تطورات الساحة الليبية ( متابعة مستمره )

مدى صحة هذه التغريدة، اذا كانت صحيحة فهى اعلان حرب صريح ويجب على الجانب المصرى استغلاله، فانها كما تقدم سبب للتدخل على طبق من ذهب
اذا كانت الدول تعتمد في سياستها على تغريدات من مواقع مضروبة عنجد عليه العوض ومنو العوض

المغاربة من أذكى الناس اللي اتعاملت معهم... وهم ككل الشعوب العربية أهل كرم وسخاء. صديقي شرح لي مدى جمالكم وطيبة قلبكم وانوي زيارتكم في يوم من الايام

الدور والباقي على المرضى وللأسف منتشرين في كل الدول العربية
وكمان لعيبة كوره من طراز عالمى اعشق منتخب المغرب وتونس بالاخص ملوك الفن فى افريقيا

الذين ملؤوا الموضوع بالروبغندا

هم أنفسهم الذين ضحك عليهم جنوب السودانيين بخبر مفبرك عن قاعدة عسكرية وكتبوا العجب العجيب من السيناريوهات

ههههههههههههههه
لو انت منصف ولكنك ابعد ما تكون عن ذلك لوجدت ان كل الاعضاء المصريين ذوي الخبرة هم من انكروا ذلك حتى قبل صدور بيان تكذيب لكن كما قالوا الغرض مرض.

اذا كانت الدول تعتمد في سياستها على تغريدات من مواقع مضروبة عنجد عليه العوض ومنو العوض
اذا كان حساب موثق وصحيح فالكلام على عهدة الراوى، عموما كما توقعت فالمصدر غير صحيح شكرا للتعديل

اذا كان حساب موثق وصحيح فالكلام على عهدة الراوى، عموما كما توقعت فالمصدر غير صحيح شكرا للتعديل
يعني بالعقل شايف الكلام المكتوب بالتغريدة فيه شي من المنطق باين انو بوربغندا و بمجهود بسيط من حضرتك ممكن تكتشف انو الحساب مزيف
المهم حصل خير تحياتي لك اخي الكريم

مراكيب اردوغان زي مراكيب تميم ، كله عشان الدولارات ??

اتابعهم للتسليه بعد ماسحبوا البساط من عكاشة

ماعدى الاهبل معتز تحس انه قذر متستر ههه
ودمه ثقيل

طبعا بالمركز الاول افضلهم اللي يقول لماذا ندعم الليرة التركية وسوف يحاسبنا الله واغتصاب النساء ..الخ

بصراحة وبكل صراحة احنا موقفنا غريب تركيا بتتحرك والمليشيات بتحشد فى جنوب وغرب سرت وواضح أنه هيبقى هجوم كاسح على سرت وهتسقط خلال وقت قليل ليه مستنيين لحد دلوقتى ليه ميبقاش فيه ضربة استباقية تجبرهم على التفاوض

التعديل الأخير:
يعني بالعقل شايف الكلام المكتوب بالتغريدة فيه شي من المنطق باين انو بوربغندا و بمجهود بسيط من حضرتك ممكن تكتشف انو الحساب مزيف
المهم حصل خير تحياتي لك اخي الكريم
ما دا سبب الاستغراب، وانا مش متابع لاى حسابات سوشيال عشان كدا سألت، وفعليا مهما وصلنا لدرجة من الغباء من المستحيل خروج شخص فى موقعة باعلان حرب صريح، ربنا يعجل بالخير لاهل ليبيا شعب طيب ويستاهل الخير

بصراحة وبكل صراحة احنا موقفنا غريب تركيا بتتحرك والمليشيات بتحشد فى جنوب وغرب سرت وواضح أنه هيبقوا هجوم كاسح على وهتسقط خلال وقت قليل ليه مستنيين لحد دلوقتى ليه ميبقاش فيه ضربة استباقية تجبرهم على التفاوض
عملية جوية قبل ساعة الصفر بدقايق ثم هجوم مضاد

وموجة تانية لاخراج الوطية من الخدمة والصاعقة البحرية الليبية تغرق قطعة تركية واحدة بس ...

أردوغان قالها صريحة عايز سرت والجفرة مستنيين ايه
عملية جوية قبل ساعة الصفر بدقايق ثم هجوم مضاد

وموجة تانية لاخراج الوطية من الخدمة والصاعقة البحرية الليبية تغرق قطعة تركية واحدة بس ...
ياباشا الاخبار كلها متطمنش واهل الشرق نفسهم مستغربين من الموقف المصرى انا شايف أننا سلمنا لخسارة سرت والجفرة مقابل عدم المساس بالشرق

بصراحة وبكل صراحة احنا موقفنا غريب تركيا بتتحرك والمليشيات بتحشد فى جنوب وغرب سرت وواضح أنه هيبقوا هجوم كاسح على سرت وهتسقط خلال وقت قليل ليه مستنيين لحد دلوقتى ليه ميبقاش فيه ضربة استباقية تجبرهم على التفاوض
ولو قلتلك ان مصر مش عاوزة اصلا تتفاوض، خلينى ساكت منا كنت متابع وبتفرج ومبتدخلش متخلوش الواحد ينطق

والله لو سقطت سرت لارفع القبعة لاردوغان هيبقى فرض نفسه بالقوة والعالم لايعترف غير بالقوى على أرض الميدان

أردوغان قالها صريحة عايز سرت والجفرة وسكلنت

ياباشا الاخبار كلها متطمنش واهل الشرق نفسهم مستغربين من الموقف المصرى انا شايف أننا سلمنا لخسارة سرت والجفرة مقابل عدم المساس بالشرق
ربنا يسترها... لا نعلم مايجري بالسر

التويتة الثانية تقول :
منذ أربعة عشر شهرا ونحن ننادي مشايخ وأعيان سرت لتحكيم العقل وتجنيب المدينة ويلات الحرب..

هل هذا اعتراف أن مشايخ سرت مع الجيش الليبي ؟
كنت أظن أن لا أحد يريد حفتر في ليبيا

والله لو سقطت سرت لارفع القبعة لاردوغان هيبقى فرض نفسه بالقوة والعالم لايعترف غير بالقوى على أرض الميدان

الوضع كما هو ولن تسقط سرت هناك عشرات الخطط معدة مسبقاً لا داعي للتشاؤوم

ينصح

مشاهدة المرفق 273646

الرجاله بتطبل لمصلحه بلدها .

الدور والباقي علي اللي بيطبل عشان القرود ترقص .
مستحييييل ....مستحيييل ....لا لا تقلب الصفحة حتى تقرا السطر الأخير ....المعلق الكبير فارس عوض

العارضة كسرت ولكن لا حياة لمن تنادي

يا أخي انت اقسم بالله مصري أصلي ما فيش كلام

:ضحكه:

عودة
أعلى