تطورات الساحة الليبية ( متابعة مستمره )

ياريت تشرح لي كيف سيفيد التطبيل البلد !!!!
يعني انت عندما تصدعنا هنا بالتطبيل تستفيد مصر ؟!!؟

انا بدافع عن سياسه بلدي غيري هنا بيدافع عن ساسيه بلد تانيه

و اذا كنت مصدع خذ بنادول فهو مفيد للصداع وعن تجربه (y)

التلويح بالانفصال احتمال نتائجه تكون كارثية
الحل السياسي هو الافضل
الاطاحة بحفتر والسراج وايجاد بديل لهما يتوافق معه الليبيين ان امكن
اظن ان هذا سيكون خيار افضل من الانفصال

الضغط بورقة الانفصال هو عصب السياسة النفط موجود في برقة وبنغازي تطالب بمجرد توزيع عادل لثروتها مع طرابلس و حل سياسي وطرابلس ترفض طيب ايه الحل يفضلوا يحاربوا بعض ويقتلوا في بعض ويظل الشرق محروم من ثروته ام يستقل لو طرابلس لا تريد خسارة كل شيء عليها السماع لصوت العقل وقبول المبادرة المصرية

الضغط بورقة الانفصال هو عصب السياسة النفط موجود في برقة وبنغازي تطالب بمجرد توزيع عادل لثروتها مع طرابلس و حل سياسي وطرابلس ترفض طيب ايه الحل يفضلوا يحاربوا بعض ويقتلوا في بعض ويظل الشرق محروم من ثروته ام يستقل لو طرابلس لا تريد خسارة كل شيء عليها السماع لصوت العقل وقبول المبادرة المصرية
التلويح بالانفصال كمن يضع الزيت علي النار ،
لو عايز تضغط علي طرابلس فالطريقة الوحيدة اللي ممكن تعمل بيها كده كانت من كام شهر لما كان حفتر علي ابواب طرابلس
كان يقدر يفرض شروطه بسهولة بس الطمع ضيع حاجات كتير

التلويح بالانفصال كمن يضع الزيت علي النار ،
لو عايز تضغط علي طرابلس فالطريقة الوحيدة اللي ممكن تعمل بيها كده كانت من كام شهر لما كان حفتر علي ابواب طرابلس
كان يقدر يفرض شروطه بسهولة بس الطمع ضيع حاجات كتير

نحن نتكلم عن التطبيل !!! ماعلاقة هذا الاخير بالدفاع عن سياسة بلدك !؟ ام انك تقصد ان التطبيل وسلية للدفاع عنها؟!

انا لم اطبل حتي الان

التطبيل المقصود هنا هو الدفاع عن سياسه الدوله مش عارف انت في معني عندك تاني للتطبيل ولا لا

انا لم اطبل حتي الان

التطبيل المقصود هنا هو الدفاع عن سياسه الدوله مش عارف انت في معني عندك تاني للتطبيل ولا لا
لا ليس لي معنى ثاني ، لكن انت لتوك اخترعت له واحد !!!
لا تكونو toxic هكذا من فضلكم!

ينصح

مشاهدة المرفق 273646

الرجاله بتطبل لمصلحه بلدها .

الدور والباقي علي اللي بيطبل عشان القرود ترقص .
بوووووووووووووووووووووووووووووم

وياريتها قرودهم. دي قرود غيرهم

يعني نتفهم تطبيل الاخوة لبلادهم او حتى لبلاد في نفس لغتهم... طب في نفس دينهم

اما لا لغة ولا دين؟ واقسم بالله ولا تطبيل لبلد اجنبي انما تطبيل لحزب الحرية والعدالة التركي

فعلا الغباء الفكري له حدود وانت تعديت كل الحدودمشاهدة المرفق 273635
مدى صحة هذه التغريدة، اذا كانت صحيحة فهى اعلان حرب صريح ويجب على الجانب المصرى استغلاله، فانها كما تقدم سبب للتدخل على طبق من ذهب
تعديل، الاخوة يقولون انه حساب غير رسمى،

عودة
أعلى