والله ي اردوغان انا بحسدك علي القطيع اللي ماشي وراك
كانوا بيقولوا خليكم زي اردوغان اللي بيتسقبل ملايين السوريين وبيحميهم نقولهم ده بيتاجر بيكم وواخد مساعدات من اوروبا مقابل ذلك يقولوا حقه
نقول ده الاتراك بيهددوكم وعايزينكم ترجعوا لبلدكم حتي لو قتلي يقولوا دول العلمانيين نقولهم اردوغان نفسه بيمدح ف العلمانيه ووقف حداد لاتاتورك وبيمدح فيه يقولولنا علشان يتمكن من الحكم نقوله م حاكم من زمان وفارض سيطرته ع الدوله يطلعوا بحجج جديده
ادي اردوغان اهو بيتاجر بناس ضعفاء الا يدخل الاتحاد الاوروبي او يسيبهم لمصير مجهول شوفولكم حجج جديده بقي
زي م تاجر بالثوره السوريه لحد م انتهت وهو اللي بيسلمها وهيسلمها للروس بنفسه