تطورات الساحة الليبية ( متابعة مستمره )

بسم الله ماشاء الله ماتكفرنا احسن يا أخ..انت بس ايه صفتك عشان تطبل او تنتقد شأن داخلي مصري..و فعلاً الناس محتاجة علاج من اللي بتشوفه منكوا..وانا مش بتكلم عن نفسي انا قلتلك ان الاخوان ارهابيين بحكم محكمة وبرضة مش من حقك انت واي حد مش مصري انه يتدخل رو حل مشاكلك الاول ان كانت في الاردن او في فلسطين..على فكرة فلسطين فيها مشاكل اكبر و اكتر ولا دي مابتسمعوهاش؟؟
لا يا حبيبي اكفرك ليه اعوذ ب الله انتسالت وانا جاوبت مش عاجبك ردي عل راحتك هي بالعافية عاوزني اطبل زيك مش عاجبك كلامي ابقة اعمل تجاهل وخلاص

حبايبك و اخواتك لو اخوان ويبقوا خوارج وكفار لو ضد الاخوان..انتوا اللي اختزلتوا مصر في شخص السيسي و بتهاجموا مصر والفساد في مصر برضه في شخص السيسي ياريت كل واحد يركز في بلده ويحل مشاكلها الاول بدال ماهو نازل انتقاد غير هادف و معندوش حاجة مفيدة يقولها.
محد اختزل مصر بشخص غيركم انا بالنسبة ليه حاجة وحدة مشان اريحك ياحبيبي انت مشكلتكم مش الاخوان مشكلتكم الديمقراطية لو كانت الاخوان حلها سهل امنع الاخوان واسمح للباقي يشاركو يعني الدنيا اكيد مش اخوان وعسكر وبس

شاهد في لقطة هزلية:
:))
الناطق الرسمي المسماري يرفق فيديو يقول انه تم تصويره من سيارة إسعاف !!! إحتجاجه ان التصور من سيارة إسعاف !!! لكنه لم ينتبه ان الرتل الذي تم تصويره هو رتل الفاغنر المنسحب ? !!! نعم في مؤتمر وامام الصحافة عرض هذه الفيديو !!! انا غسلت يدي من المسماري و فريقه.

. رتل الفاغنر :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: المسماري حدوتة وملهاش نهاية :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

لا حول ولا قوة الا بالله اللهم انتقم من المرتزقة والدواعش

قبح الله وجهه هذا الخارجي عبد مرشده الاعلي
اصبح الدين لهم العوبه يلعبون به علي المغيبين
فعلا صدق رسول الله
هم خواج هذا العصر

محد اختزل مصر بشخص غيركم انا بالنسبة ليه حاجة وحدة مشان اريحك ياحبيبي انت مشكلتكم مش الاخوان مشكلتكم الديمقراطية لو كانت الاخوان حلها سهل امنع الاخوان واسمح للباقي يشاركو يعني الدنيا اكيد مش اخوان وعسكر وبس
انت ليه مصمم تخلي الناس تقولك مالكش دعوة..خليك في نفسك..ابقى اتحفنا لما مصر تيجي تقولك الحقنا نعمل ايه.

فعلا صدق رسول الله
هم خواج هذا العصر
وبالفعل هذه ما يحصل في الواقع الفتوة تحصيل حاصل ورابط هذا بهذا الخبر مبروك لدول الجوار التي فضلت الأتراك وحكومة الاخوان على الجيش العربي الليبي وعرقلوا جهودهم ولو بالسلبية وكان موقف مصر والامارات والدول التي وقفت مباشرا مع الجيش الليبي أكثر إيجابية واستشراف للمستقبل

لا يا حبيبي اكفرك ليه اعوذ ب الله انتسالت وانا جاوبت مش عاجبك ردي عل راحتك هي بالعافية عاوزني اطبل زيك مش عاجبك كلامي ابقة اعمل تجاهل وخلاص
ماتعرفش تكفر حد..ودا احسنلك..التطبيل دا شغلة جواري وقهرمانات الخليفة ابو سلطانية..مش كل الناس لازم تطبل زيك.. في ناس محترمة بتكون فاهمة وعارفة موقف بلدها و بتسندها بعكس ناسمن دولة ثالثة بتتفرج وتنتقد من هنا و تمدح هناك..روح بص لنفسك وبلدك انفعلك ومتدخلش في شؤن غيرك بدل دعم خليفة مُقَنِّنِي الدعارة!!!

انت بتتكلم عن اي يبني انا لست اخوان لكن طبيعة تفكريك تصور ان كل من يخالف الراي ولايطبل هو اخوان عن جد بدك علاج واي 40 واي 50 ابقة لما تفتح قنوات معارضة عندك اتكلم عن غيرك والي عل قلبك زي العسل تتهنى فيه بس انت تكلم عن نفسك متتكلمش عن 100 مليون فهمت يخوية
يا أخي هؤلاء كل كل من يخالفهم إخوان!

فعلا صدق رسول الله
هم خواج هذا العصر

ويجي واحد يقولك ديموقراطية وشرعية وحمصية بالبتنجان والله يا اخي دواعش وعملاء

ماتعرفش تكفر حد..ودا احسنلك..التطبيل دا شغلة جواري وقهرمانات الخليفة ابو سلطانية..مش كل الناس لازم تطبل زيك.. في ناس محترمة بتكون فاهمة وعارفة موقف بلدها و بتسندها بعكس ناسمن دولة ثالثة بتتفرج وتنتقد من هنا و تمدح هناك..روح بص لنفسك وبلدك انفعلك ومتدخلش في شؤن غيرك بدل دعم خليفة مُقَنِّنِي الدعارة!!!

لا يوجد شيء اسمه بلد ثالث أو رابع .فنحن أمة اسلامية يهمنا كل الدول الإسلامية ما يضرهم يضرناوما ينفعهم ينفعنا

بالنسبة للخليفة الدعارة تمام هو خليفة الدعارة كما تريد لكن
المصيبة ان هناك من لديه دعارة ويستقبل الصهاينة يوميا للسياحة ويلوم الآخرين

على فكرة لو اخوان شتيمة ممكن تعمل ابلاغ :)) :)) :))

في مصر بعد ثورة يناير كان الاخونجية مشهورين بجملة ' انا مش اخوان لكن بحترمهم '
هنا هيقولك انا مش اخواني بس مع الشرعية والديموقراطية ????⁦?️⁩

عودة
أعلى