الليرة التركية تهوي لمستوى قياسي منخفض

هل أردوغان قادر على إنقاذ الليرة التركية من ترامب ؟؟

• مجموع المصوتين
    588
من ٢٠١١ للنهاردة الدولار زاد ٦ اضعاف من ١.٥ ل٩ ليرة تقريبا ده رقم مرعب الحقيقة للأتراك ربنا يكون في عونهم
في مصر زاد ضعفين من ٥.٨ ل١٦ والناس بتصوت معرفش الأتراك مستحملين ده ازاي الصراحة

من ٢٠١١ للنهاردة الدولار زاد ٦ اضعاف من ١.٥ ل٩ ليرة تقريبا ده رقم مرعب الحقيقة للأتراك ربنا يكون في عونهم
في مصر زاد ضعفين من ٥.٨ ل١٦ والناس بتصوت معرفش الأتراك مستحملين ده ازاي الصراحة
عادي زاد الدولار زادت الرواتب اضعاف كذالك كان العامل يأخذ 800٠ راتب شهري صار 4000 الموظف ارتفع راتبه من 1500اصبح 5000

عادي زاد الدولار زادت الرواتب اضعاف كذالك كان العامل يأخذ 800٠ راتب شهري صار 4000 الموظف ارتفع راتبه من 1500اصبح 5000
انت بتهبد يا عم متوسط دخل الاتراك من ٢٠١٤ للنهاردة اتحرك من ٢٢٠٠ ليرة ل٤٠٠٠ ليرة

بقولك العملة قلت ٦ اضعاف اصل احنا عايشين الصورة دي في مصر فمش هتعرف تبيعلي ان الدنيا في تركيا تمام

اللي بيحصل هناك ده مفرمة

انت بتهبد يا عم متوسط دخل الاتراك من ٢٠١٤ للنهاردة اتحرك من ٢٢٠٠ ليرة ل٤٠٠٠ ليرة

بقولك العملة قلت ٦ اضعاف اصل احنا عايشين الصورة دي في مصر فمش هتعرف تبيعلي ان الدنيا في تركيا تمام

اللي بيحصل هناك ده مفرمة
مشاهدة المرفق 421143
انا الي عايش بتركيا مو انت 🙂🙂🙂
هاد اولا ثانيا بعرف فرق الاسعار وكم زادت الرواتب
وعايش بين ناس مو عايش بلمريخ عفكرة
وفي عمال بتاخد بشهر 6000 واكتر يومية عامل البناء عم توصل ل300

انا الي عايش بتركيا مو انت 🙂🙂🙂
هاد اولا ثانيا بعرف فرق الاسعار وكم زادت الرواتب
وعايش بين ناس مو عايش بلمريخ عفكرة
وفي عمال بتاخد بشهر 6000 واكتر يومية عامل البناء عم توصل ل300
الله يعني الاتراك مش متأثرين باللي بيحصل ده انا ممكن اجبلك ١٠٠٠ فيديو يكدب اللي انت بتقوله ده ومن مجلس النواب بتاعهم كمان.
انت عايش في انهي تركيا يا عم اصحي الاتراك بيصوتوا وحبيبك القرد جايب ورا مع الكل علشان كده.

و
الله يعني الاتراك مش متأثرين باللي بيحصل ده انا ممكن اجبلك ١٠٠٠ فيديو يكدب اللي انت بتقوله ده ومن مجلس النواب بتاعهم كمان.
انت عايش في انهي تركيا يا عم اصحي الاتراك بيصوتوا وحبيبك القرد جايب ورا مع الكل علشان كده.
والله ما بعرف يمكن تركيا تانية الي عايش فيها انا 🙂🙂🙂🙂
اذا معتمد عل اعلام اي تتهنى بهل مصداقية عزيزي

تراك تناقش سوركي.. وظيفته يلمع تركيا

سعيد برؤية العدو التركي يتأذى في كافة المجالات

وأتمنى المزيد من النكبات لهذا العدو الخبيث

اللي بيحصل هناك ده مفرمة
مشاهدة المرفق 421143
كلامك صحيح..
الحد الادنى للاجور ارتفع ل3577 ليرة بس مع ضعف الليرة وارتفاع التضخم.. هالراتب غير كافي.. الشهر الماضي شركة الكهرباء فصلت الكهرباء عن نصف مليون مشترك لعدم قدرتهم على السداد..

أردوغان يريد أن يخفض الفائدة لرفع النمو والتقليل من التضخم

عودة
أعلى