المظاهرات موجودة..و حتي لو حال البلد سئ للاسف فعلي الاقل يوجد استقرار
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
الراجل بيتكلم كويس بلاش الاسلوب الهجومي يا استاذ رعمالك ومال مصر والمصريين ؟
لسنا همجيون ، والرد يكون بنفس الطريقه
حسنا ابقو حضاريين كلما استعادت الدولة توازنها يتم هدم أساساتها ولازلت تتحدث عن الهمجية
أقسم بالله لو كنت على رأس الدولة في مصر لما باعت قطر قطرة غاز ولفجرت كل ناقلاتها بمن فيها من غاز وبشر حتى تركع
إحنا حُكَمَا أويكنا في غنى عن البلبة ولو كانت زوبعة في فنجان ... الحكمة كانت ضالة المؤمن لكن دلوقتي ضلت منه