الليرة التركية تهوي لمستوى قياسي منخفض

هل أردوغان قادر على إنقاذ الليرة التركية من ترامب ؟؟

• مجموع المصوتين
    588
Screenshot_٢٠٢١١٢٢٩-٠٧٠٥٢٧_Samsung Internet.jpg

وتعالى نرجع لليره علشان مش تقول انا باخدك بعيد الموضوع 🥺🥺
😅😅I am ready for fighting

كان عندنا عبيد للترك ثم تحولوا الى عبيد لقردوغان والآن اصبحوا عبيد لليرة التركية

الموضوع مختص بالليرة التركية لا اعلم ما علاقة الحوثي وحرب اليمن بالموضوع

كل مشاركاته بهالموضوع دفاع عن تركيا وليرتها وبالآخر يقول طز في الليرة لا تهمني ، على مبدأ انا مش اخوان بس بحترمهم

خلونا في موضوع الليرة المفشوخه رجاءً وبلاش مواضيع جانبيه لان حركاتكم مكشوفه .. ماشي ؟

كان عندنا عبيد للترك ثم تحولوا الى عبيد لقردوغان والآن اصبحوا عبيد لليرة التركية

الموضوع مختص بالليرة التركية لا اعلم ما علاقة الحوثي وحرب اليمن بالموضوع

كل مشاركاته بهالموضوع دفاع عن تركيا وليرتها وبالآخر يقول طز في الليرة لا تهمني ، على مبدأ انا مش اخوان بس بحترمهم

خلونا في موضوع الليرة المفشوخه رجاءً وبلاش مواضيع جانبيه لان حركاتكم مكشوفه .. ماشي ؟
العبوديه لله وحده وخلينا فى موضوع الليره بلا مزايده والنبى لان الناس الى بتزايد بتقع مره واحده وببتفاجئوا بحقائق تانيه .
وعلى فكره فعلا زى م بتقول فعلا انا وكام عضو فى المنتدى قاعدين بنخطط دلوقتى ازاى نحول الناس من الكلام على الليره لمواضيع تانيه 🥺🥺

والله بحترم الراجل ده وبتابعه بس فى كام موضوع بيهبد فيهم مثلا من سنه هتلاقيه بيقول ابى احمد بيجهز للهروب والسد هيتضرب بكره والليره هتوصل ٨٠ بعد بكره وتركيا انهارت واردوغان مش هيحضر G20 الى فاتت وكلام من ده بس فى المجمل هو من اكتر الناس المحايده على اليوتيوب .

اخر حاجه نقفل بيها الكلام هنا .
العمله ليست مؤشر على قوة الدوله هنلاقى دول مش قادره على الحوثيين عملتها اقوى من دول بحجم الصين واليابان ومصر وتركيا وايران .
هنلاقى دول اقتصادها ميت زى اليونان وعملتها اقوى من اقتصاديات اقوى زى الصين واليابان .
يعنى العمله لا تعكس قوة الدوله ولا قوة الاقتصاد .

العبوديه لله وحده وخلينا فى موضوع الليره بلا مزايده والنبى لان الناس الى بتزايد بتقع مره واحده وببتفاجئوا بحقائق تانيه .
وعلى فكره فعلا زى م بتقول فعلا انا وكام عضو فى المنتدى قاعدين بنخطط دلوقتى ازاى نحول الناس من الكلام على الليره لمواضيع تانيه 🥺🥺

سُعدت كثيراً ان من اعطاك اعجاب على ردودك الاخيرة العضو الذي يشاركك نفس التفكير فكما يُقال (الطيور على أشكالها تقع)

أكثر ما يحزنني أنك لا تعلم ان الأعضاء ماخذين ردودك للضحك وتوسيع الصدر بينما انت تظن ان ردودك الفكاهية ملجمة

كثير من الناس تضع لها ألقاب مثل الأسد والذئب وهم بالأصل " خرفان "

انتهى وقتك ، لا تقتبس لي فأنا تعودت من يناقشني يكون محترم ولا أظنك كذلك

تحية.

سُعدت كثيراً ان من اعطاك اعجاب على ردودك الاخيرة العضو الذي يشاركك نفس التفكير فكما يُقال (الطيور على أشكالها تقع)

أكثر ما يحزنني أنك لا تعلم ان الأعضاء ماخذين ردودك للضحك وتوسيع الصدر بينما انت تظن ان ردودك الفكاهية ملجمة

تحية.

داخل يدافع بقوة وكأن الموضوع عن مصر ..
وبالأخير يقول طز بالليرة , والله احسد اردوغان على البهائم الي عنده وجالسه تدافع عنه وتطبل له بكل قوة .

تحية.
اشتقنالك يا خي كيف الاخبار عندك المشكلة مش نفس التفكير او ان الجميع يميل لتجربة اذا اردنا ان نقيم بموضوعية انا لو حطيت نفسي مكان مواطن تركي الان بعد القرار بتعويض خسائر هبوط الليرة ليس لدي خوف كما كان الوضع سابقا هذا هو الواقع اليوم اما قبل شهر كان الوضع مغاير بالنسبة للودائع الشباب هنا مخذين الامور بشكل شخصي اردو والاخوان وووو الامر ببساطة خذه من الناحية الاقتصادية والنتائج سيحكم عليها الشعب التركي في الانتخابات الامر بسيط جدا

تحية.

ابو المحاور ههههههههههه

ماحد عرف له غيري

تحية.
انا اسف لو كنت قولت حاجه او لفظ ومش قصدى والله . ثانيا انا مش مسؤول عن مين تفاعل مع ردودى ثالثا انا فعلا لا ذئب ولا خروف ولا بطيخ انا انسان عادى ولو عايز تعرف لقبى الحقيقى الى الناس بتنادينى بيه هو دكتور . وليك منى كل الحب والاسف للمره التانيه لو زعلتك

عودة
أعلى