ممكن تصورلنا الميدان ولا هو كلام وبسأنا ساكن فى تحرير مفيش الكلام ده
اتقى الله
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ممكن تصورلنا الميدان ولا هو كلام وبسأنا ساكن فى تحرير مفيش الكلام ده
اتقى الله
معلش أبقى اتغطى قبل ما تناملا مش مصري لكن تقريبا المنتدي هذا " عربي " و يعطي الجميع حرية إبداء الرأي أليس كذالك ؟ و الشعب المصري أكبر بهلبا من ال10 ولا ال20 شخص إلي يعلقوا اهني... ، تعليقات المصريين علي مواقع التواصل تقول عكس كلامك و بخصوص الإنتخابات كلنا نشهد إنها كانت مجرد مسرحية
روح نام وان شاء الله لا في طخ ولا طيخفيه انقلاب وطخ طيخ ولا اروح اشوف شغلي
لا حصل ?محصلش ان المصريين انتخبوه
رجاء احترمو عقول الناس
تم القضاء علي كل منافسيه الحقيقين بالسجن والترهيب حتي وضع لنفسه محلل ينافسه وتقولي انتخابات
يا اخى هو حر يتنخب من يشاء كما من حقك إلا تنتخب لكن تدعى وتقول كلام غير حقيقى لا يليق الصراحهتعبت نفسك ووقفت في الطابور ليه
ده واحد نازل الإنتخابات ينافس نفسه
يعني بيك او من غيرك هينجح
تعبت نفسك ووقفت في الطابور ليه
ده واحد نازل الإنتخابات ينافس نفسه
يعني بيك او من غيرك هينجح
نزلت اصورهولك مخصوصممكن تصورلنا الميدان ولا هو كلام وبس
انت زعلان ليه ده مش بلدكيا اخى هو حر يتنخب من يشاء كما من حقك إلا تنتخب لكن تدعى وتقول كلام غير حقيقى لا يليق الصراحه
انا شاهدت هذه الصور قبل مدة على قنوات مصرية