أردوغان : لابد من تطهير منبج وشرق الفرات من الإرهاب وتسليمها للسلطات السورية الشرعية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اها هو ة لان في بعض الاخوة من مصر يدعون العكس ثانيا داعمي الاسد هم ابن زايد والسيسي والعراق ولبنان والجزائر دعم سياسي وكذلك عمان والبحرين دعم سياسي
الجزائر اتخذت قرارها من البداية وكانت ضد كل االقرارات في الجامعة العربية الموجهة ضد الدولة السورية لم تغلق سفارتها بل زيارات متبادلة لمسؤوليي البلدين الدعم الاقتصادي ايضا وقد تمثل في شحنات غاز ووقود

اولا انا في امريكا منذ زمن طويل ومواطن هناك ثانيا وبدل مبعبع انت شوف حل للريس تبعك لل2 ونصمليون الي عم يتولدوا ومليون خريج بدون شغل بدل متدعمو مجرم مثل بشار
طيب وبلدك دى متستحقش انك تنزل علشانها وتحارب عشانها بعد كل المجازر والمصايب والتدمير ده
علشان تحررها من الطغاه والقتله وسفاكين الدماء كما تقول
والا انت بتاع بق اخرك كلمتين فاضيين لاقيمة لهم فى عالم افتراضى

ومن جعل بشار أمر واقع ؟ وبعدين انت بتعايره على ايه ؟
يبدو انك لاتعيش فى هذا العالم
تابع تصريحات وزراء الخارجيه فى الاتحاد الاوربى
وعدد السفارات التى تم فتحها من جديد هناك
والواقع حاليا على الارض ...لتعلم امر واقع ام لا
ثانيا انا مش بعايره انا بس بوضحله الصوره
بدل الاوهام والاحلام الى عايش فيها

طيب وبلدك دى متستحقش انك تنزل علشانها وتحارب عشانها بعد كل المجازر والمصايب والتدمير ده
علشان تحررها من الطغاه والقتله وسفاكين الدماء كما تقول
والا انت بتاع بق اخرك كلمتين فاضيين لاقيمة لهم فى عالم افتراضى
طيب ياحبيبي متجي انت وتحارب اسرائيل او عل الاقل سكر السفارة بدل معم تصتفها عدو وخلينا نشوف رجولتك

طيب ياحبيبي متجي انت وتحارب اسرائيل او عل الاقل سكر السفارة بدل معم تصتفها عدو وخلينا نشوف رجولتك
اسرائيل مش محتلية ارض تابعه لجمهورية مصر العربية
احاربها ليه ؟

يبدو انك لاتعيش فى هذا العالم
تابع تصريحات وزراء الخارجيه فى الاتحاد الاوربى
وعدد السفارات التى تم فتحها من جديد هناك
والواقع حاليا على الارض ...لتعلم امر واقع ام لا
ثانيا انا مش بعايره انا بس بوضحله الصوره
بدل الاوهام والاحلام الى عايش فيها
ماعدا سفارة محمد بن زايد اعطني بلد اوربي فتح سفارته في سوريا

اسرائيل مش محتلية ارض تابعه لجمهورية مصر العربية
احاربها ليه ؟
مش حضرتك وغيرك نازلين عل قطر بسبب اسرائيل وتاني حاجة طيب متعين السيسي عل 2 ونص مليون الي بتولدو كل سنة ثالث حاجة انا لو كنت مواطن سوري كنت حاربت انا حاليا مواطن امريكي عرفت حضرتك

الجزائر اتخذت قرارها من البداية وكانت ضد كل االقرارات في الجامعة العربية الموجهة ضد الدولة السورية لم تغلق سفارتها بل زيارات متبادلة لمسؤوليي البلدين الدعم الاقتصادي ايضا وقد تمثل في شحنات غاز ووقود
اجل وناسف لهذا القرار الذي يمثل السلطة المقعدة ولا يمثل راي الشعب الجزائري

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى