الجيش المصري ينفي امتلاك صيدليات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
من الممكن ان تكون سلسلة الصيدليات تلك ليست مملوكة للجيش مباشرة و لكن عن طريق وكلاء

كل شيء له ربح بمصر اصبح بيد العسكر
حتى صيدليات العزبي الشهيرة تم الغاؤها لصالح صيدليات الجيش كما قال لى اكثر من مصرى بالكويت
يعني سيادتك في هذا الخبر اللي الاخ صاحب الموضوع اضافه المتحدث العسكري بنفسه بيبلغ حضرتك وكل المشككين انه لا يوجد للجيش صيدلات
وان شاء الله لما يفتحوا صيدليات هنبقى نبلغلك

يا خبر! هى وصلت ع الصيدليات! لا مواخذة الجيش عايز ايه بالأجزاخانات! للاسف تتكرر قصة منع حليب الأطفال المستورد ولكن بقالب تانى والمرة دى على الأدوية!

بقالى ربع ساعة بضحك على التعليق..انت ملكش حل.هاها

القائد الأعلى بذات نفسه
العسكري رجب رُكبه بتخبط في بعض

وربنا من ساعة ما جيت الكتيبة دي وانا بدور علي حاجة مهمة اقراها مالقيت
ياافندم الراجل بتاع البحرية اليابانية ده ( الخبير موكوهيتو ) مش عارفله وش من ضهر وربنا اجيله يمين يجيلي شمال وفي الآخر يتقال علينا إننا بتشتغل في المدفع بوروروم ???
حبيبي يا قائد
انزل اجازة بقا
??????

يا خبر! هى وصلت ع الصيدليات! لا مواخذة الجيش عايز ايه بالأجزاخانات! للاسف تتكرر قصة منع حليب الأطفال المستورد ولكن بقالب تانى والمرة دى على الأدوية!
المتحدث العسكري نفى هذا الكلام
عندي سؤال لك هل قرات نفي المتحدث العسكري اما لا؟؟؟؟؟؟؟؟
ان كنت قراته لماذ تنشر معلومات خاطئة!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

كان نفسي أقولك إنزل مصر إفتحلك صيدلية وربنا كنت هتكسب دهب والفلوس هتنزل عليك زي النطرة
بس للأسف
العسكر ولاد اللذينة مانعين حد من العيال البسكلتة يفتحوا محلات
ان شاء الله و نتشارك اذا امكن

الجيش بصفة عامة بيكوش على البلد
وهذا يقتل فرص المنافسة
وبنفس الوقت يبحث عن دخول الإستثمارات !!

وهذا يقتل فرص المنافسة
مين اللي قالك الكلام ده
وانت تعرف نسبة مشاركة الجيش في الاقتصاد اد ايه
ولا انتوا غاويين تروجوا كلام خاطئ فقط
انا عارف انكوا بتستريحوا لما تدخلوا تشاركوا في موضوع عن بمعلومات خاطئة وخصوصا انكم مش مصريين يعني متعروفش تفاصيل الحياة في مصر ولا تعرفوا حاجة عن اقتصاد مصر
بالتوفيق في المزيد من المعلومات الخاطئة

N @Nile crocodiles
عادي يا صحبي
أدينا بنهري هري السنين
الفراغ عامل عمايلة
ولسة بالليل كمان ههههههه
?????
والله يا استاذي الواحد بيشوف العجب هنا
ناس بتفتي في اي حاجة والخبر منفي من الاساس وكل واحد داخل يروج لاكاذيب علشان ينفس عن روحه شوية
حاجة غريبة جدا في المنتدى منذ فترة ليست بالقليلة في بعض العضويات باين عليهم الحقد فعلا

ربنا يهديهم ويهدينا جميعا

وهذا يقتل فرص المنافسة

تصدق صح ☑

بس إزاي مصر حصلت على المركز الأول في تدفق الإستثمارات في أفريقيا ...

قولي إنت بقااااااااااا

تصريح الجهة المخاطبة خاصته هى العامة من الناس (المصريين) هدفه الإيضاح و منع الألتباس وتفنيد للشائعه ، وهذه وظيفة المتحدث الرسمى ايضاح اى شئ متعلق بالمؤسسة العسكرية حتى ولو لم يكن عسكريا
فالخبر ليس عسكريا ، وليس مكانه المنتدى ،

الا اذا كنت انت المتحدث الرسمى للجيش المصرى والمنتدى وسيلة اخبار مصرية
عين القل والله هذا ما قصدته في تعليقي ولكن صاحب الموضوع عاوز أي حاجة عن مصر ويشمت بها وخلاص للأسف

قسم النشرة للاخبار ذات الاهمية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى