( ملحمة البرث ) قصة استشهاد البطل عقيد آركان حرب / أحمد صابر منسي

أخر لقطة فى حلقة اليوم من مسلسل الإختيار و هى للإر . هابى هشام عشماوى أثناء تنفيذ حكم الإعدام

أخر ما تلفظ به هذا الإرهابى هو جملة (مبقاش ينفع خلاص)

أخر لقطة فى حلقة اليوم من مسلسل الإختيار و هى للإر . هابى هشام عشماوى أثناء تنفيذ حكم الإعدام

أخر ما تلفظ به هذا الإرهابى هو جملة (مبقاش ينفع خلاص)مشاهدة المرفق 267982
كان نفسي يتعرض مشهد إعدامه ،و الله لكنت سمعت كل بيت فى مصر طالع منه زغروططة لكن مصر هي مصر حتى مع العدو انسانيين.

كان نفسي يتعرض مشهد إعدامه ،و الله لكنت سمعت كل بيت فى مصر طالع منه زغروططة لكن مصر هي مصر حتى مع العدو انسانيين.
انسانيين ايه حضرتك ?
الفكرة ان المصريين شعب عاطفي شوية لو شاف منظرو و هو بيتعدم كنت هتلاقى فئة بتتعاطف معاه و تنسا الي عمله.

انسانيين ايه حضرتك ?
الفكرة ان المصريين شعب عاطفي شوية لو شاف منظرو و هو بيتعدم كنت هتلاقى فئة بتتعاطف معاه و تنسا الي عمله.
في هذي فعلا
اتفق معك. المصريين فعلا عاطفيين ومهما كانت المشكلة بينكم تحصله بعد فترة يحضنك ويعتذر واذا سالته ليه قال يا راااقل (النفوس الطيبة في الجنة)

في هذي فعلا
اتفق معك. المصريين فعلا عاطفيين ومهما كانت المشكلة بينكم تحصله بعد فترة يحضنك ويعتذر واذا سالته ليه قال يا راااقل (النفوس الطيبة في الجنة)
ده حقيقة لو لم يكن لديهم هذه العاطفة كان الكثير يستحقون الإعدام فى ميدان عام.

رحم الله الابطال

المنسي اردت ان اقرأ قصته
وجدتها مجموووعة قصص وحكايات
ومثله ابطال كثير رحمهم الله

بياناتهم الرسميه
طيب يا حذيفه..... انا عايز اسئلك سؤال واحد فقط.
انت تقول ان الرسول قال ان الخلاقه سترجع مره اخري... صح. طيب سؤالي هو.
هل رسوال الله محمد. كان خليفه؟؟؟؟
اكيد لا. فهو لم يكن رسولا ملكاً او خليفه. يعني في حياته لم تكن هناك خلافه اصلا.
اذن كيف يقول سيدنا رسول الله ان الخلاقه سترجع. وعي لم تمن موجوده اصلا في حياته. بل أتت بعد توفي ؟؟؟
كيف يا اخ حذيفه؟؟ كيف !!!!!؟؟؟؟؟

اهو انا دقيقتين و كان هيصعب عليا عايزين تعدموه قدام الناس؟؟ ?????
حتعمل ايه لو اخذتك لوحده من ساحات القصاص عندنا وشف السياف يجهز سيفه والعسكري يقرا بيان القصاص ويختمها (ولكم في القصاص حياة يا اولي الالباب لعلكم تتقون) فجاة تشوف راس الادمي يتدحرج قدامك.. المشكلة في ناس مبسوطة وتكبر

حتعمل ايه لو اخذتك لوحده من ساحات القصاص عندنا وشف السياف يجهز سيفه والعسكري يقرا بيان القصاص ويختمها (ولكم في القصاص حياة يا اولي الالباب لعلكم تتقون) فجاة تشوف راس الادمي يتدحرج قدامك.. المشكلة في ناس مبسوطة وتكبر
مش هتشوفني ساعتها لمده ثلاث أيام علي الأقل?

عودة
أعلى