبيا!!؟؟؟
طيب. هل عند الأتراك من خلال اجهزه المخابرات و اجهزه الأمن القومي التابعه لهم. تقدير موقف جيد و واضح. هل عندهم المعلومات الكافية عن الجيش المصري وقدراته و قوته !!!!
انا مش مصدقه الصراحه.

التعديل الأخير:
كل الصور و الفيديوهات التي خرجت تتحدث عن مقاتلين سوريين وصلوا ليبيا كلها كذب و محاولات رغم اني كنت اتمنى ذلك للأسف

بعض منها

مشاهدة المرفق 224374

تشويه حكومة السراج و التدخل التركي فقط .

هل اردوغان يحتاج موافقة البرلمان التركي لكي يرسل الارهابيين السوريين الى ليبيا ؟؟؟

عودة
أعلى