تطورات الساحة الليبية ( متابعة مستمره )

يعني المفروض واحد في منتدى وهو ضد الاستبداد ماذا يفعل ؟ ما دخل البلد والاسم في الموضوع؟
حد ضحك عليك و قالك اننا رايحين حفلة تنكرية؟؟

ولا انت واخد على الاسامي الحركية بتاعة داعش و هايطلع اسمك الحركي ابو البراء بس مفقوص قوي فاقلت تجدد؟

ماتكتب اسمك زي باقي الخلق و تحط بلدك الحقيقية ولا خايف حد يعرف انت مين؟

العثور على براميل (اعتقد غاز الخردل) في ترهونة كانت مليشيات حفتر بصدد إستعمالها في طرابلس .

للإشارة ليست المرة الاولى التي يعثر على هذا النوع من البراميل.

تصحيح للأمانة:
يقول صاحب التغريدة انها قد تكون الغام بحري ، ماذا تفعل مليشيات حفتر بألغام بحرية في ترهونة !!؟

حد ضحك عليك و قالك اننا رايحين حفلة تنكرية؟؟

ولا انت واخد على الاسامي الحركية بتاعة داعش و هايطلع اسمك الحركي ابو البراء بس مفقوص قوي فاقلت تجدد؟

ماتكتب اسمك زي باقي الخلق و تحط بلدك الحقيقية ولا خايف حد يعرف انت مين؟

أبو البراء مين وأبو عفراء مين ههههه قال داعش قال الله يلعن داعش صباح مساء

يعني الأخ اللي اسمه بيرسول حقيقي ؟ والأخ اللي اسمه الطائر المصري اسمه حقيقي

أبو البراء مين وأبو عفراء مين ههههه قال داعش قال الله يلعن داعش صباح مساء

يعني الأخ اللي اسمه بيرسول حقيقي ؟ والأخ اللي اسمه الطائر المصري اسمه حقيقي

نعم انا بيروسول ومن اليونان
ماذا عنك

فى تعزيزات للجيش الليبى ذاهبه الى الهلال النفطى ياريت حد يفهمهم انهم رايحين يدافعو عنها مش رايحين يسلموها للوفاق عشان قبل كده كل ما نسمع عن دعم ذاهب لمنطقه كانت بتسقط المنطقه بعدها بقليل

ماتعرفش تكفر حد..ودا احسنلك..التطبيل دا شغلة جواري وقهرمانات الخليفة ابو سلطانية..مش كل الناس لازم تطبل زيك.. في ناس محترمة بتكون فاهمة وعارفة موقف بلدها و بتسندها بعكس ناسمن دولة ثالثة بتتفرج وتنتقد من هنا و تمدح هناك..روح بص لنفسك وبلدك انفعلك ومتدخلش في شؤن غيرك بدل دعم خليفة مُقَنِّنِي الدعارة!!!
انت ليه تفترض دايما اني اخوان او تبع تركيا دة واحد اثنين انت دخلك ايه في الي اعلق عليه والي اكتبو ياحبيبي اتعلموا تحترمو الراي الاخر هذا منتدى حر اكتب الي انا عاوة و الي ميخالفش التعليمات فهمت يا بني انت فاهم موقف حكومتك مبروك عليك بتطبل لشخص حلال عليك انا اكتب الي عاوزة ومش عاجبك كلامي اعمل تجاهل ليه حارق دمك اوي

انت ليه مصمم تخلي الناس تقولك مالكش دعوة..خليك في نفسك..ابقى اتحفنا لما مصر تيجي تقولك الحقنا نعمل ايه.
ياحبيبي وانا لما كنت اكتب كنت ارد على اسئلة بس الظاهر ردي مش عاجبك خلاص اعمل تجاهل وريح راسك مش مجبور انا اكتب الي يعجبك دة منتدى حر فهمت

انت ليه تفترض دايما اني اخوان او تبع تركيا دة واحد اثنين انت دخلك ايه في الي اعلق عليه والي اكتبو ياحبيبي اتعلموا تحترمو الراي الاخر هذا منتدى حر اكتب الي انا عاوة و الي ميخالفش التعليمات فهمت يا بني انت فاهم موقف حكومتك مبروك عليك بتطبل لشخص حلال عليك انا اكتب الي عاوزة ومش عاجبك كلامي اعمل تجاهل ليه حارق دمك اوي
حريتك تنتهي عند حرية الآخرين يعني انت عايز تتدخل في شؤن الاخرين وتنتقد مصر..جيشها..حكومتها..مواقفها و شاطر بس تقول بحب شعبها.

لو دي الحرية يبقى داعش صح لانهم بينتقضوا اللي هما شايفينوا غلط و بيحاولو يصلحوه بايديهم.

متصلح حال بلدك الاول..ولا قولي ليه سبتها و عايش في بلجيكا؟؟ فقدت فيها الامل وجاي على مصر فاكر المصريين هايقولك براحتك؟

من الاخر انت حر تقول رأيك وانا حر اقولك ملكش دعوة بشأن داخلي مصري..احنا مش هانجيب اجانب زي السراج وندخلهم بيننا كمصريين!!!

المرتزقة الروس في سرت

هذا سمير غطاس نائب في برلمان مصر ومعروف أن البرلمان له نفس آراء الحكومة المصرية لكن هنا النائب انتقد حفتر بداية من الدقيقة 2 وعند 3.44 قال إن الجيش الليبي بالنسبة له ليس جيش. طبعا يقصد ميلشيات حفتر

طيب ممكن النائب خلية إخوانية متخفية ??

حريتك تنتهي عند حرية الآخرين يعني انت عايز تتدخل في شؤن الاخرين وتنتقد مصر..جيشها..حكومتها..مواقفها و شاطر بس تقول بحب شعبها.

لو دي الحرية يبقى داعش صح لانهم بينتقضوا اللي هما شايفينوا غلط و بيحاولو يصلحوه بايديهم.

متصلح حال بلدك الاول..ولا قولي ليه سبتها و عايش في بلجيكا؟؟ فقدت فيها الامل وجاي على مصر فاكر المصريين هايقولك براحتك؟

من الاخر انت حر تقول رأيك وانا حر اقولك ملكش دعوة بشأن داخلي مصري..احنا مش هانجيب اجانب زي السراج وندخلهم بيننا كمصريين!!!
انت ترمي تهم بلاش اولا انا منتقدتش جيش او شعب او مصر كبلد ثانيا لسة قاعد ببلدي والامور عال والحمد الله ثانيا انا لم كنت اتكلم كنت بمعرض جوابي عل التعليقات ثالثا ودة الاهم انت مش عاجبك كلامي اوك عراحتك اعمل تجاهل وخلاص وريح حالك رابعا انت معندكاش غير حاجتين ياما ارهاب واخوان ياما تطبيل ياحبيبي الدنيا اكب منكدة بكتير بس مشكلة الي زيك ميتحملوش راي تاني ولاحرية تعبير وتاني حقولك مش عاجبك الكلام اعمل تجاهل

عودة
أعلى